16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen... Door alle berichten hier voel ik ook meer spanning, steeds denk ik dat ik bloed, maar gelukkig doe ik het niet.

De kerstdagen zijn wij rustig doorgekomen, wij hadden besloten dit jaar lekker thuis te blijven. Familie woont 100km verderop en wij zijn altijd de pineut om op en neer te rijden, vandaar dit jaar lekker thuis, heerlijk genoten van onze laatste Kerst met ons 2. Achteraf gezien ben ik ook blij met onze keuze. Na het eten voel ik mij behoorlijk beroerd en dit heb ik nu niet hoeven verbloemen.

Vrijdag en zaterdag hebben we van beide families iets, waarbij de hele familie aanwezig is, de week erop weer. Oh ik vind het zo spannend!! Als ze maar niets zien of zeggen.

Nog een vraagje, ik heb even advies nodig.
    Binnenkort gaan we met collega's een hapje eten in de stad. Eerst de hele dag werken 07.30 tot 16.00, daarna vergadering 16.00 tot 17.30 en om 19.00 uit eten. Ik woon te ver om tussendoor naar huis te gaan. Dit betekend een enorme lange dag. Mijn man en ik zijn onlangs uiteten geweest en ik heb vrijwel niets gegeten (zo onpasselijk). Dit vind ik zonde van mij geld, ik moet het immers zelf betalen. En daarbij ben ik 's avonds misselijk en ook ben ik om 7uur gesloopt en moet ik nog een uur terug rijden ook. Ik overweeg mij wegens persoonlijke omstandigheden af te melden. Of hebben jullie nog tips/adviezen voor mij.

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant

Aan zien komen? Ben niet helderziend? Ik ga de berichten hier ook niet meer lezen sorry dames. Dankje voor het medeleven!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Meid,ik denk dat ze je verwisseld heeft met Nuages,zij heeft vorige week 4dg bloedverlies gehad en nu niks meer.
    Vandaar dat ze bedoelde "je zag het waarschijnlijk al aankomen".
    Denk niet dat het zo bedoeld was.
    Sterkte meid,ik snap je reactie....zo reageerde ik ook 2maanden geleden:( *knuf*

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Knuffel voor Wish.. Ik had zo graag dat het anders was. Ik trok het vorige keren ook niet om te lezen. En denk dat die opmerking inderdaad sloeg op mij, is vast niet zo bedoeld. Maar snap je reactie heel goed.

5. VDV

VDV Niet meer actief

Hier ook tweede kerstdag goed doorgekomen. Nu met de andere kant familie. Geen opmerkingen gehad dat ik geen wijn dronk.

Moet zeggen dat ik sinds paar dagen de hele dag wat misselijk ben, geen spuuggevoel maar echt wat misselijk, moet blijven eten dan gaat goed. En savonds moe!
    Meer mensen met klachten?

6. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ben heel moe. Lig dan uiterlijk om 22 uur in bed om dan om 4 uur wakker te worden en dan tot 5 uur niet meer in slaap te komen. Of ik word om 6 uur wakker en kan dan echt niet meer slapen.
    Ik ben nog niet misselijk *klopt af*.

Ik heb het vandaag tegen mn schoonzus verteld. Die was ook bij mn moeder (die weet het al) mn broer was aan het werk dus zij verteld het hem vanavond. Mn andere broer ga ik aankomende week vertellen. Dan weet mn naaste familie het vl wil het nog niet aan zijn ouders vertellen dus daar wachten we nog even mee. Ook de rest van mijn familie en vrienden vertel ik het pas na 10/12weken.

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    :( Sorry, sorry, Wish! Ik heb je verward met Melindy, die hier al eerder schreef dat ze verwachtte dat het mis was gegaan :(. Ik snap dat het vervelend is om te lezen maar ik had iemand anders in gedachten en heb niet de bedoeling gehad om je te kwetsen :(.
    De verstrooidheid begint hier toe te slaan... Nogmaals sorry en sterkte verder!

8. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Nuage ik begrijp wat je bedoeld. Ik wilde er alleen mee zeggen dat het niet altijd het standaard verhaal hoeft te zijn van bloedverlies, krampen en stolsels. Zo zie je maar berichten via internet worden soms anders geïnterpreteerd dan bedoeld. Sorry! Een miskraam is zeker niet leuk en hoop dit ook nooit meer mee te maken. Ga duimen voor goede echo's!

Hier is de familie weer weg. Jemig wat was ik misselijk toen ik het eten klaar moest maken. Dat was knap lastig. Ook het heen en weer lopen naar de verschillende ovens deed me geen goed. Toen nog eten, dat ging aardig maar echt smaken deed het me niet. Toch jammer! Ben nu kapot en ga snel mijn bed op zoeken!

Welterusten en hoop dat iedereen leuke en mooie dagen heeft gehad!

9. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hoi meiden

Ik kom hier ook weer even koekeloeren.
    Ik wil ten eerste Wish01 veel sterkte wensen:x

En gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!

