16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @panter: eigenlijk iedere middag tot avond wel last van misselijkheid. Avondeten ligt gemiddeld 5 van de 7 avonden in de wc. Maar vandaag begon het eerdere vertrok al met spuug neigingen op het werk dus heb avondeten geskipt en pak straks wat crackers of zo. Hopelijk valt dat goed. Gelukkig gaat ontbijt en lunch wel goed maar loop van de dag komt de vermoeidheid en dan gaat het mis. Hoe is het met jouw misselijkheid? Is het weer helemaal terug of nog steeds weg?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh lastig saba. Idd zit er wel verband tussem moeheid en verergering v misselijkheid. Als ik niet genoeg drink word ik ook misselijker trouwens. Hier bij vlagen misselijk. Niet meer zo erg als tussen de 6-8 weken. Maar dat komt ook omdat ik rust heb in ziektewet. Volgende week ga ik twee late diensten werken en ben erg benieuwd hoe het dan zal gaan qua misselijkheid. Zeker mbt de nare luchtjes in mijn werk.

3. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    @saba: hier ook zo. Smorgens gaat het goed. Lunch ook nog. Maar vanaf een uurtje of 2 is het raak. Ik eet ook regelmatig niet mee met avondeten. Zou het toch met het geslacht te maken hebben?

@Panter: bijnaaaa! Nog maar 2 nachtjes. Heb je de echo vroeg?
    Ik kan het nu wel iets meer loslaten gelukkig. Dat de beeb bewoog vind ik ook een goed teken.

@all: mn dochter zei vanavond : mamma het lijkt wel alsof je een baby in je buik hebt!
    Ik: *trekt buik in* nee joh gekkie, mamma heeft toch een platte buik 🙈
    Jurken zijn vanaf nu dus ook thuis maar even verboden 😂 als zelfs zij het al ziet is het wel echt héél duidelijk hahaha.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Helaas de echo pas 14u. Helemaal in Arnhem das voor ons 2 uren rijden.
    Voor zes uur dus ws geen nieuws van mij, want we happen dan ook ff bij mc donalds onderweg. De 28ste weer echo in Leeuwarden, das fijner want veel dichterbij. Maar Arnhem wil voor hun dossier vorming ook echo maken, we moeten donorzaad reserveren voor een evt tweede kindje dus het een en ander te regelen daar nog

HAHA die dochter van je :D.

5. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Geweldig!!
    Ik had m'n dochter voor de gein gezegt ja mama heeft baby in de buik... nu zegt ze steeds baby baby baby.. en als ik dan vraag waar? Wijst ze naar m'n buik... oeps!
    Dinsdag gaan ze beide mee naar de echo.. ben wel benieuwd wat de reactie zal zijn van m'n zoontje van 4

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Morgen is het ook zover de eerste echo. Geen idee welke termijn ze er gaan opplakken. Zolang er een hartje klopt ben ik al blij :)

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend loulou! Hoe laat heb je de echo?

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    16u15 gelukkig zal het morgen mooi weer zijn dan kan ik wat buiten spelen met de dochter om de gedachten te verzetten.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh laat...ja das klote. Tikken de minuten de hele dag....hoop dat jeje vermaakt om de tijd te doden.

10. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

marlau en newmom wat naar die onzekerheid rond de echo's..... Heel veel sterkte met het wachten!!!!!!

Newdreams gefeliciteerd met de goeie echo. En fantastische opmerking van je dochter!!!!!

Jammer Denanja dat ik je foto gemist heb...

Bitterkoekje welkom en wat een spannende periode wordt dit voor jullie

Wij hadden vandaag weer een 3d echo voor die studie en Ohhh wat is dat gaaf!!!!!! Zo bijzonder om te zien hoe zo'n ukkie van 2,8cm al zo compleet is 😍😍😍

Bijgevoegde bestanden:

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wauw sterrenmama wat ontzettend mooi!!!

12. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben er ook best wel trots op 😊

De arts die de echo maakte zei ook: kijk om dit soort mooie plaatjes vragen we jullie om toestemming om ze openbaar te gebruiken. Ze worden zelden zo mooi....

13. Kaje82

Kaje82 Lid

17 nov 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marlau, hè wat schrikken! Maar een kloppend hartje is hartstikke positief. En echo-apparatuur heel onnauwkeurig, zeker op deze termijn. Bovendien las ik hier eerder verhalen over hoe gyn per ongeluk in de breedte ipv lengte mat. Nog niet wanhopen, hoor!

@bitterkoekje, welkom!

14. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    @Sterrenmama: WAUW!!!

15. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat gaaf Sterrenmamma!! Zoeken ze nog meer studieprojecten 😜

Veel plezier/succes met de echo morgen loulou!

16. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Prachtig Sterrenmama! Leuk dat wij mee mogen genieten van deze mooie echo's!

Loulou en andere echo's heel veel succes en hopelijk ook plezier vandaag!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    super mooi sterrenmama!!!

meiden met echo vandaag succes!!!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier weer met beide voeten op de aarde. Sinds gisteravond bruine afscheiding...ook beetje kramperig. Voelt niet oké en maakt me heel erg bang.
    Bruine afscheiding is heel licht...zit alleen maar in mijn inlegkruisje. Met afvegen is het gewoon doorzichtig. Zijn ook maar paar drupjes. Maar toch bang...dit betekende alle keren het begin vh einde.

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Nee panter... mijn duimen draaien overuren voor je. Ik hoop echt dat het een onschuldig adertje is of wat oud bloed van innesteling. Sterkte meid, wat een nachtmerrie qua angst. En ik hoop echt dat het niet zo oneerlijk mag zijn!

Sterrenmama: wow, mooi!

Meiden met echo veel succes vandaag!

20. 1548

1548 Niet meer actief

Sterrenmama, wat een mooie echo!!

Panter, hopelijk is het onschuldig en heb je morgen een goede echo. ik duim voor je! x

Meiden met een echo, succes vandaag!

Ik moet vnv naar de vk, zou ik kunnen vragen of ze naar het hartje wil luisteren? Ik blijf onzeker en droom bijna dagelijks over miskramen en bloed :(

Deel Deze Pagina