16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmericanMommy

AmericanMommy Niet meer actief

Goedenmiddag dames!
    Straks ga ik even dingen teruglezen, maar eerst een update over de echo van de twinkies. Het was super!! We hebben 2 kloppende hartjes gehoord en 2 actieve baby's gezien. Baby A was wel een stuk actiever dan baby B waardoor we daarvan een minder duidelijke nub foto hebben. De foto is overigens wel heel leuk want de baby zwaaide vrolijk naar ons. We zijn een week vooruit gezet, dus de nieuwe uitgerekende datum is 23 augustus. Nu dus 12,6 weken zwanger. Over de geslachten durfde ze nog niks met zekerheid te zeggen, maar ze zei wel dat ze niks opvallends tussen de beentjes zag van baby B. Baby A was te actief om gericht te kunnen kijken. Maar het kwam er dus een beetje op neer dat ze dacht dat baby B een meisje is!!! De geslachtsecho ook maar meteen een week naar voren gezet, die is nu op 7-03-14.

Kunnen jullie een nub ontdekken? eerste baby A tweede baby B.

Bijgevoegde bestanden:

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Lovelyengeltje; welkom!!! Hier word je niet genegeerd, hoor!! Het is eigenlijk best gezellig:D.

@Mamanies; jee, meid, wat ongelooflijk vervelend voor je! Ben je zo super misselijk dat je uitgedroogd bent? Neem in ieder geval goed je rust, zover dat kan. Verder een knuffel.

@ego; inderdaad veel jongetjes! Wij moeten nog even afwachten tot we echt 100% zeker weten wat het geslacht is. De echoscopiste heeft wel een vermoeden (en wij nu ook), maar we moeten toch nog even afwachten. Ik hou jullie nog even in spanning..........(de NUB is bij onze laatste echo eigenlijk heel erg duidelijk).
    Verder heb ook ik heel veel hoofdpijn, voornamelijk ontstaat dit halverwege de middag en ik moet echt wat innemen (2 Panadol), want het is echt misselijkmakend als ik niets doe.

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ AM: wat een mooie echo van de tweeling!!! En een week vooruit gezet, super!!

@ Tassie: Wat naar die hoofdpijn!! Hier stijve schouders/nek, maar kan het zonder paracetamol nog af ;)
    Ik hoop dat het snel bij je wegtrekt...!!

4. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Meiden wat een mooie echo's.

Hier ook regelmatig hoofdpijn, maar ik mag mijn migraine tabletten niet innemen ik heb nu Paracetamol 1000 mg voorgeschreven gekregen 3 x daags 1. Maar aan 1 tablet heb ik al genoeg.

25 februari controle bij de gyn, misschien dat we dan het geslacht al kunnen zien.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Wat een mooie echo's Americanmommy! En wat een fijn nieuws dat het goed gaat met de 2 kindjes! Ik kan eerlijk gezegd niet zien wat het geslacht is. Misschien iemand anders?

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Hier gelukkig bijna niet meer misselijk. Wel vaak last van m'n rug maar ja.

American mooie echo's

7. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Mooie echo americanmom.

Ik vind wel dat we een rechte lijn moeten trekken in nieuwe leden.
    Van mij mag iedereen meeschrijven hoor daar niet van.
    Maar een paar dagen geleden hebben we tegen iemand gezegd dat we geen nieuwe leden aannamen.
    Ik vind het wel een beetje lullig voor degene dan als we nu weer wel iemand aannemen.

8. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ AM: wat een super leuke echo van jullie twins! Voor een NUB vind ik ze wat onduidelijk, eerlijk gezegd, maar jullie hoeven niet meer lang te wachten tot je het zeker weet :). Weet je ook of het een eeneiige of twee-eiige tweeling is?

Ik ben ook bijna niet meer misselijk. Ik kan me van mn vorige zwangerschap herinneren dat het met 13 weken ook wel zo ongeveer over was. Wel heb ik nog veel honger en eet ik alles wat los en vast zit :D. Ik durf even niet meer op de weegschaal ;).

Buikje begint hier nu echt te groeien, zeker 's avonds als de darmen ook een beetje meedoen. Strakke rokjes bijv. zitten nu niet lekker meer. Ik heb nu eerst een weekje vakantie en daarna willen we echt een start gaan maken met de babykamer leeghalen, spullen kopen en verkopen etc. Wil de laatste weken echt kunnen genieten van een kamertje dat helemaal af is.

9. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @patruusje wat leuk een jongen gefeliciteerd

@ammericanmommy jullie ook weer een mooie echo ziet er super uit en een week voor uitgezet dat is helemaal super

@damali daar heb je wel gelijk in over wat je zegt van de nieuwe leden daar heb je wel een punt de 1 word niet toegelaten en de ander wel dat kan natuurlijk ook of nu gewoon iedereen weer toelaten of niemand mee voor diegene die ook graag mee willen kletsen is het ook weer zo sneu

welkom lovelyengeltje gefeliciteerd met je zwangerschap

ben wel benieuwd straks hoe de aantallen liggen kwa jongens en meisjes in deze groep;)

hier begint nu de buik ook meer zichtbaar te worden:)
    vanmorgen ook weer erg veelplopjes in mn buik als ik dan mn handen er opleg dan vel je het gewoon voelt zo gek

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dag dames,

Ik reageer straks even uitgebreid...(ben kapot!!)

Over de nieuwe leden,ik ben het ermee eens dat we geen nieuwe leden meer moeten aannemen.
    Daarbij kletst ze al bik het andere topic mee want ze is ook ver van ons af uitgeteld;)

11. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik dacht dat we geen nieuwe leden meer wilde door het bedrog van Amberpepijn... Lovelyengeltje is al lang lid dus ga er niet vanuit dat dat hier het geval zal zijn. Maar goed zeggen jullie het maar...

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Herken de hoofdpijn ook helaas! Echt niet uit te houden! Maar ik neem er niks voor.. Misselijkheid is hier ook nog erg aanwezig.. Hopelijk zakt dat snel weg want ik kan echt zo veel niet eten nu :( wat helpt bij jullie tegen de misselijkheid behalve blijven eten?

Ik ben ook super benieuwd naar hoeveel jongens en meisjes er hier in het topic zullen zijn! Ik denk zelf bij ons een meisje, man denkt jongen.. Maandag bij de echo meteen even een echo van de nub vragen! Ben erg benieuwd! :D

Americanmommy mooie echo's weer! Ik kan er alleen geen nub uithalen sorry..

Wat betreft nieuwe leden, ik heb er geen problemen mee als er andere aansluiten, veel zijn ook weg gevallen.. Maar als er tegen de een gezegd word dat we niemand meer aannemen dan moet dat natuurlijk ook bij de volgende.. :)

13. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    Ik ben al vanaf 2008 lid hier. Maar ja als jullie me er niet bij willen zal ik me wel weer afmelden voor jullie topic. En er zei ook iemand dat ik ver op jullie voor liep. Maar loop misschien 1 week voor. Terwijl ik ook al iemand hier had gezien die even Ver als mij was. Maar ik hoor het wel

14. AmericanMommy

Van mij mag je meekletsen hoor lovelyengeltje! De kans is heel groot dat ik rond dezelfde tijd als jij beval, tot de 40 weken zal ik ongetwijfeld wel niet lopen. Ze zeiden hier al dat ze meestal rond 38 weken een tweeling halen omdat ze dan niet meer genoeg ruimte hebben.

Jiska: we krijgen een 2-eiige tweeling! Dus het kan echt alle kanten op.

Nub: ik dacht al dat er geen duidelijke nub te zien was, de baby's waren ook zo actief. En daarbij komt dat de echoapparatuur van de gyn redelijk tegenvalt in vergelijking met die van de vk.

15. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Op die manier.. ik snap wat je bedoelt. . Ze zijn daar ook niet echt actief aan het kletsen. . Maar goed ik snap wel wat je bedoelt. .

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Leuk leuk.. lijkt me zo bijzonder een tweeling.. ik dacht als de nub omhoog wijst het een jongentje is.. misschien dat ik de nub niet weet te vinden :D

17. AmericanMommy

Volgens mij is dat (waarvan ik eerst ook dacht dat het de nub was) een beentje! Maar ik weet het ook allemaal niet, over 3 weken ongeveer zien we het :)

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

@babyangel, morgen je geslachtsbepaling toch?? Ben erg benieuwd! Hoe laat mag je? :D

19. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waauw wat leuk patruusje een jongen!! Ik kijk ook zooo uit naar mijn geslachtsbepaling :D:D kan echt niet meer wachten!!

Wat super leuk om een echo te zien van de tweeling americanmommy! Echt grappig dat handje haha, en ik ben benieuwd of het later ook overeenkomt dat de een wat rustiger is dan de ander, of dat het een moment opname was!

Ik heb de afgelopen dagen ook wat last van hoofdpijn, in mijn zwangerschaps-app (I'm expecting) staat dat in week 14 43,8% van de vrouwen hoofdpijn heeft. ;) toch grappig om te weten. Maar ik denk dat het bij mij ook wel te maken heeft met dat ik te weinig water drink.

Gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht! Ik deed tot nu toe de elastieken-truc, maar mijn rits ging daarvan openstaan de afgelopen week. Ik zal eens kijken of ik zo een leuke foto kan maken van mijn nieuwe aanwinst :p

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Klopt diegene wat even ver als jou is is flink vooruit gezet tijdens haar termijn echo en kletste dus al weken mee.
    Ik ga er dan ook geen problemen om maken maar je zegt dat daar niet actief gekletst wordt en je genegeerd wordt,maar toch post je iedere dag berichten!

Laten we het erop houden dat Lovelyengeltje ECHT de laatste persoon is.
    Ik heb namelijk geen zin als er iedere week weer nieuwe komen "aanwaaien".
    Bij mijn dochter hadden we echt een actief leuk en gezellig clubje, we zijn zo "hecht" geworden dat we nu nog kletsen via een geheime fb groep.

Deel Deze Pagina