Was hier al zo weinig te vinden, nu een facebookgroepje dus haak ik af. Termijnecho was super maar achteruit gezet dus nu 4 mei uitgerekend. Succes iedereen
Ik meld me af hier. Vanochtend geen hart actie Meee. Net als mijn vorige zwangerschap is deze weer in week 14 geëindigd. Zijn ee kapot van en kan niet bevatten dat we dit weer mee moeten mKen. Hoop dat voor jullie alles voorspoedig zal verlopen
Jeetje zeksem! Krijg er kippenvel van, wat vreselijk dat je dit weer moet meemaken.. heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk, weet niet goed wat ik kan zeggen.. heel veel sterkte met dit verlies en een dikke knuffel.
Zeksem; heel veel sterkte met jullie grote verlies. Wat oneerlijk om dit nu al voor de 2e keer mee te moeten maken. Dikke knuffel! Facebook groepje; mochten jullie graag mee schrijven via Facebook Joyce & Palmboom EN anderen, dan graag een PBtje naar Senna dan kan zij jullie toevoegen.
Zeksem, wat afschuwelijk... Ik kan niet de juiste woorden vinden voor een juist woord in deze vreselijke situatie... Daarom hou ik het bij 'heel veel sterke..' Brrr....
Heel veel sterkte Zeksem! Wat ontzettend heftig dat je dit weer mee moet maken. En dat in week 14, dan hoor je juist de ongerustheid een beetje los te kunnen laten.