16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NewDreams

NewDreams Actief lid

28 feb 2017
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Panter wat eng! Hopelijk is de echo morgen goed. Wanneer heb je je termijn echo?

Wat een goed nieuws al die goede echo's!

Buik is hier savonds ook mega. Overdag ook al wat te zien, maar met wijde tops nog goed te verstoppen. Broek gaat hier meestal smiddags al open hahaha.

Hier ook ene borst groter dan de andere. Maar dat heb ik zonder zwangerschap ook iets. Boobs zijn ook echt gevoelig en al aardig gegroeid.

Ik heb vandaag de afspraak voor de termijn echo en nekplooi meting echo gemaakt. En een pretecho gepland in het weekend dat we het gaan vertellen aan onze families 😍 Kunnen we die mooi laten zien aan iedereen. Ik ben dan 11+5 (of 11+6) Dus dan kan het wel.
    Het wordt wel heel echt zo haha.

Mocht iemand de lijst bijwerken:
    30 maart termijn echo
    8 april pretecho
    11 april nekplooi meting

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb geen echte termijn echo omdat door de terugplaatsing precies bekend is wanneer ik ben uitgerekend. Die datum staat gewoon vast.
    Vandaag kun je als termijn echo zien...zo wordt ie ingediend bij verzekering iig.

Andere meiden met echo vandaag: veel plezier! Hoop allemaal goede echo's!

3. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Jeetje Panter, daar schrik ik van! Hoop op een goede echo vandaag. Wat zal je gespannen zijn. Hoe gaat het nu?

Super fijn alle andere goede echo's. Ik mag vandaag. Toch wel erg spannend!!

Hier ook al echt een buik. Komt denk ik toch omdat het de 2de is. De vorige keer pas met 22 weken een positiebroek. Dat gaat me nu niet lukken. In een middag staat m'n knoop al open 😬

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het gaat wel aardig. Klein beetje bruine afscheiding maar het is echt heel erg weinig. Dat stelt me wel wat gerust...dat het niet erger word.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    panter fijn dat t niet meer geworden is!! heeel veel succes vandaag!!!

2107 jij ook super veel succes!

ik ga vandaag ook even afspraak maken voor de combi test, had de papieren dinsdag al meegekregen maar gewoon vergeten. ook natuurlijk doordat ons dochtertje ziek is.

andere dames met echo ook veel succes!!

6. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Veel succes iedereen die vandaag een echo heeft! Panter sterkte met wachten en hopelijk heb je een mooie echo!

Hier ook echt al een darmen buik, wordt steeds lastiger verbergen, bij een 2e groeit het echt dubbel zo hard. Hopelijk kan ik het na dinsdag gaan vertellen dan maakt het niet meer uit dat de buik opvalt:)

7. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Succes Panter. Ik duim ook heel hard voor je dat alles goed is! Andere dames met een echo ook veel succes!

Hier gisteren zo'n last van mijn darmen dat ik niet meer goed rechtop kon staan. Was even bang dat iets niet goed zou zijn, maar de buikpijn zat te hoog voor mijn baarmoeder te kunnen zijn. Daarnaast was mijn buik zo opgeblazen dat het leek alsof ik 5 maanden zwanger was, zonder te overdrijven. Zelfs zo erg dat ik als ik zag geen vetrol had (die ik normaal toch echt wel heb 😉). Even overwogen om verloskundige te bellen maar eigenlijk na even gelegen te hebben geen last meer en ook geen bloed dus ga er vanuit dat alles goed is.

Ik begin overigens meestal na de lunch last te krijgen van een opgezette buik, dus heb ook maar al 2 positiebroeken besteld, want mijn eigen broeken doen echt pijn in de middag. 😱 En dat nu al bij een eerste 😳 Maar wat zitten die lekker zeg.

8. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    2017 en Panter, heeeeel veel succes vandaag!! Panter, fijn dat het niet erger is geworden. Ik denk dat jij een hele mooie echo gaat krijgen vandaag.

Bizar Zoranya dat je zo'n last van je darmen had. Ik moet zeggen dat ik ook al een positiebroek heb besteld. Terwijl ik in de eerste zwangerschap pas laat een buik kreeg en die is ook nooit heel erg groot geworden! Dus je weet het nooit, iedere x is anders! :)

Denanja, je dochtertje al iets beter?