Ik had vanochtend ook even een angst momentje, ik kreeg in ene een soort menstruatie achtste kramp.
    Heb dat nog niet eerder gehad sinds ik zwanger ben.
    Dus steeds naar het toilet gerend om te kijken of ik aan het bloeden was.
    Maar niks noppes nada
    Dus het zal wel te maken hebben met het groeien van de baarmoeder?

Verder hier ook heeel moe.
    Gisternacht heb ik nog terug naar huis moeten rijden omdat vriendlief behoorlijk aangeschoten was.
    Erg laat geworden allemaal.
    Dus vandaag lig ik al bijna de hele dag onder een dekentje op de bank.

Verder nog niet misselijk geweest.
    Wel al bijna een cupmaat grotere borsten :$

10. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de laatste dagen in de middag misselijk en daarna ineens heel erg moe. Verder gaat het wel prima eigenlijk. M'n borsten zijn ook al wat groter en prikkelen af en toe een beetje. Ook voel ik soms echt dat balgevoel in m'n buik. Grappig dat je dan toch je baarmoeder of zo al voelt. Wij gaan het op nieuwjaarsdag aan onze ouders vertellen (worden voor het eerst opa en oma)! Nu al zin in! Ze krijgen een boekje waar op staat: "Voorleesverhaaltjes voor opa & oma"

11. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ik kom me ook even melden. Ik ben 28 jaar en volgens mij (ik durf het nog niet te geloven) zwanger van onze eerste. Op Eerste Kerstdag heb ik 4 dagen na NOD een test gedaan: positief! Vanmorgen weer een positieve test. Hij is niet echt duidelijker, maar het is ook een ander merk test. Gisteravond na de kerstbezoekjes bij verschillende tankstations gestopt voor een ClearBlue met indicator, maar die dingen verkopen ze niet, blijkbaar :cool:. Vandaag dus even een indicator halen, maar volgens mij ben ik nu bijna 3 weken (dat worden er dan dus 5, heb ik gelezen).

Gelukkig heb ik tot nu toe weinig last van kwaaltjes, maar heb wel enorm wisselende stemmingen. En gisteren merkte ik steeds dat ik na het eten een beetje misselijk was, maar dat was gelukkig niet zo erg.

Wish, ik las jouw verhaal net, sterkte!

12. Miek86

Miek86 Actief lid

18 dec 2013
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Icecreams, leuk! Van harte gefeliciteerd!! Onwerkelijk gevoel hè? Maar wát een mooi kerstcadeau! Geniet ervan samen en welkom bij de club :)

13. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden lees echt praktisch niet mee ben zo misselijk en moe steeds. Heb wel emesafene gehad voor kerst vd huisarts en dat scheelt een hoop maar de misselijkheid blijft ertussendoor piepen. Hoop dat iedereen fijne feestdagen gehad heeft!

14. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Welkom icecream! Gefeliciteerd, mooi kerstcadeau!
    owh Liga dat is wel balen dat je zo misselijk bent, dan kan je ook niet echt genieten :( hopen dat snel beter gaat!!

Hier de kerst ook goed doorgekomen, denk wel dat paar mensen iets vermoeden maar gelukkig hebben we het zelf stil kunnen houden!
    Ik ben met vlagen misselijk en stond vanochtend ineens te huilen omdat me broek niet meer pasten.... :$ haha ja stemmingswisselingen duidelijk aanwezig... arme vent :)

15. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd!

Wat een nare berichten over bloedverlies.

Hier de kerst op zich goed doorgekomen. Wel een vraag van mijn oom hoe het zit met een tweede. Antwoord ik dat het niet lukte om weer zwanger te worden. Gelukkig had hij niets door.

Ik heb erg veel pijn in mijn buik. Zelf vermoed ik mijn darmen, maar mijn man denkt toch de zwangerschap. Bloedverlies heb ik niet. Is het gek om het ziekenhuis te bellen en om een echo te vragen? Al is het alleen maar om mijn man gerust te stellen.

Gisteren trouwens nog wat grappigs gehad. Mijn zusje was een kat aan het kammen en schoot uit met de kam naar mijn dochter naar neus. Ivm tetanus toch maar de dokterspost gebeld. We moesten even langskomen. Ik vertelde mijn dochter dat we even naar de dokter moesten. Zegt ze ziekenhuis toe, dokter baby in mama buik kijken. Hihi, zo lief. Heb haar vorige week verteld dat we over een tijdje naar het ziekenhuis gaan en dat de dokter dan in mijn buik gaat kijken naar de baby.
    Dokter is trouwens goed afgelopen. Hij heeft haar neus goed schoongemaakt en het hoefde niet geplakt te worden. Als het rood en dik wordt moeten we weer komen voor ab, maar dat verwacht hij niet.

16. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Helaas hier het vruchtzakje verloren.. ik schrijf mij hier ook uit!
    Succes met jullie zwangerschap! Geniet er van!

Liefs!

17. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Heel veel sterkte meid.

18. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Heel veel sterkte meid.

19. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte mama Judith...:(
    Zijn jullie borsten ook al zo gegroeid?
    Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes alhoewel m'n favoriete koffie nu niet meer zo lekker smaakt
    En ik veel naar de wc moet

20. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @mamajudith verdrietig nieuws. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina