Hihi Bubi, die angst heb ik ook: hoe zorg je dat ze straks beiden niets tekort komen? Dl is daarbij ook nog eens gewend om mama voor zich alleen te hebben. Die is straks 3,5 als de kleine komt. Wat ook wel weer leuk is omdat ze het heel bewust meekrijgt. Btw, dat leeftijdsverschil komt door omstandigheden. Baan verloren, 3 jaar later nog steeds niet fatsoenlijk aan de slag Succes met werken zometeen @bubi! Had nog een "symptoom-vraag", zal de link hier ff posten. http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/485324-drukkend-gevoel-borstkas-5-1-wk.html#post16282636
@fallenangel,gefeliciteerd! Wat naar dat je reuma hebt zeg. Ik denk dat je vanzelf wel een ritme krijgt met 2 kindjes. Zal wel ff wennen zijn maar ik denk dat het heel snel is alsof je niet anders gewend ben. Ik heb je linkje even gelezen maar ik heb geen idee of advies voor je. @bubi werkse. @liga oh oliebollen lekker!. Ik heb heel veel zin in chocola al 2 weken. Weet nu waar het vandaan komt. Niet het gezondste tussendoortje maar wel zoo lekker. Maar ik probeer nog niet te veel te snaaien. Vorige zwangerschap was ik 22 kilo aangekomen. En wil er deze keer liever niet nog meer van maken.
Welkom nieuwe dames & gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd wanneer mijn vrouwelijke collega het door gaat hebben, ben met vlagen zo misselijk dat ik helemaal wit wordt en even later is gelukkig weer weg. . Verder ben ik een beetje bang om het me schoonzus te vertellen... Ze vond het al erg dat we als eerste gingen trouwen dit jaar en nu ben ik ook nog eens 5 dagen voor haar trouwen uitgerekend maar ja, kan er niks aan doen.. Iemand tips hoe we het nieuws het beste kunnen brengen?
Sjonge jonge er wordt wat af gekletst zeg! Ik lees zeker mee, zal proberen ook wat te reageren. Hier nu ongeveer 5 weken, op 11 december mn eerste positieve test. Elke dag liep ie verder op met knallers op 14 en 15 december. Gister liep ik in de Action en zag daar de goedkope testen liggen, dacht die neem ik mee. Zo leuk, gistermiddag een knaltest en vandaag weer! Blijft leuk om de lijn direct te zien, dat is waar ik al die maanden op heb gewacht.
Blijft lastig maar je doet t niet om haar te pesten dus ik zou t gewoon vertellen. M'n schoonzusje kan geen kinderen krijgen die vertel ik t voor de andere broers enzo zodat ze zich mentaal kam voorbereiden op alle drukte en baby praat dat waardeerde ze vorige x erg.
@VDV ja leuk zijn die knaltesten hè! Ik ga morgen ook nog een kv test doen die ik nog heb liggen. Kijken hoe ie dr nu uitziet. @lilmad ja gewoon vertellen. Ze zullen toch wel heel blij voor jullie zijn lijkt me. Alleen misschien een beetje lastig dat je 5 dagen voor hun trouwen uitgerekend bent maar dat heb je ook niet gedaan om hun te pesten natuurlijk. Dat begrijpen ze wel neem ik aan.
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje MamaJudith (25jaar), 2de kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje Patruusje (31jaar), 1ste kindje 20 augustus: Bubi (21 jaar),2e kindje Melindy, (28 jaar) 2de kindje FallanAngel (31 jaar), 2e kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karine (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Lovely123 (26jaar), 1ste kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje 24 augustus: Wish01 (25jaar), 1ste kindje Jiska (31jaar), 1ste kindje 26 augustus: Smurf2 (28jaar), 2de kindje 28 augustus: Esje78 (?jaar), 3de kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 24-12: Karine intake vk 30-12: BabyAngel intake vk + eerste echo 30-12: Mika eerste echo 30-12: Mamajudith intake vk 2-1: FallanAngel afspraak gynaecoloog 3-1: Patruusje eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: Wish01 eerste echo. 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 8-1: VDV eerste echo 10-1: Nellie eerste echo 15-1: Loveley123 eerste echo 16-1: Esje78 eerste echo 22-1: Melindy intake vk + eerste echo
Welkom alle nieuwe dames! Ik houd het allemaal niet meer bij, sorry! MvM is weg en ik heb de kratten binnen. Maandag ben ik 6weken en dan mag ik beginnen. Ga de kratten naar een depot brengen, op die manier hoef ik me geen zorgen te maken met de discretie van de chauffeur die de kratten komt wisselen. Test was weer mooi, cadeautje gekregen en het tijdschrift Zwanger.
Wou dames wat een geklets weer gezelliee maar ik hou het echt moeilijk bij.. ik lees alles maar als ik op de laatste pagina ben vergeet ik de rest.. im was al niet zo'n held in onthouden en nu helemaal niet,,, Iilmad gewoon vertellen, denk dat ze super blij voor jullie is..! ik hoop dat ik niet veel aankom, ik ben al niet slank moet er niet aan denken dat er nog eens 20 bij komt..
Lieve dames, Ik ga jullie allemaal alvast hele fijne dagen toe wensen.. Dat al onze zwangerschappen goed mogen verlopen en we allemaal een gezond kindje in 2014 op de wereld mogen zetten. Geniet van jullie zwangerschap!! Xxx En omdat ik het toch niet kon laten,mijn zelf gemaakte kerstkaart
Haha een super leuke kerstkaart. Ik wens jou hetzelfde en alle andere lezers en volgers ook natuurlijk
Leuk gemaakt die kerstkaart! ! Hier zo werken oeff dat gaat denk ik zwaar worden. Fijne dagen meiden! Geniet van deze bijzonderen kerst!
Hoi dames ik kan op de valreep nog mee doen.. als het goed is ben ik 30-8 uitgerekend. . Dit wordt ons eerste kindje. (Ben 25 jaar) Heb gebruik gemaakt van ovulatie testen en gelijk raak. Gezellig om hier mee te kunnen kletsen aangezien ik het voorlopig nog niet verder kan vertellen ( behalve aan ouders en schoonouders natuurlijk)
♥ zwangerschapslijst ♥ 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23:BabyAngel: 27jaar en 3de kindje 23:Babylo: 25 jaar en 1ste kindje 24: 25: 26: 27: 28: 28: 29: 30:Laura123 25 jaar 1e kindje 31: ♥ afspraken, controle & echo's ♥ Babylo: 6-1 eerste echo ----------------------------------------------------------------
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje MamaJudith (25jaar), 2de kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje Patruusje (31jaar), 1ste kindje 20 augustus: Bubi (21 jaar),2e kindje Melindy, (28 jaar) 2de kindje FallanAngel (31 jaar), 2e kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karine (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Lovely123 (26jaar), 1ste kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje 24 augustus: Wish01 (25jaar), 1ste kindje Jiska (31jaar), 2de kindje 26 augustus: Smurf2 (28jaar), 2de kindje 28 augustus: Esje78 (?jaar), 3de kindje 30 augustus: Laura123 (25jaar),1e kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 24-12: Karine intake vk 30-12: BabyAngel intake vk + eerste echo 30-12: Mika eerste echo 30-12: Mamajudith intake vk 2-1: FallanAngel afspraak gynaecoloog 3-1: Patruusje eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: Wish01 eerste echo. 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 8-1: VDV eerste echo 10-1: Nellie eerste echo 15-1: Loveley123 eerste echo 16-1: Esje78 eerste echo 22-1: Melindy intake vk + eerste echo