Wow wat een hoop jongens haha. Dan zal ik wel n meisje krijgen! Positiebroeken: ik heb er 3, maar een vind ik niet meer zo geschikt voor werk. Dus zal nog wel moeten shoppen haha. Maar ik heb nog 2 eigen broeken die nog passen dus voor nu lukt het prima Baarmoeder: voel ik al n tijdje duidelijk. Ook wel makkelijker misschien omdat t de tweede is. Plassen: soms moet k 's morgens wat eerder opstaan om naar de wc te gaan, maar ik word er nog niet midden in de nacht voor wakker. Ervaring leert dat dat over n tijdje zomaar anders kan zijn
Plassen: dat is bij mij de een voor de andere dag. Snachts ben ik de laatste tijd wel even een plasje aan het doen tussen door Overdag moet ik soms 2x in 15min plassen Baby voelen: ik denk wel dat ik hem soms even voel. Ik heb veel last van rommelende darmen maar omdat dit mijn 3de is weet ik wel het verschil. Mijn vk,in het ziekenhuis en marita zeiden alle 3 dat ik de kleine snel zal gaan voelen omdat de placenta aan de achterkant zit en meneertje ergggg druk is...nu al!! hahaha Zwangerschapskleren: ik had geen fatsoenlijke broeken meer van de andere 2. Heb toevallig vandaag 4 broeken gekregen van een vriendin maatje 36 en dacht "ik pas ze eens" en tot mijn schrik passen ze ook nog!! Ik heb normaal maat 38 maar ben ietsjes afgevallen Omdat ik weet dat die broeken me over 3maanden niet meer passen heb ik vanmorgen via mp op een pakket geboden met allerlei broeken en truitjes..alles ziet super goed uit!! Ik ga dat nu niet meer allemaal nieuw kopen.
Ik heb even zitten denken,we kennen elkaar niet persoonlijk dus eventuele namen kunnen we gewoon in de groep gooien. Ik ben gewoon even inspiratie loos wat namen betreft. Dus kom maar op met die leuke jongens namen Mijn oudste heet trouwens M.oreno en mijn dochter heet D.élana
Wow wat veel jongens in ene Gefeliciteerd dames! Leuk hoor.. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk verdeeld is! Buikje word steeds meer zichtbaar hier! Ik heb nu een paar skinny's van h&m mama besteld, ben benieuwd hoe ze zitten. Er word al gezegt dat ik "naar voren draag, dus een jongen krijg" maar volgens mij is dat allemaal onzin Begin wel met de dag nieuwsgieriger te worden. Wie van jullie heeft er een voorkeur voor geslacht? Ikzelf ben uiteraard met allebei super blij, maar heb toch een lichte voorkeur voor een meisje. Vriendlief voor een jongen trouwens
@babyangel, leuke namen! Ik heb nog geen flauw idee van jongensnamen, dus ben zelf ook druk aan het nadenken. Ach, misschien blijkt het wel een meid te zijn en dan is het makkelijker (vind ik) @patruusje, wat goed dat je je in kunt houden! @shoppen, hier al een box overgenomen van een kennis en een kinderwagen via mp. Babykamer kan ik van vriendin overnemen, dus das ook ideaal. Maxicosi hebben we nog van onze dochter, dus de grote dingen hebben we nu al (al moeten we het kamertje nog halen). Kleertjes shoppen vind ik erg leuk, dus als we het geslacht weten zal ik eens op jacht gaan. Verder vind ik veel gewoon heel erg duur en heb ik vriendinnen met kindjes, dus veel kan gewoon overgenomen worden. @mika03, je kunt 't maar hebben toch?! Bij mijn dochter hadden we de babykamer al gekocht toen ik 10 weken zwanger was.
Wat een leuke aparte namen babyangel! Wij zoeken ook wat anders qua namen en niet zo standaard. Zoveel kinderen worden tegenwoordig Sam, Sem, Emma enz genoemd. Onze kleine krijgt ook een licht tintje omdat mijn vriend half-bloed is dus dan vind ik "te Hollands" ook niet echt passen.
@lovely, ben benieuwd of de broeken goed zitten. Hier geen ervaring met H&M positiemode, maar hoor er wel goede dingen over (en niet duur). Qua voorkeur moet ik toegeven dat ik een lichte voorkeur heb voor een meisje (uieraard is het belangrijker dat het gezond is, maar als ik echt eerlijk antwoord heb ik wel een voorkeur). Manlief heeft dezelfde voorkeur. Ik houd wel serieus rekening ermee dat het natuurlijk ook een jongen kan zijn en dan zijn we daar uiteraard ook heel blij mee. Maar het lijkt me gewoon heel raar; ik zie mezelf niet als jongensmama of zo (ik zal gewoon nog moeten wennen denk ik).
