Dag dames, Ik meld me ook graag aan. Ik ben 24 en heb afgelopen donderdag voor het eerst positief getest en gisteren weer. Het is een complete verassing voor ons aangezien ik aan de pil was, en deze één keer ben vergeten. We hebben geen moment getwijfeld en besloten om er helemaal voor te gaan en sinds dien meteen allemaal meevallers, alsof het zo had moeten zijn! Naar mijn eigen berekening ben ik waarschijnlijk 22 april uitgerekend. Weinig klachten tot nu toe op de steken in mijn liezen na.
Zal wel beide voor de vermoeidheid zorgen denk ik. Ongi krampen heb ik ook last van. Maart als het goed is hoort dat erbij. Ik ben ook enorm moe. Ook al doe ik weinig ben enorm vermoeid. En veel Last van opboeren
Hey dames, Ik kom me hier nu ook graag melden. Vind het rete spannend. De vorige zwangerschap is helaas geeindigd in een miskraam. Ik was al 11 weken zwanger en we hadden met 8 weken ook al een kloppend hartje gezien. Helaas bij 9 weken is het hartje gestopt. Heel heftige ervaring! Maar nu dus weer zwanger! Kan het eigenlijk nog niet geloven. Heb al een aantal dagen streepjes op de kv2v5 testen maar vond ze zelf steeds nog niet heel knal. Daarom toch maar besloten een clearblue met weken indicator te doen. Dan is er geen twijfel meer mogelijk. Het duurde wel een tijdje en dacht op een gegeven moment nou zal er wel niet zwanger in beeld verschijnen. Viel mee dus! Zwanger 1-2 weken! ben aan de ene kant erg blij maar aan de andere kant het komt nog niet echt binnen... nou maar gaan hopen op een plakbeeb en dat de eerste 13 weken snel voorbij zijn. Voor de lijst: Snne, 25 jaar, 2e kindje , 26 april uitgerekend
Verloskundige heeft net gebeld voor een afspraak. 11 september om 8.45 eerste echo en intake. Ik ben dan ong 7 weken.
Snne; wat naar om te horen van je miskraam! Ik duim met je mee dat dit baby'tje bij je gaat blijven. Proficiat in ieder geval voor nu! Hoe oud is jouw eerste kindje? Ik heb zelf ook het idee dat ik het nu spannender vind dan bij mijn dochtertje. Misschien omdat ik nu beter weet wat er allemaal mis kan gaan. Bannie; jij ook gefeliciteerd. Had je het wel een beetje verwacht dat je zwanger zou kunnen zijn? Bijzonder eigenlijk dat je van 1 pil vergeten al direct zwanger kan zijn. Natuurlijk weten we het allemaal, maar dan nog... Hoe reageerde je vriend? Darmkrampen, misselijkheid en liezen; gelukkig hier geen last van, maar wat niet is kan nog komen hè! Hebben jullie al contact gehad met jullie verloskundige? Ik denk dat ik morgen ga bellen. Er kan maar vast een afspraakje staan.
Snoeppie; ja je weet ergens in je achterhoofd natuurlijk dat het mogelijk is maar ik had het niet verwacht. Ik begon erover te denken nadat ik een innestelingsbloeding had (achteraf gezien) en later dagenlang een ongesteldheidsgevoel en dan ga je toch even googlen. Ik heb de eerste test gedaan toen ik alleen thuis was hele dag in spanning gezeten. In de eerste instantie om mijn eigen twijfels, ben afgestudeerd maar nog altijd geen echte vaste baan, we hebben maar één slaapkamer. En daarnaast inderdaad om de reactie van mijn vriend. Maar die was meteen positief, we redden het heus wel en we kunnen gewoon een kamer uitbouwen. Sinds dien heb ik de zorgen zelf ook kunnen loslaten. Weghalen zou voor ons sowieso geen optie zijn, allebei bang dat we daar spijt van krijgen. Morgen ga ik de huisarts bellen (verloskundige wil een brief van de huisarts hebben). Wou ik eigenlijk vandaag doen maar moest ineens werken....
Ik kan me voorstellen Bannie dat je in spanning was om de test te doen, vooral omdat jullie het eigenlijk niet helemaal gepland hadden voor nu. Maar fijn dat jullie toch al zo snel een positieve draai eraan hebben kunnen geven. Die slaapkamer loopt wel los, je hoort vaker dat de baby bij de ouders op de kamer ligt. Onze dochter heeft tot 4 maanden ook bij ons op de kamer geslapen ivm verbouwing van ons huis . Ging vrij goed eigenlijk, eenmaal in haar eigen kamer ging het trouwens ook goed. Gefeliciteerd Maartje! Gezellig dat je mee leest. Tegen de tijd dat je er klaar voor bent doe je jezelf maar voorstellen. Hoe bijzonder dat je nu zwanger bent van de tweede. Wat zullen jullie een hoop meegemaakt hebben!
Nieuwe dames gefeliciteerd! Hoe gaat het met de kwaaltjes?? Ik ben vanochtend zo brak wakker geworden. Ik slaap geel onrustig en wordt heeeeeel vaak wakker. Word er gek van 😁 Iemand al misselijk?
Mag ik ook voorzichtig aansluiten? Heb afgelopen maandag toch maar getest en het was positief! Een jaar of 2 eerder dan we gepland hadden een 3de op komst. Uitgerekende datum durf ik niet te zeggen want schijnbaar was mijn cyclus deze maand zeker een week langer. Anders had ik niet zwanger kunnen zijn... ik schat 24 april. en ik weet niet hoe ik het doe, maar ik mijn 2 zoons zijn ook van april....
Meiden ik denk dat ik weer van de lijst af mag... ik heb sinds gisteravond bruin bij het afvegen en zo net ook een drup rood ik voel me echt ontzettend verdrietig... niet weer!!
Ik kom graag meekletsen hier. Joyce, 28 jaar, 1e kindje, 26 april uitgerekend 5 september eerste echo, 15 september intake bij verloskundige Net als meerdere van jullie helaas een miskraam meegemaakt, afgelopen juni bij 8 weken. Nu fingers crossed dat het dit keer wel goed gaat. Ben optimistisch en mn gevoel is goed, meer kan ik niet doen! Snne: hoe is t nu met het bloedverlies? Hoop dat het bij drupjes gebleven is, kan nog goed komen he! Klachten vallen nog mee hier, heb er niet echt last van: volle,opgeblazen buik, soms wat weeeig gevoel, gevoelige borsten, soms wat steekjes/krampjes in de onderbuik maar gelukkig geen menstruatiekrampjes. Daarbuiten droge ogen, vreselijk irritant als je lenzen draagt. Maar het maakt me allemaal geen fluit uit hoor, als ik een goede zwangerschap mag voldragen!
Hoi, ik kom er ook bij als het mag. Afgelopen vrijdag getest en zwanger! Volgens mijn berekening 21 april uitgerekend. Deze week de vk ff bellen voor een afspraak. Zo spannend allemaal! Voel me toch anders dan bij m'n eerste zwangerschap. ( heb al een zoontje van bijna 3). Wat meer pijntjes voor mijn gevoel. Ik hoop dat alles goed mag gaan....
Mijn darmen zijn zo opgezet 😱 Ik heb trouwens morgen mijn eerste afspraak Bij de gyn. Ik weet niet of ik een wcho krijg zo vroeg