veel plezier loulpulo!! hier duurde t heel lang voordat ze t doorhadden haha we moesten zelfs een hint geven haha
Leuk loulpulo, ben benieuwd hoe ze reageerde Hier vertellen we het aankomende woensdag na de officiële echo in het ZH . Onze meiden weten ook nog van niks en ben zo benieuwd naar de reactie van hun 😍
Zo leuk dat vertellen maar ook spannend.. niemand verwacht een 3e bij ons haha.. ! Denk dat wij t na Dinsdag ook vertellen als t in orde is... ben dan 7 weken.. en de kids moeten mee naar de echo.. iemand nog tips hoe ik t m'n zoontje van 4 kan uitleggen als t mis is?
Wat leuk loulou! Ik heb ook een shirtje met grote zus klaar liggen, morgen avond de echo zo spannend. En dan hopelijk in de loop van week het met familie te kunnen delen. Mijn ouders weten het al wel vanaf de positieve test. Leuk dat veel het deze week gaan vertellen! Vind het ook wel spannend ☺ maar pff wat lijkt het me fijn als ik niet meer zo geheimzinnig hoef te doen.
Hier een dag die ik niet snel zal vergeten. Laatste tijd reageer ik niet heel vaak omdat ik vreselijk misselijk ben geweest de hele dag door ochtend middag avond gegeten of niet dus gisteravond ging het helemaal mis voelde me zoo slecht dat ik vanmiddag een afspraak heb gemaakt bij smash. Hoopte dat ik pillen kreeg en weer kon gaan maar na wat onderzoeke lag ik aan het infuus in het ziekenhuis. De arts vroeg wil je ook een echo maar moet wel inwendig zijn. Ikzelf ben in behandeling bij een ander ziekenhuis. Ahfijn uitwendige echo gehad ben nu 7 weken en 5 dagen en hij waarschiwde al uitwendig gaan we niet veel zien. kreeg een echo met zo een apparaat wat daar al stond tussen de bedden. Hij vond direct de vruchtzak en het vruchtje incl hartslag. Ik vroeg of hij het kon meten maar hij zei nee dan moeten we echt inwendig zijn. Hij zei kan het wel proberen maar is absoluut niet betrouwbaar dat moeten we dus inwendig doen. Uiteindelijk zei die ja uhh ongeveer 8mm. Maar ziet er voor de rest prima uit. Nu vond ik de echo lang niet zo duidelijk als 2 weken geleden in mijn ziekenhuis in de echokamer en ik weeet heel goed dat hij zei meting is niet betrouwbaar maar toch zit ik weer even in onzekerheid. Ik vond het vruchtzak ook niet super zwart ofzo. Ik begon echt te denken dat het aan dat echoapparaat lag hij wilde hartje laten horen hoorde veel geruis maar ook het hartje op de achtergrond. Moest het toch ff delen. Kan er trouwens zoveel verschil zitten in echoapparaatuur? Waarom ik overigens opeens zo onzeker ben is omdat tijdens mijn echo 2 weken geleden ook uitwendig het vruchtje 4.8mm was dit was.met exact 6 weken.(in mijn eigen ziekenhuis met nieuwere apparatuur) En dan spookt er door mijn hoofd stel dat die man het wel goed zag en die meting wel goed was van 8mm dan betekend dat dat echt fout is.
Wat leuk Loulou! Spannend dat velen het gaan vertellen deze week. Wij wachten nog 3 weken *vol ongeduld, dat dan weer wel haha* Vrouwvan, echo apparatuur kan heel veel verschil in zitten! Ik heb in het ziekenhuis inwendige echo's. Moet daar echt goed mn best doen om iets te kunnen zien op de echo. Ik heb mn pretecho uitwendig gehad en die was super duidelijk! Was de nieuwste apparatuur. In het ziekenhuis gebruiken ze dat apparaat al sinds mn zwangerschap van mn dochtertje in 2010, dus verouderd. Maakt echt groot verschil. Wat ook goed kan (wat bij mij dus het geval was tot 2x toe!) Is dat ze de beeb van de zijkant gemeten hebben, over de breedte. Dat scheelt zowat de helft met de lengte! Dat gebeurt vaak op zo'n vroeg termijn. Wanneer heb je weer een echo? En heb je nog andere meds gekregen voor thuis? @all: ben nog steeds heel onzeker. Voel me nog steeds niet zoals vorige week. Maar ik ga proberen de echo van donderdag af te wachten. Snap ook niet hoe het komt dat ik zo onzeker ben. Het lijkt veel erger dan bij mn andere zwangerschappen.
Hier een leuk weekend gehad maar vannacht flink gedroomd over bloedverlies etc. Werd helemaal naar wakker. Vandaag werken en dan nog 1 nachtje slapen en dan echo, vindt het echt weer spannend! @newdreams hier ook zo onzeker , ene dag gaat het goed, andere dag weer super aanwezig. Hopelijk stelt de echo ons gerust. @vrouwvan: sterkte met de misselijkheid en wat een arts zegt klopt, uitwendig is nu echt niet betrouwbaar dus hou je vast aan kloppend hartje! @panter: hoe is het met je? Is het bloeden gestopt? @all: leuk alle aankondigingen! Ik heb ook zin om het te gaan vertellen!
