16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    o wat leuk americanmommy veel plezier vanmiddag

2. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier americanmommy

3. mama153

mama153 Lid

29 dec 2013
    87
    1
    8
    Haarlemmermeer
    Aahh super leuk american! Heel veel plezier en de rest ook vandaag succes met de afspraken ben benieuwd!
    Wij nog een weekje geduld hebben dan weten wij het hopelijk ook.
    Vl heeft een voorkeur voor een meisje en ik juist een jongen! Ach als t maar gezond is dan is t allebei even leuk!

@namen als meisjesnaam hebben wij lizz bedacht en zijn we beide blij mee!
    Heb in het babynamen forum ook topic aangemaakt jongens naam wil echt niet lukken!

4. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik kan mijn nen hier ook niet neerzetten want dan word ik meteen erkend ze zijn appart en ken niemand die zo heet en mijn familie ook niet. Als het een meisje word heet ze: R.omaisa die naam heb ik al 5 jaar nog van mijn zoontje. En jongens naam zijn we nog helemaal uit.

5. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Veel plezier iedereen vandaag met de echo's.

6. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    AmericaMommy ben je in nederland/belgië? Omdat je een echo in lommel hebt? Wat leuk! Veel plezier! Ben benieuwd of ze het zien!

Hoe is het met de overige echo's?

Namen, die weten we al meer dan 2 jaar. Misschien dat er nog wat wisselt maar grote kans dat het die namen blijven. We zullen zien.

7. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk AmericanMommy! Ik ben heel benieuwd hoe het was!

Rderby; Oke, dat wist ik niet! Wij willen zeker weten wat het word, zou super zijn als ze dat morgen al kunnen zeggen. 90% is aardig betrouwbaar. We doen sowieso met 16 weken een geslachtsbepaling.

8. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    Hi meiden!
    Sorry voor mn radiostilte de afgelopen dagen! Het is hier ook winter en hoewel niet koud heeft wel iedereen last van wintergriepen. De kinderen en ik zijn dus lekker een paar dagen in de lappenmand geweest en precies weer op tijd beter voordat mn schoonmoeder een paar dagen hier was.

Na 4 jaar bijna niemand hadden we nu opeens 3x bezoek achter elkaar. Eerst mn beste vriendinnetje met vl en dochter 2 weken, toen een bevriend stel met hun 3 dochters voor 4 dagen en nu mn schoonmoeder een week.Ik vond het echt heerlijk om vrienden en familie zo dichtbij te hebben, maar ik ben nu zoooo moe! Tijd om even bij te komen en weer in het normale ritme te komen. Morgen alleen nog even 2 uur heen en 2 uur terug rijden naar Dubai om mn schoonmama naar het vliegtuig te brengen. Wish me luck!

Ik heb niet alles kunnen lezen (bijna 40 pagina's in een week!!) maar ik heb heel veel mooie echo's voorbij zien komen en sommigen van jullie weten gewoon al dat jullie een jongetje krijgen! Wat gaaf! Als mama van twee knullen kan ik zeggen: jongens zijn zooooo leuk! Echt lekkere aanhankelijke mama's kindjes :)

Masu, sdonya, miek86 en americanmommy: heel veel plezier bij de echo's vandaag! Ik ben benieuwd!

Wij zijn donderdag voor de 12 weken echo geweest en alles was goed! Hartje gehoord en een hele beweeglijke baby mogen zien. Jeej! Nog niet het geslacht kunnen zien helaas. Hopelijk over 4 weekjes! Rondleiding is niet gelukt jammergenoeg. het is 1.5 uur rijden naar ht ziekenhuis en we hadden en in de file gestaan en ik had de afslag gemist. Grrr gelukkig hebben de kids zich als engeltjes gedragen, want ml had beloofd vrij te nemen maar kon natuurlijk op het moment supreme weer niet mee.

Bijgevoegde bestanden:

9. AmericanMommy

AmericanMommy Niet meer actief

Mika: We zijn sinds zaterdag in nederland voor een weekje bij mijn ouders. Komende zaterdag gaan we weer terug naar Amerika.

