Zo leuk!! En zo blij!! Kon vanmorgen bij de Action toch echt niet zomaar langs de testen lopen. Heb een test meegenomen, wat een resultaat!! Elke x als ik kijk word ik zo blij! Ben snip verkouden, hoestbuien bah...bang dat daardoor mis gaat wat natuurlijk onzin is maar toch.. Hebben jullie ook zo'n geen zin in vrijen??
Bij mn miskraam wel maar twee zwangerschappen niet...sorry.. Maar had er toen ook echt krampen aan vooraf...
Haha ja dat zou toevallig zijn! Als je ook uit een stad in N-H komt zou het zomaar kunnen..... @VDV ik heb ook bij action vandaag een zwangerschapstest gekocht. Hoorden er 2 in te zitten kom ik thuis zit er maar 1 in. Naja die ga ik morgen doen. Had vanmorgen een kv test gedaan maar die liep niet goed door dus een beetje raar test streepje. Ik hoop dat ik morgen ook zo'n knaller heb.
Gelukkig ben ik niet de enige! Haha. Mijn man snapt het. Vorige keer tijdens de zwangerschap hebben we het ook nauwelijks gedaan omdat ik geen zin had en regelmatig bloedverlies. @JBB Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap dus regelmatig bloedverlies gehad en hier loopt een meisje van bijna 2 rond, het hoeft dus niet altijd slecht te zijn! Ik heb me laten vertellen dat als je geen ontzettende buikkrampen hebt, dit geen miskraam is. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat het gewoon goed zit bij je!
@VDV nee haha ook geen zin in seks, ben echt ff een watje en durf niet haha @JBb gelukkig dat nu weer weg is!! Misschien alleen net klein bloedvaatje gesprongen. En las dus ook je licht bloedverlies kon hebben na het vrijen. Geduldig volhouden en je niet proberen gek te maken! Hier is opgezette buik gelukkig voorbij en passen me broeken weer Nu alleen met vlage misselijk. ik kom verder uit West Brabant. En ik heb vandaag alvast Jip & Janneke champagne gehaald Ik was idd precies 6weken bij MvM.
@vdv: hier juist het tegenovergestelde (met het bed-plezier ) @Moeders voor Moeders: zojuist gebeld en maandag komt ze hier langs. We zullen zien of de test net als vorige keer knalt Ik heb dus geen enkele behoefte om nog een zwangerschapstest te doen. Heb wederom verschrikkelijk veel zin in ananas. Had ik in mijn vorige zwangerschap ook. Ben wat moe, maar met een kleine in huis moet ik me daar overheen zetten nu. De enige die het weet (buiten mij en mijn man om), is een vriend. Heb een zwangerschapsapp gedownload, maar blijkbaar had ik per ongeluk een die ik had bekeken een+1 gegeven (Dank je wel google ). Vind het wel heel erg moeilijk om mijn mond te houden hoor tegenover de omgeving. Morgen avond uit eten... Ben benieuwd of de bediening weer 1+1 bij elkaar optelt Deden ze vorige keer ook. (we kwamen nogal regelmatig in dat restaurant en de vaste bediening kent ons. we bestellen ook vaak het zelfde, dus toen ik twee jaar geleden opeens aan de fris ging ipv wijntje en biefstuk door gebakken wou hebben ipv medium raw, kregen we de vraag of ik in verwachtig was ) Gelukkig is het bijna kerst en vanaf dan willen we het gaan vertellen aan de rest. Beginnende met ouders en broer en zussen.
Pffff ben ik dan de enige die het oas gaat vertellen na de beroemde weken? Ik wil het ook graag maar ben zo bang dat ik erna weer minder goed nieuws moet vertellen Dit is me al 2x overkomen, alleen de eerste keer wist iedereen het en nu in oktober wist niemand het en kon ik tussen neus en lippen door vertellen dat ik zwanger WAS..dat was ook niet leuk want kreeg steeds de vraag of het een grapje was:S Ik denk dat ik de echo maar afwacht en dan eens rustig iedereen ga inlichten. Onze zoon die wil ik het wel pas vertellen vanaf 12wk. Sex: hou op, eerder had ik redelijk veel zin maar nu sinds een week helemaal niet. Denk ook dat de zin een beetje weg blijft door de spanning enzo,vind het toch eng ookal weet ik dat het geen kwaad kan. Stel er springt een adertje,dan ben ik helemaal peunerveus.
@ BabyAngel: Ik wacht ook tot de "beruchte" weken om zijn hoor!! Maar ze mogen wel íets sneller voorbij gaan
Pfff zeg dat,als ik al eens goede echo's krijg dan ben ik al gerust. Vorige keer mocht ik iedere week komen om even op de echo te kijken..zo lief van mijn vk's. Hopelijk mag ik dat deze keer weer dan vliegen de weken ookal wat om. Vandaag een vriendin hier uit de straat op bezoek,hoogzwanger. Ze wist van mijn mk af en vroeg of ik alweer normaal gemenstrueerd had na mijn mk,ik kon me niet inhouden en heb heel stilletjes gezegd dat ik weer zwanger ben maar wel benadrukt dat niemand het nog mag weten omdat ml dat graag wil. Is ml vandaag op de vergadering op school en gaat ze gewoon mijn man feliciteren!! Grrrrrrr Gelukkig kreeg niemand het mee maar ik kreeg wel daarna een belletje van hem. Hahaha
Wij overwegen ook tot 12weken te wachten. We wouden het na de eerste echo vertellen maar twijfelen nu toch. Gelukkig geen roze afscheiding meer. Helaas blijft de onzekerheid wel.
Oh jee wil alles zo goed mogelijk bij hiuden maar na 2 dagen heb ik al een heleboel gemist! De meeste mensen wil ik het ook pas na 12 weken vertellen, mijn beste vriendin wel al verteld! en mijn ouders vandaag!!(zenuwen) Ml had afg donderdagavond het bijna verklapt, m'n moeder was eventjes langs geweest had t over n boek en ineens zegt hij enthousiast: ja weet je wat wij van MvM hebben gekregen?! Ik verslikte me half haha en keek m heeeel fanatiek aan , gelukkig babbelde mn moeder er nog half door en reageerde alleen maar omdat ml er heel luid Kut!! Achteraan riep -_-! Pff... Ik wil ook nog heel graag n testje gaan doen, altijd fijn... Is bij jullie de misselijkheid/duizeligheid ook al zo erg? Vind het ontzettend zwaar met zoontje er bij.. ml helpt al veel (is er nu ook op uit met zl) Oh en sex... zei al gister: wel zin maar dan moet t superrustig! Word anderd wagenziek haha
Hier ook weinig/geen zin in vrijen, ik ben gewoon bang dat er iets mis kan gaan.. ookal is dat misschien niet zo. De vorige zwangerschap had ik er ook geen zin in, na het vrijen kreeg ik toen altijd buikpijn.. gister was ik wel even geschrokken had zo'n pijn in mijn nierstreek links en rechts onder in mijn buik.. pijn in mijn buik heb ik al ongeveer nu 3 dagen rechts onder steekt het zeg maar.. bij de huisartsenpost geweest ze hebben mijn urine en bloed gecheckt was gelukkig in orde.. ik heb nu alleen nog pijn in mijn onderbuik, bandenpijn misschien maar zo vroeg? Mijn buik groeit ook als een gek..hoop dat het allemaal goed komt..