Ja als ze voorstellen om een inwendige te doen, is dat dan ook omdat ze weten dat hun toestel het niet aan kan om op die termijn een uitwendige echo te doen. In belgie gaat iedere gyn onder de 11weken inwendige echos doen. De kans zit er in dat mijn termijnecho ook nog inwendig zal zijn omdat ik dan 11w2d zal zijn. Dus als ze de volgende keer voorstellen om inwendig te gaan kijken zou ik dat gewoon aanvaarden en de benen open doen.
Hoi meiden, ff snel kijken. Heb het erg druk. Echomeiden, succes vandaag! Hoop op goed nieuws! Vrouwvan...kan idd enorm verschilllen qua apparatuur. En voor 12wk uitwendig jiet met oudere apparaten goed beeld dus dan inwendig betrouwbaarder. Daarom maken ze hier tot 12wk alle echo's inwendig.
Bij de 1ste kreeg ik met 7 weken een uitwendige echo maar ik was toen ook een stuk slanker haha. Met de miskraam inwendig maar voelde er eigelijk niks van, gok dat de echo vanavond ook inwendig zal zijn. Het is alleen haasten met werk, hopelijk kan ik wat eerder weg zodat ik nog even kan douchen.
Succes Liesje12345 vanavond met de echo! En ook alle andere dames die vandaag een echo hebben! Ik ben gisteren weer thuis gekomen van mn weekendje weg met de familie. Nou, was een leuk, maar zeer vermoeiend weekendje. Gisteravond ook gelijk mijn eerste knuffelmoment met de wc-pot gehad .... Gelukkig vandaag nog een dagje vrij. Ff lekker uitrusten. En dan morgen weer aan het werk en morgenavond de eerste echo. Vind et wel spannend..
Meiden succes vandaag met de echo! Hopelijk kan het weer wat onzekerheden wegnemen. Wat leuk dat sommigen van jullie het al gaan vertellen. Morgen weet ik hopelijk wanneer ik weer een echo heb en daarna willen wij het ook aan nabije familie gaan vertellen. Ik dacht misschien gebakjes met een foto van de echo erop ofzo? Of is dat heel erg corny? Ting, spannend morgen je echo! Hopelijk kan je dan wat meer genieten. Snap dat zo'n weekend weg erg vermoeiend is hoor! Vrouwvan, wat rot dat je je nu zo onzeker voelt. Maar zoals veel al zeggen (en de dokter ook zei) kan je er denk ik écht vanuit gaan dat het geen goede echo apparatuur was!! Het zit vast helemaal goed. Hopelijk voel je je snel beter. Newdreams, logisch toch dat je onzeker bent. Tijd gaat ook gewoon zo langzaam dan he.. Het zijn gewoon spannende tijden! Iedereen een fijne dag vandaag, ondanks het vieze weer..blehhh
Thx voor het antwoorden meiden. Ja jullie hebben ook helemaal gelijk dat als een arts zegt inwendig dat het ook inwendig moet. Ik heb ook totaal geen moeite met inwendige echo's zoals jullie aan mn ondertekening kunnen zien heb ik heel vaak mijn benen moeten spreiden helaas. Dacht alleen echo is echo maakt niet uit met welk appatuur en als het met 6 weken uitwendig kan kan dat ook moet 8 weken. anyway heb morgen een echo bij mijn eigen gyn. Ik heb jullie verhalen trouwens allemaal stuk voor stuk gevolgt. Een aantal hebben een hele spannende tijd achter de rug. Voor de meden die even in onzekerheid zitten draaien mijn duimen. het is een erg spannende tijd voor ons allemaal nu iedereen hier binne 4 weken de 12 weken bereiken. Heel veel succes met de echo's vandaag. Zijn er ook meiden die het nog niet hebben verteld aan hun werkgever? Ik heb zelf nog niks gezegd ook omdat mijn baas een vrouw die is die al jaren kinderen probeert te krijgen en nu na 8 jaar uit elkaar gaan. Heb er zo mee te doen dat ik nu geen vreugde wil delen met haar.
Hier nog nog verteld. Alleen mijn collega waar ik mee samen werk. Twijfel ook wanneer ik het ga vertellen, ik heb echt al een buikje en het wordt steeds lastiger om het geheim te houden.
Mijn werk weet het wel. LG is zelf ongewenst kinderloos dus die heb ik het als eerste verteld... Kon ze er ff aan wennen voor de tamtam los ging. Is voor haar ontzettend confronterend natuurlijk, maar ze is erg blij voor me gelukkigm
Gelukkig maar panter dat ze toch erg blij is voor je en terrecht gezien je voorgeschiedenis. Wow liesje nu al een buikje. Ik ben morgen 8 weken maar echt totaal niks te zien bij mij. Is dit je 1e?
Vrouwvan nee de 2de, maar bij de 1ste was het ook al snel zichtbaar, aan het einde ook echt een beste toeter 🙈
Hier nog niet verteld. De 28ste komt mijn contact persoon van het detacheringbureau en dan ga ik het vertellen daarna mijn afdelingshoofd op de plek waar ik zit. Kan niet wachten om het te delen. Als echo morgen goed is dan ga ik het wel delen met een paar lieve collega's, vrienden etc.