Dat is wel een fijn idee! Mijn dochter was ook flink 3680 gram, maar wel gehaald met 38 weken. Ik wil niet weten hoe groot ze was geweest als ze me overtijd hadden laten lopen.
Het kan ineens snel gaan is mijn ervaring. Dus wie weet, zit er over een paar weken ineens een buikje.
Dat is zeker een fijn idee! Heb je geen last van je lage bloeddruk? Meiden, ik ga m'n bedje op zoeken. Genoeg spanning en sensatie voor vandaag. Morgen negen maandenbeurs, dus we moeten fit zijn. Weltrusten!
Ik hoop ook zo dat ik niet over tijd ga. Dl is geboren met 40+4. Ben benieuwd wat het nu wordt. Ik hoop een week of 2 weken eerder want op 30 augustus trouwt mijn beste vriendin en ik ben getuige op haar huwelijk dus ik hoop heeeeel erg dat ik erbij kan zijn. Maar ja heb het niet voor het zeggen.
Hihi jaa t wekkertje staat morgen ff een gezellige dag hebben! Helemaal zin in! Ik heb last van vanalles.. duizelig.. moe hoofdpijn wazig zien enz Maar heb nu zw. Diabetes lage bloeddruk en zw kwaaltjes dus ik weet niet meer waar iets vandaan komt hihi.. Maar om er even op terug te komen er zijn vandaag 2 accounts ontmaskerd?
Zo.. Weer even bijgelezen Eindelijk is Americanmomny betrapt! Haha Babyangel en ik dachten al gelijk dat het weer dezelfde faker was (amberpepijn). Maar het was even afwachten totdat het te bewijzen was Ongelofelijk dat ze gewoon op een ander account verder is gegaan met haar gelieg! Een gesloten club of Facebook club vind ik ook prima! Erg irritant dat er steeds van die nepperds tussen zitten:x @Buiken mooie buiken allemaal! Zal zo ook even nieuwe maken
Wie maakt de fb groep aan? Babyangel?? @lovely, ben al een tijdje benieuwd he, mag ik vragen hoe oud je bent? Ik woon namelijk in een stad naast leiden maar ik studeer in leiden en ben daar ook veel.... Ben benieuwd of we elkaar misschien kennen?
Ik ben 26. Vriend en ik wonen pas sinds november in Leiden (daarvoor 2 jaar samen gewoond in Katwijk). Daarvoor heb ik altijd in Amsterdam gewoond, want daar ben ik geboren en getogen Dus ik denk niet dat we elkaar kennen, misschien dat je mijn vriend wel kent..want die komt echt uit Leiden.
Sjees ik heb gister wel een hoop sensatie gemist zeg! Ik zou zeggen: maak maar een besloten fb groep, is ook nog eens veel overzichtelijker omdat je verschillende threads kunt maken 😉 Heb ik ook met een groep 2010/2011 mama's (vanuit een ander forum) en daar wordt nog steeds lief en leed gedeeld 😄 Hihi hier ook al een reusje. Ruim 53 cm en 3980 gram bij geboorte bij 41.0. Wie was er lang zodat de kids ruimte hadden? Nou ik ben krap 1.60 dus je kunt je voorstellen dat ik een giga buik had. Niet leuk meer! Nu is de boel ook al aan het groeien. Buik en borsten zijn duidelijk groter en steviger. Dus moet goed opletten wat ik aantrek naar m'n nieuwe werk. Deze week eindelijk contract tekenen dus dan weet ik ook wanneer einde proeftijd is!
Wat lees ik nou?! Wat verschrikkelijk dat er gewoon vrouwen zijn die liegen en de boel besodemieteren. Een nep-account aanmaken, eigenlijk is het gewoon zielig! Inderdaad maar goed dat er een detective is onder ons. Nou, ik ben helemaal echt, hoor! Tjee, wat hebben de meesten trouwens echt al zwangerschapsbuiken. Ik heb nog amper wat (het is ook wel de eerste zwangerschap bij mij). Een besloten clubje vind ik eigenlijk ook een prima idee. Hoe gaat dat? Wie regelt dat?
Aawh oke, ik ben sowieso jonger (22) dus waarschijnlijk kennen we elkaar dan niet.. Misschien kent je vriend mijn man dan wel... die is ook rond dezelfde leeftijd (27) en best bekend in leiden
Mij mag je toevoegen: Patricia Ypma, Purmerend Deze mama in spe is klaar voor de 9 maanden beurs... Maar eerst ff kijken op een kdv Allemaal een hele fijne dag gewenst!
Mij mag je ook toevoegen! Joyce van der ploeg uit lisse. Haha ik heb op de profielfoto een kabouter muts op.. zijn namelijk 2 uit Lisse
Johhhh wat een rare boel zeg met die neppe accounts? Moet wel zeggen dat ze steeds theatrale personages kiest ook, eerst een tienermoeder en nu een zwanger van een tweeling uit Amerika?? hahaha veel fantasie!! God vraag me echt af wat voor persoon dat wel niet is dan, een heel eenzaam iemand denk ik Wat een mooie buiken komen er voorbij zeg, ik ben wel jaloers op jullie! Ik heb wel een klein buikje maar zit echt met smart te wachten tot ie groter wordt Ik vind het wel een beetje spannend hoor om elkaar op facebook te spreken!! Maar ik vind het wel heel gezellig met jullie dus ik wil ook wel graag toegevoegd worden (wiswiswis) (als ik toegevoegd ben ga ik mijn naam wel even uit dit berichtje halen hoor voordat iedereen die me googelt al mijn berichten kan lezen) Niet dat mensen me vaak googelen denk ik
jee wat is er weer veel gebeurt hier moest even alles terug lezen wat een zielige mensen wonen er hier op deze planeet om dit soort dingen te doen en dan ook nog gewoon met je bakkes op de foto en dan hier plaatsen het word er zo indd niet leuker op met al die nepperts er tussen ik ben weer een paar mooie buik foto`s tegen gekomen ik ben jaloers hoor hier naar mijn idee nog steeds weinig te zien fb pagina is wat mij betreft indd prima zit zelf nog op een besloten fb pagina van friese moekes babyangel je mag me toevoegen anita hut drachten
Ik moet jullie eerst toevoegen op mijn fb,dan kan ik jullie pas toevoegen aan de groep. (Vaag) Als iedereen is toegevoegd verwijder ik jullie weer van mijn fb,niet dat ik jullie niet aardig vind maar anders heb ik straks 40 nieuwe vrienden pfffff hahaha Diegene wat hun naam hier niet openbaar willen zetten mogen me ook pb sturen