Lycos ik zou het ook gewoon vriendelijk vragen of ze een vitaliteitsecho willen maken. Gewoon ff kijken of het een intacte zwangerschap is met kloppend hartje. Hier sinds drie dagen helemaal niet misselijk meer. Merk dat ik me daar toch behoorlijk zorgen om maak. Zou het nog wel goed zijn?
Lycos, gewoon bellen en je onzekerheid uiten. En willen ze niet eerder, veel echo bureaus doen al vanaf 6 weken pret echo's! Panter, ik was sinds een paar dagen minder moe (mijn grootste kwaal) dus had ook de bibbers. Maar alles was toch goed, dus het zegt blijkbaar niets. Wanneer heb je weer een echo? Sporten heb ik geen tijd voor. Sex gaat nog prima 😁 Ting, Let op dat je niet blijft hangen in dat gevoel. Mijn zusje had dat ook en heeft een hele heftige zwangerschaps depressie gehad. Trek op tijd aan de bel als deze gevoelens blijven hangen. Ik hoop voor je dat het gevoel snel weer weggaat en je kunt gaan genieten.
Komt goed meis. Je kwaaltjes nemen nu niet af omdat het mis zou zijn. Dan had het al 2 weken geleden mis moeten zijn, dan had je het nu misschien gemerkt door de hcg daling. En anders gewoon bellen dat je je zorgen maakt!
panter moet zeggen dat ik vandaag ook een erg goede dag heb! vanmorgen nog wel gespuugd na de nachtdienst, zo plots terwijl k niet eens misselijk was maar toen geslapen en niet misselijk wakker geworden is ook weleens lekker hoor moet ik zeggen! maar snap wel dat je je dan zorgen maakt. ik heb wel nog steeds savonds geen trek ofja veel minder dusja daar merk ik t dan wel een beetje aan.
meiden met een echo vandaag succes!! ik ga over half uurtje naar huis na mn laatste nachtdienst jeuj! ging goed afgelopen 2 nachten al heb ik net al wel mn water uitgespuugd bleh maar heb 3uurtjes kunnen slapen dus dat is wel lekker.
Ben al een hele tijd niet online geweest omdat ik mij sinds week 6 (nu ruim 2 weken) enorm slecht voel. Ik ben echt heel erg misselijk, zonder braken gelukkig. Heb zetpillen gekregen maar heb niet het idee dat het heel erg helpt, wel een beetje. Af en toe lees ik mee maar door het denken aan de zwangerschap wordt de misselijkheid alleen maar erger. Ik lees veel positieve verhalen, ik ben heel blij met alle kloppende hartjes en goede eerste echo's! Ik hoop over een paar weken weer aan te sluiten als ik me beter voel. Tel de dagen al af!!!
Ik heb gebeld! Er is eigenlijk echt geen plek deze week. Ze zitten bomvol. Toch gaat ze overleggen en me proberen ergens tussen te proppen. En als er iemand uitvalt gaat ze me meteen bellen! Dus nu duimen 🍀
Ben hier geraakt! Dit weekend heel druk gehad met de verbouwingen... Aangezien ik 28/2 onverwacht toch een echo gekregen heb had ze mijn afspraak van 10/03 verzet naar 17/03.. dus nu vrijdag 2de echo en ik schat dan +-10weken ver Misselijkheid... vooral last na de middag tot ik ga slapen.. ik merk als ik iets eet het dan wel beter gaat maar ja ik kan moeilijk een hele namiddag/avond blijven eten hé
Geweldig Lycos, hopelijk bellen ze je snel! Sedra, wat rottig dat je je zo voelt. Hopelijk gaat het binnenkort weer beter met je. Fijn dat je nachtdiensten goed zijn gegaan denanja. Heb je toch maar weer gedaan!! Meiden met de echo vandaag, succes. Hopelijk weer goed nieuws vandaag. Nog 2 nachtjes.. en dan ga ik hopelijk ook een kloppend hartje zien...!
Even snel.. verloskundige heeft me terug gebeld. Helaas nu geen plek! Voor nu hebben ze me donderdag ertussen gepropt. Dan is het alleen een echo. De intake blijft gewoon staan voor volgende week. Mocht er eerder iemand uitvallen bellen ze me nog! Zoo fijn dat ze meedenken en me echt willen helpen! Heel lief zijn ze! Op de rest reageer ik later..
