16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2009

Joyce2009 Lid

19 dec 2013
    24
    0
    0
    Ik ben machine operator en maak koffiecupjes van D
    Overijssel
    @ icecreams jazeker gaat manlief mee t liefst met alle echos...wij worden nl papa en mama maar alleen mama voelt het een en ander en papa moet t allemaal maar geloven. .. door de echo s zal zich sneller en meer papa voelen worden... en hik krijgt hij ook steeds meer het besef!! Genieten samen van alle momenten! !

Jeeeetje nou heb altijd wel puistjes gehad helaas... maar krijg nu uitlsag... gewoon vlekjes...en jeuken dat die krengen doen!!

Meiden heeeeel veel plezier morgen morgen komt MvM bij me langs!

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ml gaat mee naar de intake want dan wordt het meeste besproken ook over de combinatietest enzo. Maar hij gaat echt niet alle controles mee. Wel alle echo's denk ik.

Ik krijg morgen al een echo omdat ik op mijn nod 4 dagen flink bloedverlies heb gehad en pas geleden geopereerd ben aan m'n bmm en ook nog eens een mola heb gehad in het verleden.

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Wat super! Wat mij betreft blijf je hier gezellig meekletsen. Er zal nog wel meer heen en weer geschoven worden met data. Je eerste berekening gaf wel een dag binnen het topic. Wat is nu 3 dagen? Er zit wat mij betreft geen keiharde datum op het topic. Wat vinden jullie meiden?

4. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Van mij mag je ook lekker hier kletsen hoor did 3 dagen maakt idd niets uit.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Oh vind ik ook ik ben ook lid van de septembermama's 2012 en ben 4 okt bevallen. Ben ook lid van de oktobermama's 2012 geworden heb gewoon dubbelop :D

6. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Dat zal zeker een verassing zijn. Maar er zitten helemaal geen meerlingen in familie dus dat zal wel mee vallen. Al maakt het me echt niet uit als het er meer zijn.

7. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Controles niet echo s wel.

8. Joyce2009

Joyce2009 Lid

19 dec 2013
    24
    0
    0
    Ik ben machine operator en maak koffiecupjes van D
    Overijssel
    Idd... gewoon in deze topic blijven. . Gezellig toch!! :)

9. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    gewoon gezellig hier blijven kletsen

heb gister de verassing voor de opa`s en oma`s klaar gemaakt
    had zelf nog nieuwe fotolijstjes liggen en heb daar een mooi tekst in gemaakt wat leuk opgefleurt met een mooi foto van een baby
    de tekst is hier al op zp langs geweest maar misschien vinden jullie het leuk om te weten

je kunt me nog niet horen
    je kunt me nog niet zien
    in augustus 2014 word ik geboren
    mag dan mijn foto hier in misschien

we vertellen het hier de kids ook niet eerder dan na de echo

vl wil eigenlijk als het even kan elke keer mee naar de afspraak probeer het dan zo te plannen einde van de middag en ze hebben hier ook 1 dag in de week op een avond spreekuur dus erg handig voor werkende papa`s

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gewoon mee blijven kletsen Liga,mits je dat zelf wil uiteraard!

Hier vertellen we het onze zoon ook pas na de 10-12 weken.
    Vorige keer is hij meegeweest naar de termijn echo en dat was ook pas het moment dat hij het te weten kreeg.
    Mijn schoonouders vertellen we het deze week na de echo.
    Verschillende vrienden van ons weten het al ivm geen alcohol drinken en nieuwjaarsfeestje.
    Normaal kan ik heel wat drankjes drinken op een feestje en dat gaan we nu mooi niet doen:D!!

Spannend....morgen de echo!!

11. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damali; bedankt voor de felicitatie, we zijn idd op dezelfde dag uitgerekend. Jij ook nog gefeliciteerd!;)

Las een stukje over klachten etc. Ik heb naast rommelende darmen en buikkrampen wel enorm last van mn hormonen. Kan echt niks hebben. Meer mensen die hier last van hebben? En blijft dit de hele zwangerschap zo?

