Wat een wisselende berichten. Lastig voor degene die niet meer zwanger zijn. Lijkt me heel lastig. Ik gun jullie allemaal een snelle en gezonde volgende zwangerschap! Hier de feestdagen ook gered. Hahah ondanks de enorm lange en drukke dag van gister. Alleen echt heel maf: Mijn broers en ik gaven een fotoboekje aan mijn ouders met foto's van ons van een fotoshoot. Zegt mijn oom (waar ik vrij weinig mee heb) dat hij had verwacht dat er een echofoto in zou zitten. Terwijl ik hem amper zie en spreek! Zijn vrouw (zus van mijn moeder) spreek ik heel vaak, dus zou het eerder van haar verwacht hebben. En daarbij deed mijn broertje de speech zeg maar, dus dan zou je eerder verwachten dat zijn vriendin zwanger zou zijn. En vervolgens aan het einde van de avond zegt hij me gedag en fluistert in mijn oor: "Hoeveel weken ben je nou? 8 weken?" Hahah dus ik zei maar dat ik 0 weken was en dat het misschien volgend jaar anders zou zijn. Raar he?! Niemand weet het nog, maar hij voelt het blijkbaar aan of ziet toch iets aan mij. Ik geniet zo van elke keer dat ik weer bedenk dat ik echt zwanger ben! Als ik ineens heel erg moe ben of misselijk ben ik toch blij omdat ik weet dat het door de zwangerschap komt. En woensdag gaan we het vertellen aan onze ouders! Zoveel zin in!!
wat een nare berichten zitten er tussen te lezen bha sterkte voor diegene we zijn de kerstdagen goed doorgekomen gister vroeg mn schoonzusje aan vl of ik zwanger was want ze vond dat ik gegroeit was nee zij hij ze eet de laatste tijd wat te veel 15 januari naar de vk en dan de familie maar gaan inlichten dan hoef ik niet kleren te gaan zoeken waar ze het niet in kunnen zien
Veel sterkte mamajudith, bah naar bericht! Mijn borsten zijn ook aan het groeien, erg pijnlijk en blijf misselijk de hele dag door. Ben al 3 kilo afgevallen.. hoef trouwens niet te spugen hoor.
@wish en mamajudith, wat een rotberichten zeg... Ik wens jullie heel veel sterkte en duim dat jullie wens alsnog snel mag uitkomen Hier heerlijke kerst gehad. Kerstavond met z'n drietjes minipizzas gemaakt. 1e kerstdag met schoonfamilie, we begonnen met cocktails dus die van vl kwam hard aan hahaha. Had trouwens grote moeite om iets feestelijks te vinden waarin m'n buik niet te hard opviel. 2e kerstdag dl verteld dat ze grote zus wordt. Ze vindt t heel spannend. En riep heel hard dank u sinterklaasje hahaha. Daarna naar schoonouders, waar dl vertelde dat er een baby in mama's buik zit. Maar die slaapt nog. Bij mijn ouders wilde niet meer vertellen dus uiteindelijk wist men al wat er aan de hand was voordat het gezegd was. Mam zei dat ze t geweten had zodra in de tuin in kwam lopen. Iedereen vindt het leuk hoor, maar het is duidelijk dat er niet zo enthousiast en emotioneel wordt gereageerd als de eerste keer. Sinds eer gister aan de racekak, dus mijn krampen zijn heel verklaarbaar. Gelukkig ben k er niet echt ziek van, maar toch duim k dat dit geen kwaad kan voor de buikbeeb. Heb de hele week al vage klachten. Dinsdag bij tandarts geweest ivm tandpijn/ontsteking maar is niks te zien, ook niet op de foto's. Klieren in m'n nek waren superdik dus doorgestuurd naar de ha. Keel en oren waren in orde, moest ik bloedprikken. Zit nu nog te wachten op de uitslag, ga nu weer zelf bellen
Mijn borsten groeien ook, puilt gwn uit mijn bh misselijkheid valt wel mee, bn af en toe in de avond en ochtend misselijk.. maar niet zo erg om over te geven.. als ik erg moe ben word ik vooral misselijk.. ben zo ongeduldig voor de echo, pfff nog meer dan een week te gaan..
