16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smurf; Ik zal die van de vk aanhouden ;) Bij mij klopt het ook niet helemaal volgensmij, maarja het maakt ook niet zo veel uit. Meeste kinderen worden toch niet op de uitgerekende datum geboren.

BabyAngel; Wat een leuk kamertje!

Jjaylinn; Leuk die sticker! Ik wilde zelf eerst alleen 1 muur een kleur geven, maar een sticker op de muur lijkt me toch ook wel erg leuk. Waar vind je die muurstickers?

Masu; Naam op de muur lijkt me ook leuk. Jullie brengen me op ideeën :D

Iedereen met een echo vandaag, heel veel plezier!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Net weer wat gekleurde afscheiding,ik wordt er niet goed van!!!:(:(

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah Babyangel, niet fijn. Doe je vandaag dan wel rustig aan??

Trustie ik heb mijn muurstickers gekocht bij www.meermuurstickers.nl... Wie weet vind je daar wat leuks.

4. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trustie, via MP hebben wij die sticker gevonden, er zijn ook sites waarbij je volgens mij zelf een afbeelding kunt uploaden om daar een sticker van te laten maken :D

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @babyangel, he bah, niet weer...:( Sterkte en idd maar rustig aan doen.

@patruusje, leuke site!

@hier, even snel een spammetje van de kamer van m'n dochter. Zoiets willen we dan waarschijnlijk ook voor de baby, maar dan een andere kleur.

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    #2906 karine, 27 feb 2014
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
    Leuk Masu!!!

Hier nog even wachten tot we weten wat het geslacht is... Wel al ideeën aan het opdoen. Ook dankzij jullie ideeën ;)

@ BabyAngel: Hoe is het nu??
    Over de lijst: Tassie74 staat op twee bevallingsdata... 23/24 augustus.
    Voor mij weer een nieuwe afspraak voor in de lijst VK afspraak 31-3

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @karine, dank je! :)

Ik heb nog wat data voor de lijst, weet niet meer zeker of ik die door had gegeven.
    14 maart gynaecoloog, 27 maart GUO, 31 maart gynaecoloog

8. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    leuke kamer heeft je meisje masu

altijd leuk om ideen op te doen we weten dan nu wel wat het thema gaat worden nu nog de kleuren had oranje en zeegroen maar dat kan nog wel veranderen eerst de 20 weken echo afwachten voor we echt aan het kamertje gaan beginnen

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dank je! Allebei hele mooie kleuren vind ik (en niet zo standaard).

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Super leuk dat paars! Was ook mijn idee als we een meid zouden krijgen. Niet zo standaard als roze ( wat natuurlijk ook leuk kan zijn ;))

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Wat leuk al dat geklets over het geslacht en over de kamertjes! Gezellig!
    Ik kan ook niet wachten tot wij definitief weten wat het geslacht is van onze baby. De echoscopiste heeft voor 80% zekerheid aangegeven wat het geslacht is........maar ik wil 100% zekerheid!

Oh ja, ik zie inderdaad dat ik op 2 bevallingsdata sta: het moet zijn:
    22 augustus

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Huh? Mijn banner is opeens weg????:(

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik zie 'm gewoon.
    Spannend hoor, ik zou ook wel 100% zeker willen weten wat het wordt...je weet tenslotte maar nooit.

@Patruusje, dank je! :D

14. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 10 april geslachtsbepaling/20 weken echo.

Dat mag in de lijst, echter horen jullie het pas na de 20e want dan gaan we het de familie vertellen met 'n taart :D (ben de 21e jarig dus dat is wel een mooi moment)

15. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patruusje & Jjaylynn; Bedankt voor de tips over de muurstickers!

Masu; Leuk kamertje! Paars heb ik hier ook op het lijstje staan mocht het een meisje worden.

Gisteren controle gehad bij de vk en voor het eerst het hartje gehoord, echt heel bijzonder! Nog 19 dagen tot de geslachtsbepaling....ik ben zooo nieuwsgierig! :D

16. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Leuk alle kamer ideeën. .!

Spannend trustie..! Ik heb maandag mijn afspraak voor de geslachtsbepaling, vind het reuze spannend.. opa en de oma's gaan ook mee..:)

Yeahhh alweer 15 wkn zwanger :)

Gister hebben we de babykamer gekocht, we zijn er erg blij mee...! 12 mei word het geleverd..!

17. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk en spannend Baybylo! Wij nemen ook de oma's mee voor de geslachtsbepaling.

Misschien een hele vroege vraag, maar weten jullie al waar je wil gaan bevallen? :D Ik ben een beetje aan het uitzoeken hoe het zit met een ziekenhuisbevalling of geboortehuis. Geboortehuizen hebben ze ook niet bij elk ziekenhuis, dus dan vraag ik me af; kan je dan wel gewoon in het ziekenhuis bevallen? Of moet je dan thuis bevallen?

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Trustie: Hier wilde ik deze keer in ZH bevallen zodat mijn twee jongens op tijd ondergebracht kunnen worden.
    Nu was ik laatst bij de VK en was daar al bekend én overlegd dat ik in het ZH móet bevallen, medisch met eigen VK, aangezien er blijkbaar bij de tweede schouderdystocie was. Dat wil zeggen dat zijn schouders te breed waren en ze dat nu voor willen zijn.
    Betekent wel dat ik ook groeiecho's krijg met 28,30,32 weken zwangerschap. (Geen bezwaar natuurlijk!!)

Ik vind het alleen maar goed dat je er nu al over na denkt!! Je kunt het maar beter weten :) Toch??

19. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Weer nieuwe afspraken:

8 maart geslachtsbepalingsecho
    10 maart controle gynaecoloog
    7 april controle verloskundige en daarna guo

Hier wordt het weer bevallen in het ziekenhuis aangezien het medisch is. Dezelfde als waar mijn dochter is geboren en waar ik onder controle loop.

20. Humava

Humava Niet meer actief

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ivm medische indicatie. Maar dat had ik anders ook gewild hoor.

Deel Deze Pagina