Ik heb echt héél veel geluk dat ml zo veel kan overnemen! Heb zo hard behoefte aan een dutje ! Ook aan wagens al zitten denken... moet nog ff kijken wat er allemaal is. Ga in elk geval niet 2 zitjes naast elkaar nemen want dan kan ik nergens meer in of doorheen Dus waarschijnlijk ook zo'n achter elkaar ding. Heb ze ook gezien dat de baby dan half er onder ligt. Lijkt me beetje gek maar ik moet alles nog bekijken!
Hier gelukkig niet al te veel kwaaltjes behalve m'n bekken. Dat is met tillen van de kleine 14 maanden oude prinses (die nog niet loopt) best pittig. Maar is te doen. Gelukkig niet duizelig of misselijk. Ik vind de Bugaboo Donkey supermooi. Maar ik hoop dat ze net genoeg schelen om geen duowagen nodig te hebben. Maar anders echt de Donkey want die kan ook terug gebouwd worden naar 1-kinds buggy. De oudste groeit er toch eerder uit natuurlijk.
Ja helemaal eens! Maar je kunt 'm ook weer voor een leuk bedrag verkopen en ik heb al een kinderwagen dus die kan ik dan nu verkopen en dat geld erbij leggen voor de Donkey. Dan is het misschien haalbaar... Weet alleen niet zeker if ik m nou echt nodig ga hebben of niet.
Ik ben toch ook maar begonnen met een verhaaltje schrijven in de Why zwangerschaps agenda. Hartstikke leuke agenda en gratis af te halen bij Jumbo. Er zit per week info in over de baby en veel ruimte voor aantekeningen
Ik heb mazzel dat dl al wat groter is, dus steeds meer zelf kan. Ze snapt dat mama moe is en even op de bank moet liggen en komt me dan haar knuffel brengen. Om vervolgens wel de hele kamer op de kop te zetten, maar dat heb ik er wel voor over. Mijn vriend heeft de kerstvakantie vrij, dus dat scheelt enorm. En verder verleg ik mijn grenzen hoor! Zo had ik geen gepoetst huis met kerst. Jammer dan, gelukkig kregen we geen bezoek. Luister naar je lichaam! Dat is echt mijn gouden tip vanuit mijn eerste zwangerschap.
Ik heb trouwens gegoogled op n aantal virussen waarop ik geprikt ben icm zwangerschap. Daar word ik niet vrolijk van (miskramen, afwijkingen) Dus ik ga volgende week toch de vervangende arts bellen voor de overige uitslagen
@duowagen is de bugaboo donkey een wagen naast elkaar of achter elkaar? Wij hebben ook wel een duowagen nodig maar weet nog niet welke. Heb wel gekeken en de phil en teds lijkt me wel handig alleen kan het kindje wat onderin ligt/zit bijna niets zien. De abc zoom vind ik ook wel een mooi ding alleen wel heel lang.
@Bubi: ik heb inmiddels een Phil and Teds Navigator, waar de kids achter elkaar zitten. Vond het er ook raar uitzien in het begin, maar vind het echt ideaal. Superwagen. Ze willen ook allebei onderin zitten ipv bovenin. Nu even kijken of er ook een plankje achter kan als nr 3 er is.
wat dat 9 maanden dagboek betreft. ik heb de vorige keer de antwoorden in een schrift geschreven omdat ik dus ook 3 miskramen had gehad. Toen bij de zwangerschap van onze zoon alles goed was met de 9 weken echo heb ik het overgeschreven.
Goede morgen, Alweer paar dagen geleden dat ik hier gepost heb. Toch lastig met mobiel. Nu ben ik op me werk en het is erg rustig dus kan wel even berichtje plaatsen. Heb geprobeerd alles na te lezen. Is weer veel geschreven. Wat naar te lezen dat het voor Wish01 en Mamajudith niet zo heeft mogen zijn. Hopelijk volgt er in 2014 gauw een mooie zwangerschap! @Bubi en Nuage alles rustig?? Geen bloedverlies meer hoop ik. @Liga hoe gaat het met je?? Lijkt me verschrikkelijk zo enorm ziek er van te zijn dat je niks meer kan. Beterschap! Zelf merk ik na een week niet meer getest te hebben wat rustiger in me hoofd ben. Moet het maar gewoon afwachten kan het toch niet beinvloeden. Kwaaltjes weinig last van.. Wat kleine dingetjes zoals vermoeidheid en rommelige darmen en maag. Ook lijken mijn borsten wat gespannen. Soms ben ik ook wel bang dat ik het me allemaal inbeeld want nu ben ik zo bewust met me lichaam bezig. Kerstdagen vielen me mee, was gezellig. 9maanden boek durf ik ook nog niet te kopen voor mijn eerste echo 7 januari. Hou wel af en toe dagboekje bij in schriftje. Nog even doorbijten tot de eerste echo... Als ik er aan denk word ik zenuwachtig. Hoe gaat het verder met de rest??? Fijn weekend!
