Hoi hoi! Mag ik ook nog meekletsen? Ik ben 31 jaar en zwanger van ons 2e kindje en zoals het nu lijkt 17 oktober uitgerekend. Vorige week de eerste echo gehad en de kleine was al flink aan het bewegen Beetje jammer dat de gyn de foto gebruikt heeft om de volgende afspraak op te schrijven... grrr... Twee jaar geleden heb ik een operatie gehad waarbij slechte cellen uit mijn baarmoedermond zijn gehaald. Ik heb bij deze zwangerschap kans op vroeggeboorte en de bevalling kan wat zwaarder worden, dus ik knijp hem wel een beetje. Natuurlijk van alles gelezen over vrouwen die 6 maanden lang plat moesten liggen etc... Ik moet er maar niet teveel bij nadenken en gewoon goed naar mijn lichaam luisteren. Op het moment heb ik gelukkig weinig kwaaltjes. Gisteren naar het lab geweest voor bloedonderzoek. Ik mocht 7 buisjes bloed achterlaten... Succes iedereen die deze week een echo krijgt! Ik mag 27 maart weer heen
Niet helemaal wat we gehoopt hadden. Het hartje klopt, alleen ze kwam op een termijn van 6+2. Zou wel weer misgaan dus. Ik had zo gehoopt dat alles goed was, dat we een keer geluk zouden hebben. 27 maart volgende echo.
Welkom bitterkoekje! Wat voor operatie heb je geghad? Ik heb in 2015 2x een lysexcisie gehad ivm tumorcellen op mijn baarmoedermond. Mij hebben ze niks gezegd over evt risico's bij zwangerschap en bevalling? Denanja ik zie niks?
ja vind hem ook erg mooi haha. gaan hem op een taart laten zetten en dan vrijdag zo bekend maken bij mn schoonfamilie. ga hem nu verwijderen. ja idd marlau ben je zeker van je datum??
He wat een zorgen marlau, kan het geen meetfout zijn? Veel sterkte en hopelijk mag het toch goed gaan . Welkom bitterkoekje
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 17 oktober Kokosnoot - 34 jaar - 1e kindje Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING Panter - jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING Louloulo - 27 jaar - 2e kindje 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: ♡ 15 maart - kleinebeer - 10 weken echo ♡ 15 maart - marlau - 1e echo ♡ 15 maart - Newmom1986 - 1e echo ♡ 15 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 15 maart - Newdreams - echo ♡ 16 maart - 1548 - intake vk ♡ 16 maart - Lycos - 1e echo ♡ 16 maart - Louloulo - 1e echo ♡ 17 maart - Panter - termijnecho ♡ 17 maart - Kellykn - echo ♡ 17 maart - 2107 - 1e echo ♡ 20 maart - Liesje12345 - intake/ 1e echo ♡ 20 maart - kokosnootje - termijnecho ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 21 maart - sabagirl echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 23 maart - Newdreams - echo ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 27 maart - Bitterkoekje - echo ♡ 27 maart - Goey - termijnecho + intake vk ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo Bitterkoekje toegevoegd
Welkom, en gefeliciteerd! Ik heb je op de lijst toegevoegd. Ik duim voor een goede zwangerschap voor je!
.. Ik hoop dat het een meetfout is en je de 27e een goede echo hebt. Ben je zeker van je eisprong/ datum? Dikke knuffel
@Marlau Ik duim voor je dat het allemaal goed komt! @Denanja mooie echo @Panter Ik heb een conisatie gehad waarbij mijn baarmoedermond is ingekort. Bij een lysexcisie schrapen ze het weefsel weg toch? @1548 Bedankt voor het toevoegen!
Marlau wat naar 😔 Hopelijk heeft ze de beeb in de breedte gemeten ipv in de lengte! Welkom bitterkoekje, spannende tijden dus! Ahh ik heb de echo gemist! Maar zo te horen is hij prachtig 😍 Ik ga zo naar het ziekenhuis. Ben zó benieuwd hoe groot de beeb is volgens de gyn. Ik moet mn zoontje meenemen, dus hopelijk kan ik hem genoeg afleiden dat hij de echo niet meekrijgt 🙈 anders weet vanmiddag iedereen het hahaha.
Bitterkoekje, bij de lys halen ze ook een soort kegelvorm uit baarmoedermond en hals. Maar minder diep dan bij conisatie idd. Ik kon toen kiezen voor een tweede lysexcisie of conisatie en de gyn raade toen aan om het met de lys te proberen omdat dat minder invasief was. Krijg je dan rind de 10 weken ook een cerclage om evt vroeg geboorte tegen te houden?
Gelukkig ben ik niet misselijk. Maar ik ben een echte piekeraar. Ik heb in het verleden ook bij een psycholoog gelopen. Daar heb ik veel geleerd. Maar nu hebben de hormonen de overhand en probeer ik wel te doen wat ik toen geleerd heb, maar dat lukt niet 24/7. Gisteren thuis echt veel gehuild en allerlei nare gedachtes over de toekomst etc. Niet eens gedachtes over geen kloppend hartje.... Ik kan jullie wel vertellen dat ik een superlieve man heb die mij tijdens zo'n huilbui even flink vasthoud en mij probeert rustig te krijgen... Ook doet hij nu veel voor mij in het huishouden, wat ik nu ook wel kan gebruiken....
Ach marlou wat een rot nieuws . Ben je zeker van je eisprong ? Wellicht toch iets minder ver ? Tevens bij dit termijn lastig meten . Ik houd moed je voor . Maar ik begrijp je onzekerheid en verdriet . Denanja .. heb ik net jullie wonder gemist . Zo to horen was het een mooie echo . Ting , vervelend dat je je zo voelt . Rot hormonen . Fijn dat je man er voor je is . En idd zoek hulp als je het even niet meer weet . Knuf *