Fijn, weer een goede echo. Gaat echt super goed hier!! Ik wacht ook nog even op de 2de echo, met aanmelden FB. Voelt beter Meiden die morgen een echo hebben, succes en geniet!
jeuj weer goede echos's en morgen gaan er vast en zeker nog meer volgen bitterkoekje nee niemand kan zien dat je erop zit. succes meiden morgen die echo hebben! en marloesje was t geloof ik gefeliciteerd met je dochtertje
Goedemorgen! De dag van de echo!!! Zo opstaan, werken en dan om 11 uur weg sneaken voor de echo van half 12. Giga spannend!!
Goedemorgen dames! Spannend Saba!! En jij mag ook toch Marloes? Terugscrollen naar de lijst is zo ver maar ik geloof dat Ting ook mag vandaag? Heel veel succes en plezier allemaal!! Ik kom ook op fb na een volgende overtuigend goede echo Vanmiddag intake dan weet ik meer! Vandaag 8 weken, voelt weer als een mijlpaal maar stiekem zo jaloers op degene die al 10 weken zijn hahaha Fijne dag allemaal ik wacht ik spanning op echo noeuws!
Nou Marloesje... ik zal je vertellen, ik mag pas een uurtje later, om 18:00. Maar kan voor ons niet eerder, omdat mijn man en ik volle dagen werken. Geeft niet, ik heb er een goed gevoel over. Ook voor jou en voor saba! Zodra mijn echo goed is, durf ik mij ook op FB te melden. Succes dames vandaag!
Fijn de goede echo gister!! Meiden die vandaag moeten, veel succes en plezier. Ik ben sinds gister weer aan het wero...valt me vies tegen. Hele lichaam doet seer van het omzeulen met die zware mensen en/of tilliften. Bah.
Zo spannend he? Had via via een vk gesproken (niet m'n eigen) en die vermoedde ook dat ik gewoon veel te vroeg se echo gehad heb en had er alle vertrouwen in.. nou hoop zo dat ze gelijk heeft
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 oktober 2017♡ 16 oktober Kleinebeer - 26 jaar - 1e kindje Sterrenmama - 32 jaar - 2e kindje 1548 - 28 jaar - 3e kindje VERRASSING 17 oktober Kellykn - 29 jaar - 1e kindje Bitterkoekje - 31 jaar - 2e kindje Kokosnootje - 34 jaar - 1e kindje 18 oktober KlavertjeVier30 - 30 jaar - 2e kindje VERRASSING Zoranya - 35 jaar - 1e kindje 19 oktober Panter- 38 jaar - 1e kindje Sabagirl- 30 jaar- 2e kindje 20 oktober Denanja - 30 jaar - 2e kindje Sedra - 27 jaar - 1e kindje VERRASSING Medinilla -30 jaar - 1e kindje 21 oktober Eetje - 29 jaar - 3e kindje 22 oktober Gouds - .... jaar - 1e kindje Newdreams - 34 jaar - 3e kindje 23 oktober Dptje - 26 jaar - 2e kindje Linnepin - 30 jaar - 5e kindje 24 oktober Konij1989 - 27 jaar - 2e kindje VERRASSING 25 oktober Goey - 28 jaar - 1e kindje 26 oktober Else - 29 jaar - 2e kindje Liesje12345 - 26 jaar - 2e kindje JongetjeM- 30 jaar - 3e kindje VERRASSING 27 oktober Lycos - 29 jaar - 2e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje Roxanne1985 - 31 jaar - 1e kindje 28 oktober Aurin - 32 jaar - 3e kindje Marlau - 31 jaar - 2e kindje Ellada - 30 jaar - 2e kindje 2107 - 30 jaar - 2e kindje 29 oktober Kaje82 - 34 jaar - 2e kindje 30 oktober 31 oktober Newmom - 30 jaar - 2e kindje Ting86 - 30 jaar - 1e kindje Louloulo - 27 jaar - 2e kindje Meisjes : .. | Jongens : .. | Verrassingen : 5 Afsprakenlijstje: ♡ 21 maart - Ting86 - 1e echo ♡ 21 maart - sabagirl echo ♡ 21 maart - Newmom1986 - intake vk ♡ 22 maart - Ting86 - intake ♡ 22 maart - Eetje - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Lycos - intake/ 1e echo ♡ 22 maart - Sterrenmama - controle ♡ 23 maart - Newdreams - echo ♡ 23 maart - Marlau - echo ♡ 23 maart - 1548 - termijnecho ♡ 24 maart - Else1987 - 1e echo ♡ 24 maart - Ellada - 1e echo/intake ♡ 27 maart - Zoranya - termijnecho ♡ 27 maart - Bitterkoekje - echo ♡ 27 maart - Goey - termijnecho + intake vk ♡ 28 maart - Aurin - 1e echo/gyn ♡ 29 maart - sterrenmama - 3d echo ♡ 29 maart - Medinilla - termijnecho ♡ 30 maart - Louloulo - 2e echo ♡ 3 april- JongetjeM - intake vk ♡ 4 april- sabagirl - termijnecho ♡ 5 april- Denanja - echo ♡ 7 april- JongetjeM - 1e echo ♡ 10 april- 1548 - controle ♡ 10 april- Denanja - combinatietest ♡ 12 april - sterrenmama - 3d echo ♡ 13 april - Louloulo - termijnecho Volgens mij moet de lijst zo weer kloppen. Mocht er iets niet kloppen geef het door dan pas ik het even aan.
Echo was goed, mooi bewegend kindje, nu ongeveer 2,70 cm. Termijn kwam nu weer op 21 oktober maar wordt over 2 weken definitief gesteld bij de termijn echo Oh en ze probeerde eerst uitwendig maar vervolgens toch inwendig gedaan omdat het beeld toen stukken beter was. Uitwendig zag je wel kloppend hartje maar geen beweging bijvoorbeeld.
Ja het maakt het echt, blijf het onwerkelijk vinden om te geloven dat deze zwangerschap echt goed gaat maar het gaat gewoon zo zijn. In oktober komt ons 2e kindje *blij*