Hier is het alleen aan naaste familie verteld, die schrokken wel, maar zijn er na de eerste schok wel blij mee geloof ik :)

12. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dan blijf ik hier!:)

Kwa hormonen... Ik huilheeeel veel! Vooral als ik honger heb en niks weg krijg zo stom haha. Bij m'n zoontje had ik dit niet de hele zwangerschap trustie dus er is hoop:p

13. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Komende week veel echo's volgens mij. Veel geluk allemaal! Ik ben vrijdag om 15u waarschijnlijk de hekkensluiter van deze week haha.

Vl gaat mee met de eerste en andere belangrijke afspraken. Reguliere controles alleen als hij kan (lees: als de afspraak s ochtends is)

Liga, fijn dat je zo'n goede echo gehad hebt! Of je blijft of verhuist is je eigen keus, wat jij het fijnst vindt.

Ik heb een contract voor 3 maanden, maar wil komende week wel echt duidelijkheid. Ben hoogopgeleid maar sinds ik hoogzwanger op straat kwam te staan, is het huilen met de pet op qua werk.

@onzekerheid, dit ukje is zeer gewenst maar kwam als n grote verrassing. Ik weet wanneer we niet voorzichtig zijn geweest hoor, de wens was er ook zeker, maar de omstandigheden niet bepaald optimaal. Deels zal m'n onzekerheid ook met "de schrik" te maken hebben. En bij zwangerschap dl had ik dat ook wel hoor. Weet dat ik het bv doodeng om de grens voor abortus te passeren. Is geen moment sprake van geweest natuurlijk, maar voorbij die grens kun je dus echt niet meer terug. Voelt definitief.
    Dit ukkie zal straks gewoon meedraaien, denk dat t wat dat betreft makkelijker is dan bij de eerste. Babytijd was hier sowieso zwaar omdat Noa een huilbaby was

14. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    @trustie en liga, bij dl waren onzinnige huilbuien de reden om te testen. Was zelfs nog voor NOD en heb de hele zwangerschap als n emotionele hormonenbom rondgelopen, terwijl ik van mezelf vrij nuchter ben. Nu toch wel rustiger gelukkig

15. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liga: Inderdaad gewoon lekker blijven! Ik ben als het goed is 27 augustus uitgerekend, maar zou dus ook zomaar kunnen dat ik pas in september ga bevallen.

Terwijl ik gister nog riep dat ik niet veel klachten heb, heb ik vandaag al de hele dag een soort migraine en misselijk. Ik durf niks aan medicijnen te nemen en lig alleen maar op bed. Nu even er uit om wat te eten en drinken. Hoop dat dit eenmalig is! Heb ik wel eens (2x per jaar of zo) gehad dat ik vlekken kreeg die steeds erger werden en daarna enorme hoofdpijn. Maar dan was het daarna weg. Nu heb ik nog steeds knallende koppijn en m'n hoofd voelt raar en draaierig.
    Ik denk dat dit gewoon door de zwangerschap komt, dus voor het goede doel:)

16. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liga wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Maar wat balen dat je je zo slecht voelt. En blijf vooral gezellig hier kletsen!

Ook hier helaas mega slecht daarom ook niet zo heel actief hier. Lig de hele dag op de bank of in bed. Had gehoopt dat het deze keer beter zou gaan maar helaas

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rosé jeetje jij ook zo beroerd. Ik vind t zo lastig met m'n zoontje nu echt zwaar hij is 1 en ik wil m niets te kort doen maar bed en bank zijn ook hier m'n vaste plekken. Hoe doe jij dat ik zie dat jij ook een kleintje hebt rondbanjeren

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben blij dat ik me lichamelijk wel goed voel,alleen af en toe last van vermoeidheid.
    Onze meid loopt nog niet maar dat zal niet meet heel kang duren.

Vervelend dat er een paar dames zijn die zich echt lamlendig voelen:( lijkt me ook niet prettig zeg!!
    Moeten jullie ook veel overgeven?
    Ik ben alleen smorgens middellijk en vaak het idee dat ik moet overgeven maar dat is nog niet gebeurd.

19. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef niet over maar kokhals vreselijk veel ben echt 24/7 kotsmisselijk moe zuurbranden :(

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ben echt blij dat ik daar geen last van heb! Alleen m'n bekken en onderrug. Sinds vandaag heb ik enorme trek heel de tijd in van alles en nog wat.

Deel Deze Pagina