Sorry dames, ben een beetje een stille lezer de laatste tijd... Ben zoooooo druk! Ik ben ' s Avonds uitgeteld, kan van vermoeidheid niet van de bank komen om naar bed te gaan! Verder neemt de misselijkheid wat toe, met name aan het eind van de ochtend, aan het eind van de middag en later op de avond; als ik trek begin te krijgen . Gister voor het eerst wat minder avond gegeten vanwege geen trek, maar wel 's avonds honger en meer misselijk wat na een boterham gelukkig minder werd. Voorts lijken mijn tepels ook wat gevoeliger te worden maar nog geen grotere pijnlijke borsten zoals bij m'n dochter vanaf 8dpo... Ik blijf onzeker! Gister helemaal toen ik een hele tijd krampjes/een soort op knappen staan ballonnetje links onderin m'n buik voelde... Nog een hele week wachten op de echo... Zucht! Zo genoeg geklaagd over mezelf! @sterrenmama, wat een prachtige 3d echo! Wat genieten zal dat zijn! @panter, ik schrok van je bericht. Als er één iemand is die ik het gun ben jij het wel! Ik hoop dat het allemaal loos alarm is, nog wat oud bloed van de innesteling ofzo... Mijn duimen draaien heel hard voor je! Knuffel!
lycos wat fijn een goede echo!! en idd 2 dagen is niks!! ellada wat vervelend dat je je zo misselijk voelt weet er alles van haha niet leuk!! kga even de vk bellen of ze de gyn al gesproken heeft over andere tabletten, denk dat ze t vergeten is... zijn allemaal mensen natuurlijk.
Dank meiden voor de support. Ik ben van ellende maar in de tuin gaan werken. Rozen snoeien, heg knippen. Afleiding is wel ff lekker. Bruine afscheiding stopt steeds even en vervolgens zit er weer wat in het kruisje. Heb ook naar gevoel in baarmoeder...of dat gewoon de banden zijn of toch niet oke is durf ik niet te zeggen. Bah...ik stort in als we dit nu weer kwijt raken. Moet er maar niet aan denken. Terug naar de rozen!
Wat een geweldige echo sterrenmama! Panter, ik duim voor een goede echo morgen! Hoop voor je dat de dag toch nog een beetje vlot om wil gaan en je snel zekerheid hebt x
Fijn zo'n mooie echo Lycos! Hopelijk zometeen ook een goed bericht van Loulou. We hopen allemaal met je mee Panter!! Gelukkig weet je morgen meer. Zal een spannende dag voor je worden!
Helemaal goedgekeurd 7w2d. Dus uitgerekend voor 31 oktober. En 30 maart mag ik nog eens gaan spieken.
Gefeliciteerd dames met goede echo's! Denanja beterschap voor je dochter. Panter mijn duimen blijven draaien voor je!!!! Sterkte morgen en hopelijk blijft het toch goed gaan. Hier vandaag lekker veel buiten geweest, echt heerlijk maar vervolgens toch weer erg moe en avondeten draait rondjes dus nu weer op bed. Avonden zijn niet aan mij besteed sinds ik zwanger ben.
O pff wat een schrik panter! Ik duim ook voor je. Heel erg veel succes morgen. Wat fijn alle goede echo's! Ik heb 23 maart weer een echo, als iemand de lijst aanpast wil iemand dat toevoegen?
@Panter, snap dat je schrikt! Ik woon in het buitenland en hier schrijven ze met bloedverlies Utrogestan voor. Misschien zou je de dosis weer op kunnen voeren naar 3x2 bollen? Ik gebruik het zelf ook, ook tijdens mijn vorige zwangerschap en heb toen op aanraden van UZ Gent 3x2 gebruikt t/m week 13 (en wil dat nu weer doen). Ik duim met je mee voor een goede echo!
Net eventjes bijgelezen. Ik duim mega hard voor je panter. Hopelijk kan je je gedachten nog wat verzetten ondertussen.
Ooohhh lieve panter, wat duim ik toch keihard dat dit niets is!!!!!!!!!! Nog even volhouden tot morgen 😘 Denanja, dat is ook schrikken als je meisje allergisch reageert op de ab..... Hopelijk knapt ze nu snel op!! Meiden met een goeie echo.... Gefeliciteerd!!!! Hoe is 't met jullie buikjes? Hier echt een ontplofte plofkip 's avonds!! Gelukkig valt 't overdag nog mee en heb ik de oudergesprekken al gehad op school.
Aan mijn buik is precies nog niks te zien. Mijn linker borst lijkt wel meer gegroeid dan mijn rechter.
dames met een goede echo gefeliciteerd!!! panter jij hebt morgen ook gewoon een goede echo!!! hier niks te zien aan mn buik. net gesprek gehad op werk en aan het management verteld en de planner ivm nachtdientsen enz. hij zei meteen als ik ergens moet schuiven moet je t zeggen dus fijn dat ie mee denkt .
Gefeliciteerd dames met de goede echo's!! Nu jij morgen Panter. Hopelijk kan je slapen vannacht. Zijn er morgen nog meer dames die mogen? Fijn Denanja dat ze zo goed hebben gereageerd op het werk!! Loulou hier ook ene borst groter dan de andere... Beetje vreemd?! Maar zal wel goed zijn. Ook een opgezette buik maar dat zijn uiteraard de darmen haha. Broeken zitten niet meer lekker en dat had ik bij mijn zoontje pas met 14 wkn ofzo!