@masu tot nu alleen een pantelon gevonden, en thanks Blossombaby voor de bootcut tip bij H&M! Ik wacht nog ff met bestellen krijg morgen tas vol met kleding van vriendin, dus eerst nog ff kijken wat daarin zit! @plassen, ja hoor ik moet ook al een tijdje midden in de nacht en dan nog keer net voor de wekker.. @voorkeur nee geen voorkeur, ene keer zie ik ons met een jongen andere keer met een meid
Positiebroeken: Vandaag maar weer nieuwe broeken kopen want ik pas de broeken die ik 6 weken geleden heb gekocht al niet meer. Helaas komt net alleen mijn buik aan maar mijn hele lichaam word dikker. Tot nu toe al 7,5 kilo aangekomen, het gaat zo hard! Plassen: de vervelendste kwaal vind ik momenteel! Overdag valt het nog mee maar in de nacht lijkt het net alsof er een kraan openstaat. On de 2 uur uit bed en dan vervolgens duurt het weer een half uur voordat ik kan slapen. Voorkeur: ik heb toch wel een lichte meisjesvoorkeur, manlief trouwens ook! Namen: helaas kan ik je niet verder helpen BabyAngel ik ben wat betreft namen even compleet de weg kwijt. Er is te veel keuze! Ik heb nu al een hele lijst met namen waarvan ik ze de ene dag leuk vind en de andere dag weer niet, dus dat wordt nog wat
Dames ik ben over de 12 weken grens!! Heb vannacht super slecht geslapen door de zenuwen voor me echo vanavond! Gisteren een mooie foto gemaakt voor de bekendmaking op fb na de goeie echo! Hoop zo dat alles goed zit en me gevoel gewoon door me hormonen komt!! Nu nog de hele dag er tegen aan hikken want ik mag pas 6 uur terecht..! Wat betreft namen, mijn dochters naam kan ik niet plaatsen ivm herkenning.. Deze naam komt echt amper voor! Namen voor de 2e hebben we wel al! Voor een meisje word het Aliye Norah en voor een jongen Amir Mohsin Alhoewel de jongens naam bij mij nog steeds een twijfel geval is..
Goedemorgen! Veel plezier vanavond Sdonya!! Wel een foto hier plaatsen he! Mooie namen hebben jullie bedacht, en knap dat je zelfs een tweede naam kan bedenken.. Ik heb al moeite met 1 naam. Voorkeur: mijn gevoel zegt heel sterk dat het een meisje wordt, dus ik zou denk ik wel een beetje teleurgesteld zijn als het een jongetje was. Niet per se omdat ik geen jongetje wil, maar omdat ik dan echt een slechte intuïtie heb . Ik zie mezelf ook echt als een meisjes-mama! Ik wil wel graag van allebei 1, en het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit in welke volgorde, maar ik reken gewoon op een meisje op de een of andere manier! Plassen: ik moet er tussen 00:00 en 02:00 een keer uit en verder niet gelukkig. Dat was in de eerste weken wel anders! Toen ging ik er gerust 2-3 keer uit per nacht. Namen: wij willen wel een beetje een aparte naam maar niet een té aparte naam dat het weer te geprobeerd wordt zeg maar. En dat vind VL al snel helaas haha. Ik vond Harvey heel leuk voor een jongen maar zie dan echt al weer voor me dat mensen hem "Harf" gaan noemen, getver.
Americanmommy & Colinde; Welkom! Lijkt me heel gaaf om in Amerika of VAE te wonen. Al gaan ze in de VAE wel anders om met vrouwen dan in Amerika. Merk je daar nog iets van Colinde? Wat betreft spulletjes kopen voor de baby; Ik koop na elke echo iets kleins/leuks, gewoon om te vieren dat alles goed is. Heb van de week een superlief pakje gekocht, wel in het wit want we weten natuurlijk nog niet wat het word. Kwa voorkeur gaat mijn voorkeur wel uit naar een meisje, echter zijn mijn vriend en ik het al weken eens over een jongensnaam en komen we er voor een meisje niet uit. Dus als het een jongen word dan scheelt dat weer zoeken naar een leuke meisjesnaam. Daarnaast heb ik sowieso liever dat het gezond is, ik zie mezelf alleen meer als meisjesmama dan als jongensmama. Met de kwaaltjes gaat het langzaamaan beter. Ik heb geen bloedverlies meer gehad en ook het plassen is iets minder geworden. Wel ben ik nog veel moe en snel buiten adem. Morgen hebben we de nekplooimeting en daarbij een uitgebreid onderzoek ivm studie naar wat ze allemaal al kunnen zien kwa aangeboren afwijkingen rond de 13 weken. Nou ben ik morgen pas 12 weken, maar een extra uitgebreide echo vind ik echt geen probleem
@trustie, dat onderzoek heb ik ook gehad met 13 weken. Bij mij konden ze dus met 90% zekerheid het geslacht al bepalen. Wil jij het weten? Dan kunnen ze dat misschien ook al zien
dames die vandaag een echo hebben veel plezier vandaag we hebben zelf een lichte voorkeur voor een meisje we hebben allebei al een zoon uit vorige relatie vl is ook steeds alleen meisjes namen aan het bedenken omdat hij een sterk voorgevoel heeft dat het ook echt een meisje gaat worden ik moet er snachts 1x uit te plassen babyangel leuke namen hebben je kids sdonya jullie hebben ook al mooie namen bedacht wij willen ook geen standaard naam voor ons beebje
Dames ik heb zo ontzettend leuk nieuws gekregen net. Ik krijg van mijn ouders een geslachtsbepaling bij lommel cadeau!! Ik ben echt zo blij en benieuwd of ze iets kunnen zien! Vanmiddag om 16.00 kunnen we komen. Ik kan echt niet wachten echt een heel leuk cadeau!
Bedankt dames! @ americanmommy, wauw wat een leuk verrassingscadeau! Heel veel plezier en ben erg benieuwd!