Hier ook nog geen negenmaandenboekje. Ik onthoud het allemaal wel (denk ik nu). Ik merk dat ik echt onzeker ben. Uit de ClearBlue kwam vanmorgen 1-2 weken, maar de conceptie moet echt drie weken geleden al plaatsgevonden hebben. Ik snap er niks van en ben bang dat het misgaat .
Had je eerder al een Clearblue gedaan Icecreams? Ik heb er gisteren ook weer eentje gedaan. Stond 2-3 maar ik hoopte op 3+.
Nee, ik had nog nooit een ClearBlue gedaan. Dacht vorige week zaterdag (21 dec) ongesteld te moeten worden. Dat gebeurde niet. Toen zondag getest, maar negatief. Woensdag wel positieve test, gisteren ook en vandaag dus ClearBlue. We hebben 6 dec geklust. Dat was de enige keer rond de eisprong (die moet dus ook toen geweest zijn), want daarna werd ik ziek en daarna hebben we gevreeën zonder gemeenschap zeg maar . Het leek zo mooi te kloppen, maar deze ClearBlue past er dus niet bij. Ik snap niet zo goed wat er dan aan de hand kan zijn. Sorry voor het ego-verhaal .
Ik snap je onzekerheid,maar de cb is maar een indicatie. Mss was je urine niet geconcentreerd genoeg. Wel moet ik zeggen dat mijn cb met 4.3 al 2-3 aangaf en met middag urine. Ik durf nu geen cb meer te doen.
Misschien had je een late innesteling en ben je minder ver? En als je naar het schema van hcg opbouw kijkt dan wisselt het na een paar weken heel erg. Kan wel duizenden schelen tussen vrouwen en toch zijn ze allebei net zo ver. Pas als de test die je de eerste keer hebt gedaan nu lichter is als toen zou ik een beetje zorgen hebben. Maar je weet het toch nooit zeker natuurlijk. Bij mijn eerste zwangerschap had ik heel snel 3+ en dat was uiteindelijk een mola. Dus in dat opzicht ben ik blij met de 2-3 want dan heb ik hoop dat ik dat niet weer heb.
Misschien is dit nog een tip voor het 9 maandendagboek Mijn9maandendagboek | Online zwangerschapsdagboek van week tot week - Afdrukken & Genieten! Ik zit er zelf aan te denken om er zelf 1 te maken. Ik heb bij de vorige zwangerschap ook een zwangerschap boek gemaakt. Ik denk dat ik gewoon het 9 maanden boek van mijn zoon erbij pak en dan die vragen overneem.
CB is inderdaad een indicatie dames! Als het goed is kunnen ze bij de je eerste echo kijken hoe ver je bent. En als je seks hebt gehad, kan er in je lichaam nog tot 3 dagen daarna een bevruchting hebben plaatsgevonden. Maar als het goed is klopt CB redelijk. Bij mij stond ook 1-2 op de test, maar ik was op dat moment 4,5 week. Alleen cb geeft de tijd vanaf de bevruchting aan, dus dat was bij mij op dat moment 2,5 week. Dus 1-2 weken zit dan goed in de buurt. Het gaat om het woord "zwanger" wat in beeld stond! Geniet daar van zoveel je kan!
Dat is precies de reden dat ik gestopt ben met de testen. Werd er zo onzeker van. Was me constant aan het vergelijken met anderen die al meer weken aangaf of het streepje al veel meer knalde. Maar na heel veel uitzoeken ben ik er inmiddels ook wel achter dat het zo verschilt per persoon en het niks zegt over de kwaliteit van de zwangerschap. Je kan beter stoppen hier word je gek van. Ik tenminste..