Nou dames, wat hebben wij een geweldige middag gehad! De echo was heel mooi om te zien, veel mooier beeld dan bij de gyn in Amerika. We hebben veel uitleg bij elk beeld gekregen en ze heeft alles duidelijk benoemd. Het geslacht van baby B kon ze vrijwel meteen zien, ze lag perfect in beeld. Baby A daarentegen deed weer een stukje moeilijker en ik moest toch wel wat bewegen en doen om ervoor te zorgen dat ze zichzelf liet zien.

We krijgen 2 kleine prinsesjes! We zijn ontzettend blij met dit nieuws! Dus er kunnen al 2 meiden aan de lijst worden toegevoegd. De echo van 16 weken blijft gewoon staan, als extra bevestiging en om nog een keertje te kunnen kijken naar de kleintjes.

Vrijdag gaan we het nieuws bekend maken aan mijn familie tijdens een etentje en volgend weekend aan de familie van mijn man.

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier bij VK geweest, alles goed en het hartje gehoord!
    Volgende afspraak is 31-03 VK controle

Spannend American Mommy!
    Ben benieuwd!
    EDIT: Wat leuk 2 meiden!! Gefeliciteerd!!! :)

Hier willen we het ook weten!
    Meisjesnamen hebben we al wel een paar, jongensnamen is wat lastiger. We wachten gewoon tot de 20 weken echo ;)

11. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    @Trustie: Het gaat hier idd wel wat anders dan in Nederland. De ziekenhuizen zijn totaal niet patientgericht en alles is sowieso heel klinisch. Alle bevallingen onder vk, er wordt geen rekening gehouden met wensen van de moeder, bevallen moet in bed, geen steun voor bv, de baby wordt vaak weggehaald na de geboorte om gewassen en gevoed te worden in de nursery, etc. Ik heb ook heel veel vriendinnen die onnodig vroeg zijn ingeleid of een keizersnede opgedrongen hebben gekregen. Na twee 'fijne' bevallingen met een verloskundige in Nl zag ik daar zo tegenop! Maar gelukkig heb ik een ziekenhuis in Dubai gevonden dat net nieuw is en met verloskundigen werkt. Ze hebben van bv baarkrukken, stimuleren verschillende bevalhoudingen en hebben als policy dat de baby altijd bij de moeder blijft. Klinkt heel normaal voor ons Nederlanders, maar het is hier echt revolutionair! Ik was zo opgelucht na het eerste gesprek! Enig nadeel is dat het 1.5 uur rijden is naar het ziekenhuis en ik van de 2e in minder dan 2 uur bevallen ben. De laatste 2 weken moeten we dus maar allemaal in een hotel... :)

Ik ben trouwens 2 dagen achteruit gezet. uitgerekende datum is nu 28 augustus (hoe zet je iets in kleur?)

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dames, ik heb een goede echo gehad!! Zo blij :D

Ik ben ook vooruit gezet en ben nu 12.6 weken ver!

13. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    #2633 Colinde, 17 feb 2014
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
    Oh AmericanMommy wat leuk!! Twee meiden, wat bijzonder! Echt heel leuk!

Fijn dat alles goed was karine!

Ik heb heel sterk het gevoel dat dit weer een knul is. Ik voel me bijna hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschappen. Maar stiekem zou ik een meisje ook wel heel erg leuk vinden. Nog even wachten maar dus. Ik ga denk ik ook pas spullen kopen en heel serieus over namen denken als we weten wat het wordt. Het moet in ieder geval een Nederlande naam worden die in het buitenland makkelijk uit te spreken is. Wordt misschien moeilijk! :)

14. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    Wow mooie duidelijke echo SDonya!

15. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Wat leuk americanmam 2 meiden.
    Sdonya gefeliciteerd met je goede echo. Ik vind het een jongetje lijken volgens mijn eigen theorie haha.

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    AmericanMommy leukkk 2 meiden. .! Er is altijd zoveel leuks voor de meiden lekker shoppen nou :D

Sdonya fijn dat alles goed is lucht op..! Mooie echo..!

Karine fijn dat alles goed is..!

Hier net even naar de winkel gerend had ineens zo'n zin in nesquik.. hmm lekker met koude melk.. Grote glas naar binnen gewerkt hihi.. :)

17. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    @ AmericanMommy, Congrats wat leuk 2 prinsesjes :)

@ Sdonya, wat een mooie echo.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat fijn!!
    En een mooie duidelijke nub!!;)

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011