Hej dames ! Ik heb helaas niet zoveel actief op t forum.. ik heb het zo ontzettend druk dat ik gewoon amper tijd heb of kan maken.. Nu ff een dagje vrij ! Allemaal goede berichten lees ik.. ook spannende momenten die eraan zitten te komen.. Ik loop echter echt tegen een probleempje op.. Ik heb dit met niemand gedeeld maar ik ben hier soort van anoniem en ik vraag me af hoe jullie dit ervaren. Ik heb een super lieve vriend! We wilde beide graag een kindje. Hij zelf heeft al een zoontje van 10 uit een vorige relatie. Nu is het dus zo dat mijn lichaam sinds vorig jaar augustus veel te voorduren heeft gehad. 1 ma en een mk en daarna kwamen we erachter dat ik een cyste had die voor druk zorgde in mijn buik. Nu zijn we dan zwanger.. super blij beide maar er gebeurd zoveeeeeel in mijn lichaam. Jullie kennen t wel.. moe ziek zwak misselijk bla bla alleen dat zorgt ervoor dat onze intimiteit een beetje op een laag pitje staat. Hij zegt dat hij het begrijpt maar ik zie dat ie ermee stugglet een beetje. Hij verlangt heel erg naar mij en ik ook ergens naar hem want oefff hij is zo lief en sexy maar mijn lichaam wilt niet en mijn hoofd soms ook niet. Hoe gaat jullie man hiermee om ? ik vind het heel moeilijk want eerlijk hormonen schieten door mijn lijf en ben sneller op mijn teentjes getrapt dus dat veroorzaakt ook sneller woorden met elkaar.. en zo zijn wij helemaaaal niet met elkaar.. zo storend!! Hoe gaat dat bij jullie ? Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet echt kan genieten door alle stress en dingen die gebeuren 😔 Ik schaam me om dit op tafel te leggen naar goed het is niet altijd rozegeur en bla bla bij iedereen toch. Onze relatie is perfect maar nu net deze zwangerschap heb ik echt t gevoel dat ik tegelijk getest wordt zeg
Ik foeter ook regelmatig onredelijk tegen mijn man. Tja dat zijn de hormonen en daar moet ie maar even mee dealen. Ik probeer wel elke dag ook iets liefs te doen voor hem...om het eem beetje "goed" te maken. Qua sex daar heb ik geen behoefte aan nu. Heb het ook gezegd dat ik geen gedoe daar beneden wil omdat ik veel te bang ben dat er iets met de zwangerschap gebeurd. Of ie dat begrijpt, geen idee. Maar wat zijn die paar maanden op een mensenleven? Zo belangrijk is sex nou ook weer niet. Intimiteit kan ook gezellig knuffelen op de bank zijn, en dat doen we wel. Hij wil ook graag een kindje en moet gewoon accepteren dat ik tijdens de zwangerschap een beetje anders ben. Ik voel me ziek en onzeker, dus dan heb ik ook geen zin om in een spannend pakje in de kroonluchter te hangen. Het is even niet anders.
Kokosnootje daar hoef je je toch helemaal niet voor te schamen! Ik vind het een hele normale vraag en ook een hele normale situatie. Er is inderdaad veel gebeurd in jouw lichaam en de eerste weken van de zwangerschap zijn écht zwaar. Het kindje wordt in de eerste 12 weken helemaal "gebouwd". Gelukkig heb ik dit "probleem" niet echt met mijn vriend, het mag af en toe wel wat meer, maar hij klaagt eigenlijk nooit. We zijn wel altijd erg open naar elkaar. Praat erover! En als het toch nog niet goed voelt, praat er dan wéér over! Persoonlijk voel ik me momenteel ook niet heel goed bij échte sex (Als je begrijpt wat ik bedoel ) Maar het hoeft niet altijd wild en uitbundig, als de intimiteit er maar is. Na de 12 weken komt dat echt wel weer. (Tot je niet meer wilt omdat je buik te dik wordt haha) En er zijn ook een hoop andere manieren voor hem om aan zijn trekken te komen zonder dat jij allerlei kunstjes moet uithalen terwijl jij je niet goed voelt. Samen kom je er echt wel uit!!
Ik denk dat er veel vrouwen weinig zin aan seks hebben nu.. bij mij is t vooral angst dat t mis gaat daardoor en ik dat dan altijd mijzelf blijf kwalijk nemen : hadden we dat nou maar niet gedaan dan... nou ja.. terwijl je wel weet dat dat echt de oorzaak niet zal zijn.. denk dat het idd wel weer komt als alles goed lijkt, en we de 12 weken gepasseerd zijn
Dank jullie wel meiden voor jullie reactie ! Ik vind het gewoon heel moeilijk omdat ik zelf ook door veel ga lichamelijk en mentaal.. en er toch voor mijn vriend wil zijn alleen dat niet altijd gaat zoals ik wil.. we praten gelukkig veel en zijn heel open alleen soms wordt ik moe van praten gek genoeg.. Ik weet dat voor hem het ook heel raar is dat je vriendin opeens ff anders is maar hoop gewoon op begrip.. Moeilijk !! Zwangerschap brengt zoveeeeel met zich mee.. het feit dat ik moeder ga worden.. die gedachte wow ! Geweldig maar ook een btje beangstigend terwijl het mijn droom is! Maar het is nu eindelijk geewoon zover na zo lang het te hebben gewild ! Agrrr zoveel gedachtes en gevoelens.. ik word gek van mezelf 😂😂😂