16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Wat een verhalen weer! Ik vind bijna alles stinken en ben dan wat misselijk maar geen een keer moeten spugen gelukkig! Zolang ik regelmatig eet gaat het goed!

Wij doen geen testen. Andere 2 kids ook nooit gedaan.

2. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Wow er is zeker veel geschreven! Hoe gaat het met iedereen?

Newdreams wat een goed nieuws!! :)

Marloes, je hoort idd gewoon hier. Weekje eerder of later maakt toch niks uit. Spannende tijden maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

Wat een mooie groep met kloppende hartjes tot nu toe. Echt super.

Hier verder alles goed. Moe, misselijk, zere borsten maar gelukkig alles aardig binnen de perken! :) nog 3 dagen en dan eindelijk onze baby bekijken. Hopelijk ook een mooi kloppend hartje!!

3. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Vroeg me af... sporten jullie nog??

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Ik sport niet... mee gestopt tijdens zwangerschap van mijn zoon. Ik ren nu achter een peuter aan, van de week geklommen in een binnenspeeltuin en we wandelen
    /fietsen veel haha.

Verder hier ook moe, om 9 uur lig ik echt op bed dan ben ik wel zo beroerd van de vermoeidheid. Gisteravond weer moeten spugen, echt iedere avond raak tegenwoordig. Morgen wil ik weer proberen te werken, alleen nog even op zoek naar ruime kleding. Buik heeft een groeispurt gemaakt afgelopen dagen!

5. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Ik sport 2x per week, vrij intensief. Vind het wel spannend, had het ook een tijdje niet gedaan omdat ik bang was dat het het zwanger worden tegen hield maar juist toen ik weer begon zwanger! ;) Na de echo ga ik het bespreken met de trainer om te kijken wat ik wel en niet kan blijven doen.

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik sport niet. Ben niet sportief haha. Maar gelukkig gezegend met een goddelijk lichaam :D

7. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik sport ook niet meer. Normaal deed ik dat 2a3 keer per week. Maar nu is de energie s avonds na een dag werken echt op. Ben echt verschrikkelijk moe. En in het weekend hou ik me nezig met huishouden, daarna ben ik ook echt doodop.
    Gelukkig ben ik niet misselijk, was mijn moeder trouwens ook nooit, alleen mijn eetlust is s avonds echt laag.

Alleen voel ik me de laatste dagen echt niet happy. Het gevoel van: ja, je bent nu zwanger en waarom heb ik hiervoor gekozen, ik wil dit niet. Maar dan zegt een ander stemmetje: meid, je bent hier in je hoofd al jaren mee bezig en fysiek 9 maanden, je moet niet opgeven. Je doet het voor iets moois wat je aan het einde van het jaar vast mag houden en echt van jou en je man is.... maar toch, stom rotgevoel....

8. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Ik deed hardlopen, maar stop daar nu even mee.. Vind het nu een beetje eng allemaal (terwijl het denk ik niet veel zal uit maken of het wel of niet goed gaat)
    Ik heb dat ook een beetje met seks nu, hebben jullie dat ook? Vind dat ook niet heel fijn op het moment en ben ook bang dat het daardoor mis gaat ofzo.. stom he?

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ting dat zijn de normale hormonen twijfels. Let it be dat gaat weer over.

Sex is hier echt een no go momenteel. Geen gepoer in mn lijf haha. Hij helpt zichzelf maar ff voorlopig.

10. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeie morgen meiden!

Afgelopen dagen wel meegelezen, maar zal weer is reageren....
    Wat een hoop goede echo's voorbij zien komen!!!! Super!!!

Marloesje nog even in spanning, maar ook voor jou heb ik goede hoop hoor! En gewoon lekker blijven!!!!

Hier gisteren uiteten geweest met vriendinnen. Was gelukkig de Bob en aten tapas, dus volgens mij hebben ze niks door gehad. Moet voor 's avonds al wel echt een positiebroek aan, dus moest gister nog even snel een nieuw blousje kopen zodat je de band niet zag.... Straks naar m'n broer om het te vertellen...

11. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik haast al. Stomme hormonen....:x

En sex... nee dank je... daar heb ik nu echt totaal geen behoefte aan.

12. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    morgen is het zover!!! Zo spannend die eerst echo😱 Mochten er meer sames zijn, succes !!!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend Goey! Veel plezier met de echo!! Hoe laat mag je?

14. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Sporten lukt me ook momenteel niet zo. Alle energie zit in mijn werkdag en dan is het in de avond gewoon op.

Sex ben ik gelukkig wel nog voor te vinden.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sporten... ik zwem 1x in de week een uurtje als t me lukt met de oppas voor de kleine meid . verder ook echt geen energie voor momenteel.

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wow wat een geklets!

Wat super newdreams!

Hier wordt ik met de dag onzekerder. Mijn 1e echo staat pas 22 maart gepland maar ik ga toch morgen bellen of het vervroegd kan worden.
    Ik merk dat ik zo nerveus ben. Ik voel me totaal niet zwanger, heb geen symptomen en dat maakt me heel bang!
    Ik droom er zelfs over. Bah!

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me op en top zwanger, was er continu mee bezig.. Nu heb ik dat totaal niet.
    Ik hoop zoooo dat het goed zit, zodat ik eindelijk kan gaan genieten!

Wat zouden jullie doen? Afwachten of toch even bellen morgen?

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    zeker bellen! niks is zo kut als onzekerheid

18. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Succes morgen Goey!

En lycos, ik zou gewoon bellen! Nee heb je, ja kun je krijgen! En als je zo onzeker bent duren de dagen nog langer. Wie weet mag je gewoon eerder komen!

Ting, het is heel normaal dat je je zo voelt. De verandering is super groot en de hormonen (hormonsters) kunnen je je flink anders laten voelen. Geef het tijd en ruimte, gelukkig heb je nog zo'n 7 maanden om eraan te wennen!

19. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Lycos, ik zou ook zeker bellen. Mooi verhaal maken dat je veel last hebt van buikpijn. Met het oog op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap mogen ze geen risico nemen. Zie het als een leugentje om bestwil ;)

20. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Lycos, ik zou zeker bellen om het voor te stellen maar ik zou gewoon eerlijk zijn, niet liegen over dingen die er niet zijn. Mogelijk zijn er vrouwen met wel echt bloedverlies of buikpijn die het plekje tussendoor harder nodig hebben... Hoe moeilijk het ook is!

Deel Deze Pagina