16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Combinatietest is er al 20 jaar. Maar is bedoeld voor dames van 36+
    Vroeger werd het alleen aan 36+ aangeboden en tegenwoordig kan iedereen ervoor kiezen dit te doen.
    Omdat ik al 38 ben doe ik die testen wel.

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wij doen geen combinatie test, horen niet tot een risicogroep. Toevallig gister de definitieve keuze gemaakt omdat het bij het intake gesprek ter sprake kwam.

3. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Wij zijn aan het twijfelen tussen nipt en combinatietest. Vanaf 1 april wordt de nipt direct aangeboden, dus denk dat die het gaat worden. Gezien mijn leeftijd wil ik deze sowieso doen.

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Dat heeft duren met leeftijd te maken,dan kan ik me de keus beter voorstellen inderdaad. We zullen er met de intake volgende week vast van op hoogte gesteld worden. Maar ben 30 dus niet in de risocogroep

5. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij doen de combinatie test. Bij allebei de andere kids ook gedaan. Slechte uitslag gehad bij mn zoontje en ook verder onderzoek laten doen.
    Het is een persoonlijke keuze die ieder voor zich moet maken.

6. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Wij doen de nipt omdat we van dichtbij hebben meegemaakt hoe het is als een kind met een handicap geboren wordt, wat dit met je (gezin) doet, ik zou het niet persee hoeven maar man is daar standvastiger in en zoals ik er nu in sta gaat mijn relatie en het geluk van mijn dochter boven alles dus als de test slecht is gaan we zeker verder onderzoeken.

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hoe was de echo Newdreams?

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij doen de combi test omdat we met icsi zwanger geraakt zijn... is dan toch niet helemaal natuurlijk dus voelen ons daar fijn bij.

@nachdienst ik weet dat t niet hoeft. vorige keer ook tot 12w gedaan heb besloten om die 4 iig niet meer te doen. lig nu ook doodmoe op de bank was ecyt kapot vanacht! heb t op mn werk nog neit verteld dus ze weten niet dat ik er nu zoveel moeite mee heb. heb ik volgende week ook jog eens 3 extra ekrgen omdat ik er zelf om gevraagd heb (toen ik nog niet zwanger was). ga volgende week denk ik met de dienstindeler praten en dan iid vanaf 17w geen meer en niet meer dan 3.

ik denk trouwens dat avondmisselijkheid een jongen betekend...

panter wat fijn dat jullie er al uit zijn kwa namen! wij
    totaal niet en dat zal dit keer ook moeilijker zijn daarom wchten we op de geslachtssbepaling.

ja newdreams hoe was de echo???

9. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lief dat jullie er naar vragen 😊

We hebben de echo gehad en hebben een duidelijk kloppend hartje gezien!
    En ... beebje was al 1.3cm, dus 7w4d!!! 😍😍
    Scheelt maar 1 dag met wat ik zelf uitgerekend heb!

Ben helemaal blij, helemaal gerustgesteld.
    Degene die de echo deed zei, je straalt helemaal 😍

Ze is ook verloskundige en ze zei dat de gyn de beeb waarschijnlijk over de breedte gemeten heeft ipv over de lengte. Dat gebeurt vaak op zo'n vroeg termijn. Daarom ook dat je regelmatig hoort (hè saba 😜 ) dat vrouwen eerst een week teruggezet worden en later weer een week vooruit.

Dus alles is goed!
    Ons beebje doet het super en is gewoon op termijn 😁
    Was ook super duidelijk te zien op de echo, ondanks uitwendig en laagliggende baarmoeder.

10. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denanja, zou idd aangeven dat het niet gaat. Je moet goed aan jezelf denken nu. Hopelijk begrijpen ze het op je werk!

Haha zou het, avond misselijkheid een jongen?
    Ik was bij mn zoon de hele dag door kotsmisselijk 🙈
    Wel pas vanaf 7 weken en tot 20 weken.
    Bij mn dochter van 3.5e week tot 16 weken, ook hele dag.

11. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wow super new dreams!!! Hopelijk voel jeje net opgelucht als mij!

Enne avondmisselijkheid betekende hier de 1e keer idd een jongen en nu hetzelfde, mijn voorgevoel zegt jongen dus ben benieuwd...

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    New dreams wat een supergoed nieuws!!! :D

13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Fijn newdreams.. Zo banner aangepast.. ga t ff een beetje los laten en kom rond 21 maart even melden hoe t was! Ik lees natuurlijk gewoon nog mee.. eigenlijk hoor ik nu in t november topic thuis nu 😕

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nee hoor. Je hoort bij ons. Ook al ben je mss minder ver, toch hoor je er helemaal bij.
    En wie weet word je nog weer vooruit gezet.

15. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Lief panter! Thanks 😘
    Ik zou zoals t nu lijkt 7-11 zijn uitgerekend.. ben er veel te druk mee bezig.. m'n gevoel zegt t zit goed.. m'n hoofd is heel anders ingesteld en probeer mezelf in bescherming te nemen...

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het zou raar zijn als het je niet bezig zou houden. Volkomen normaal hoor. Het is nu zo'n onzekerheid waarin je zit. We hopen allemaal met je mee op de goede afloop.

17. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ja de berekeningen zouden toch vrij logisch zijn.. test voor nod.. Dus minder ver zwanger.. nog voor de 6 weken dus heel pril.. we hebben goede moed!

18. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Fijn Newdreams!
    Marloesje, je hoort idd hier hoor! Zijn toch al een mooi eindje opweg samen!

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    newdreams wat ontzettend fijn!!!

het gaat echt goed hier met de hartjes :) super cool!!! ben blij dat wij volgende week weer mogen spieken :)

verder geen nieuws, ja moe... maja dat is niet raar natuurlijk.

20. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Superfijn Newdreams!

Deel Deze Pagina