Ik vind echo's ook giga spannend! Volgende week dinsdag onze 4e echo. Hier nu weer giga misselijk en een super buik. Ik ben 1,5 kg afgevallen maar lijk 5 kg zwaarder. Hier besloten dat we na de 21ste vrienden en verdere familie gaan inlichten en dan week later het werk. Denk ook niet dat ik het langer geheim kan houden gezien de groei van mijn buik en mijn enorme vermoeidheid. Hoop maar dat ons ukkie goed groeit! Super dames.met een goede echo en succes aan diegene die morgen mogen!
reageer zo even uitrebreis mn telefoon is leeg... echo was goed!! uitwendig en mooie foto. zal hem zo uploaden
Heel fijn Denanja!!! Panter, ik begrijp je angst, maar probeer vertrouwen te hebben. Stress is helemaal niet goed! Ik ben echt heel blij dat ik het mijn baas verteld heb al. Ik ben in de avond zo moe dat ik echt niet langer door kan werken dan tot een uur of 6. Dus heb tegen hem ook echt gezegd dat mijn werkdag momenteel tussen 8.30 en max 18 uur is en dat ik daarna niets meer doe. Het is zo druk momenteel, maar het lukt gewoon niet. Heeft hij alle begrip voor.
helaas foto komt er niet. mag niet van mn vrouw. heeft liever niet dat t op internet komt. maar je ziet gewoon al de navelstreng echt cool!! ook echt super leuk om te horen dat je je mag aanmelden bij de kraamzorg en bij de verzekering dan word het toch allemaal echter. zoranya fijn dat je baas zo meegaant is. @gewicht, ben te zwaar maar vorige zwangerschap 8kilo afgevallen dus hoop dat dat weer gebeurt en dan wil k t er ook afhouden . @facebook ik had kleinebeer en dptje een prive bericht gestuurd maar ze reageren niet iemand anders hier ook op de facebook groep?
Jammer denanja, had graag jullie beeb bewonderd. Maar begrijp het wel hoor. Het is vast prachtig. Al echt een mini mensje zeker?
Heel veel succes Marlau! Ik moet nog even wachten voor een 1e echo (21 maart pas)... duurt lang... Eerst een weekendje weg met mn ouders. Heb ik wel zin in, ondanks dat ik denk dat ik niet echt heel veel kan. Ik hoop dat als ik 21 maart een kloppend hartje zie, dat ik dan misschien weet waarvoor ik het allemaal doe en dan hoop ik dat ik me minder down en psychisch minder slecht ga voelen. Want dat nekt me op dit moment echt heel erg....
Hier ook gisteren een goede echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien,zo dankbaar! Wel minder ver dan ik dacht, maar dat zullen ze bij de volgende echo exact gaan meten.
Wat positief al die mooie echo's ! Fijn meiden . Kan niet wachten tot de volgende echo . In ene nemen m'n lichamelijke ongemakken een stuk af . Maak me daar dan zo zorgen over .
Fijn linnepin dat je goede echo had!! Whiehoe! Ting voel je je zo slecht? Waarvan komt dat, ben je erg misselijk? Kunnen we je ermee helpen? Hormonen zijn rare jongens hoor...daar kun je sowieso ontzettend labiel van worden. Maar het fijne daaraan is dat het tijdelijk is, écht waar. Het gaat weer voorbij. Hang in there!!
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 15 maart - Newdreams - echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Lycos - 1e echo ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - Kellykn - echo ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 21 maart - sabagirl echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 23 maart - Newdreams - echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 27 maart - Goey - termijnecho + intake vk ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Klopt de lijst zo weer?
Succes Marlau, en wat fijn Linnepin!! Ik mag straks om 11 uur... Spannendddddd. Ik ben heel erg zenuwachtig..brrr. Ben vooral bang dat ze het misschien nog niet goed kan zien ofzo. Maarja we wachten af.. Ach Ting, alsjeblieft praat erover. Desnoods met ons!! Hoe jij je voelt herken ik heel erg van ná de bevalling van mijn zoontje. Het zijn inderdaad hormonen maar als je te veel in je "denken" gaat zitten kan het wel erger worden... Je kunt jezelf soms zó gek denken. Schaam je niet en zoek hulp als je dat nodig hebt! *knuffel*
1548 kan je mijn echo op 5 april zetten aub? marlau succes!! ga toch mn echo even delen en daarna verwijder ik hem gewoon weer