Ik heb vooral echt onstekingen in mijn gezicht.. Niet normaal. Nu ben ik niet echt een held met foundation enzo,..Dus zit niet lekker in mijn vel op kantoor enzo omdat je (nog) niet kunt uitleggen waar het vandaag komt. BIJNA WEEKEND!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Newmom waarom zeg je niet gewoon dat het allergische reactie is op een nieuwe dagcrème?
    Foundation moet je niet willen smeren op infecties. ..daar maak je het alleen maar erger mee.

Zoranya schrikken die buikpijn! Gaat het nu beter?

10. Goey

Goey Actief lid

21 apr 2016
    198
    2
    18
    Vrouw
    Onderwijs
    Utrecht
    Succes vandaag panter ( en de rest! )

11. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Ja, gelukkig geen buikpijn meer vandaag. Ga eens proberen wat minder te eten bij de lunch. Misschien dat 3 boterhammen gewoon teveel is op het moment en dat ik daarom last krijg. Heb ook geen honger meer na de lunch tot avondeten.

12. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Succes panter en de rest ook die nog een echo hebben vandaag!
    Komt hier ook steeds dichter bij... vannacht heel rot gedroomd dat t echo beeld helemaal zwart was en er helemaal niks zat... Bah! Voel me er echt rot Door

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    newmom sinds gisteravond gaat t gelukkig iets beter :) ze eet nog dr eten niet op maar ze eet iig iets nadat ze gisteren bijna de hele dag niks gegeten of gedronken heeft.
    vandaag gaan we weekendje weg dus hoop dat ze snel oknapt. zelf ook erg aan het hoesten en we slapen op 1 kamer met zn 3en dus dat word wat!.

net weekendje parijs geboekt met mn vrouw :) heerlijk nog even genieten met zn 2. had ik van mn verjaardag gekregen van dr.

meiden duim zo voor jullie!!

14. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    @panter, vanochtend was ik er ook zo klaar mee dat ik alle makeup weer verwijderd heb. Het is gewoon niks voor mij. Ik hoop maar dat mijn huid dit weekend een beetje rust krijgt.. Zou gaan stappen met vriendinnen.. Maar ik ga last minute afzeggen want ik wil nog niet vertellen dat ik zwanger ben!! En niet drinken is echt geen optie, want hoe dan ook..ik ben iemand die eigenlijk altijd wel een wijntje neemt haha ;)

Fijn denanja dat je dochtertje een beetje is opgeknapt, hopelijk hebben jullie een fijn weekend met elkaar. Vervelend he als ze bij je op de kamer liggen die kleintjes. Zeker met hoesten! En dan 's ochtends om 6 uur rechtop in het bed: Mama! Mama! Mama! :)

Gelukkig gaat het beter met de buikpijn Zoranya! Hopen dat het zo blijft! En Marloesje, dromen zijn een weerspiegeling van je angsten, zo naar!! Maar komt vast helemaal goed. Geduld is zo moeilijk he.. Dagen kunnen mij niet snel genoeg gaan tot 12 wkn :)

15. 2107

2107 Actief lid

20 nov 2015
    188
    43
    28
    Hier een goede echo gehad. Mooi kloppend hartje, super fijn!
    Echomadam was erg positief. Dus dat stelt gerust!
    Dat alle echo's van vandaag zo mooi mogen zijn ♡

Die dromen, heel herkenbaar en super naar. Herken het ook van de vorige keer. Stopte bij mij vanaf het moment dat ik de baby ging voelen.

16. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Fijn een goede echo! Gefeliciteerd

Ik ben sinds de laatste week ook steeds vaker wat misselijk. Stijgen in ieder geval m'n hormonen. :)

17. 1548

1548 Niet meer actief

Succes meiden met een echo!

18. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    2107 fijn zeg! Lekker genieten

Panter ik duim zo hard voor een mooie echo

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ff snel...zijn nog onderweg. Alles goed, kindje bewoog al flink..leek wel dansen.
    Hartje gehoord! Kindje was 2,7 cm. Zag er perfect uit, volgens gyn kans dat er nu nog wat fout gaat 1% en volgende week zelfs nog maar 0,2%.
    Bloedverlies komt v adertje baarmoedermond...gelukkig niet uit baarmoeder. Foto lukt nu ff niet want op foon wil dat niet.

20. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat ontzettend fijn meis!

Deel Deze Pagina