Ik was gisteravond opeens enorm misselijk. En ketchup kan ik alweer niet meer verdragen net als bij m'n vorige zwangerschap. Bruinverlies is trouwens weg Heb net gewoon de keuze gemaakt positief te zijn en ben begonnen in m'n 9 maanden dagboek
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje shiraleur (24 jr), 2e kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje Patruusje (31jaar), 1ste kindje Joyce2009 (27 jaar), 1ste kindje 20 augustus: Bubi (21 jaar),2e kindje Melindy, (28 jaar) 2de kindje FallenAngel (31 jaar), 2e kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karine (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Lovely123 (26jaar), 1ste kindje Antie (24 jaar), 1e kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje Lolaatje1 (27 jaar) 2de kindje Smiley80 (33 jaar) 2de kindje 24 augustus: Jiska (31jaar), 2de kindje 25 augustus Nuage (31 jaar), 2e kindje 26 augustus: Smurf2 (28jaar), 2de kindje MamaNiess (27 jaar), 2de kindje 27 augustus: Pianootje (27jaar) 1ste kindje 28 augustus: Esje78 (?jaar), 3de kindje Jjaylinn, (26 jaar), 1e kindje nDamali (28 jaar), 3de kindje Miek86 (27 jaar), 1e kindje 30 augustus: Laura123 (25jaar),1e kindje Daan23 (27 jaar), 1e kindje Kleinduimpje (30 jaar), 2de kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 30-12: BabyAngel intake vk + eerste echo 30-12: Mika eerste echo 30-12: Nuage intake vk 30-12: Nuage Eerste echo + afspraak gynaecoloog 31-12: Shiraleur intake vk 3-1: FallenAngel afspraak gynaecoloog + eerste echo 3-1: Patruusje eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 8-1: VDV eerste echo 9-1: Humava intake vk 10-1: Nellie eerste echo 10-1: Karine eerste echo 10-1: Daan23 eerste echo 13-1: Lolaatje1 afspraak gynaecoloog + echo 13-1: Joyce2009 eerste echo 14-1: Pianootje intake vk en eerste echo 15-1: Loveley123 eerste echo 15-1: Antie intake vk 15-1: Damali intake vk 15-1:MamaNiess eerste echo en intake vk 15-1:Smiley80 intake VK en eerste echo 16-1: Esje78 eerste echo 16-1: Miek86 intake VK en eerste echo 17-1: Humava eerste echo 21-1: Antie eerste echo 22-1: Melindy intake vk + eerste echo 22-1: Damali eerste echo 23-1: Karine vk 29-1: Smiley80 2e afspaak VK 03-03: Nuage, geslachtsbepaling Vlindertjes: εϊз Wish01 (5.3wk) εϊз MamaJudith (6.4)
Nuage wat een positieve instelling om alvast met 9 maanden dagboek te beginnen. Wil zelf denk ik toch de eerste echo afwachten. Naar als ik jou zo hoor dan vind ik dat eigenlijk ook welk stoer! Iets om over te denken, voor mij. Meiden die de hele dag misselijk zijn, hoe komen jullie de dagen door? En hoe doen jullie dat met werk? Hier de hele dag erg misselijk wil het liefst alleen maar in bed liggen. Over een week moet ik weer werken en zie daar nu al heel erg tegen op. Hoe ga ik die dag doorkomen?? Geen idee. Baal ontzettend dat ik mij zo voel en Genieten zit er op deze manier totaal niet in.
Vorige keer moest ik de eerste 12 weken met terugwerkende kracht invullen en daar had ik toen zo'n spijt van
Hoi iedereen Gister zat ik mezelf voor te bereiden op een mk... geen bruinbloedverlies meer gehad sinds woensdag maar ik voelde me prima, geen misselijkheid o.i.d. Sinds vroeg in de middag weer doodziek (hoera). Nu gaat het wel weer, heb op bed gelegen de heletijd. Ml is er veel op uit geweest met zl. Af en toe ineens heel erg diaree, darmen rommelen dus verder. Blijf het afwachten maar de misselijkheid is een goed teken! Ik slik tegen de misselijkheid trouwens 2x daags 50mg B6. Lijkt wel iets te helpen!(Niet amazing hoor).
Sterkte mamajudith. @nuage leuk een 9 maanden boek. Ga ik ook binnenkort kopen. Bij mn vorige zwangerschap heb ik er geen gehad en daar heb ik nu best spijt van. @kwaaltjes nog steeds geen last ergens van. Mijn borsten groeien ook niet helaas. Er is niet zoveel meer van over na de bv van T. ook al heb ik dat maar 7 weken gegeven dus ik hoopte dat ze nu wat zouden gaan groeien maar helaas.
Goed zo Nuage! Ik probeer ook gewoon te genieten. In het begin was ik ook erg bezig met dat het fout kan gaan en dan zie je bij veel gebruikers van die forum iets staan over dat ze een miskraam hebben gehad. Maar ik denk dat het geen zin heeft om daar aan te denken. Je weet dat het kan gebeuren, maar erg is het dan sowieso wel. Dus je kan nu beter genieten van elk moment, anders heb je straks spijt dat je dat niet gedaan hebt. En ik geniet zelfs een beetje er van als ik misselijk en moe ben, want ik weet dat onze kleine dat veroorzaakt. Hihih
@Humava: Je borsten hoeven nu toch ook nog niet te groeien? Kan toch nog komen? Bij mij zijn ze een klein beetje gegroeid, maar nog niet echt zo opgeblazen zeg maar. Ik las ergens dat dat voornamelijk rond week 9 gebeurt. Ik weet niet of dat klopt hoor. En ik hou ook een soort dagboek bij. Niet zoals jullie, een echt speciaal zwangerschapsdagboek, maar ik typ gewoon zelf als ik wil wat op m'n laptop. Het lijkt me leuk om terug te lezen hoe ik me heb gevoeld van begin tot einde zeg maar