16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik geef ook nog niet over. Overgeven is iets wat ik psychologisch tegenhoudt omdat ik het echt vreselijk vind. Ben over de hele dag misselijk. Probeer elk uur wat te eten, want anders word ik misselijk. Maar als ik voor de koelkast sta weet ik ook heel goed wat ik niet lekker vind, moet niet denken aan bepaalde geuren van vleeswaren. Kan nu goed tegen zoetigheid, ook yoghurt met cruesli, ontbijtkoek, gezoete mueslirepen gaan goed. Ben nu nog vrij maar ben erg benieuwd hoe ik dit ga doen als ik weer moet gaan werken. Voel me echt de hele dag lamlendig en kan me moeilijk tot iets zetten, laat staan werken! Heb ook last van opborrelend maagzuur.

Hebben de misselijke dames onder ons ook nog vrij of moeten jullie weer werken? Hoe gaat jullie het aanpakken? Ben namelijk erg benieuwd.

2. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik moet donderdag weer werken en ik werk 9 uur op een dag, 4x in de week. Ik zie er erg tegenop want ik ben erg snel moe. Zodra ik donderdag begin ga ik denk ik vast mijn team inlichten, dan krijg je ook geen scheve gezichten als je het even niet trekt. Hoop ik..

3. VDV

VDV Niet meer actief

Mika03 je beschrijft precies hoe ik me voel en idd ben nu ook nog vrij, zie er tegenop om weer te starten de 6e. Gelukkig heeft mijn man nu ook vakantie dus kan ik even stapje terug doen.
    Nog 10 dagen voor de echo!!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik moet morgen werken van 0815-18:00
    Mag wel tussendoor naar de vk voor de echo,en dan doe ik wel even rustig aan:D

Op het werk moet ik veel zwaar werk doen zoals tillen en lang staan.
    Jullie weten denk ik wel hoe het in het K.ruidvat eraan toe gaat;) daar werk ik.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet volgend weekend weer beginnen .. Zie er erg tegenop hoop dat t gaat lukken want thuis lukt niks..
    Yoghurt met perziken uit blik ( gekke combi maarja ) kalmeert hier enigszins m'n maag .. Verder alleen toast brood met smeerkaas sla cruesli muesli repen enzo. Warm eten is een ramp

6. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend dat sommige zich beroerd voelen. Ik heb net zoals Nuage daar (nog) geen last van gelukkig. Ben wel bang voor de misselijkheid die kan komen. Overgeven vind ik echt vreselijk...

BabyAngel, heb zelf ook in een winkel gewerkt en het lange staan vond ik zelf erg vervelend. Nu je zwanger bent is tillen ook niet echt fijn natuurlijk... K.ruidvat is wel een leuke winkel!

Ik ben zelf werkzoekende en zit dus thuis. Doe wel zo nu en dan wat dingen voor het uitzendbureau.

7. Humava

Humava Niet meer actief

@misselijk vervelend dames dat jullie er zo'n last van hebben. Je kan evt als het heel erg wordt bij de ha vragen om iets tegen de misselijkheid.
    @echo's dat alle dames morgen maar met mooie echo foto's thuis mogen komen!
    @werk gaat nog goed maar ik werk 3 dagen in de week. Wel een kleine thuis van 13 maanden dat is ook wel een dagtaak, maar wel een leuke. Vl is aankomende week nog thuis dus dan kan ik als ik vrij ben lekker af en toe een tukkie doen 's middags. Wordt wel weer wat drukker voor me als hij weer aan het werk moet volgende week.

8. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    De dames die volgende week echos hebben veel plezier

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Morgenmiddag is het zover... Ben echt wel beetje nerveus

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Hmmm..ik ook!!
    We zullen het zien morgen.
    Heb gelukkig wel kwaaltjes maar aangezien ik al 2 mk's heb gehad blijft die onzekerheid tot 12 weken.
    Mijn laatste mk in oktober was met 5.2 weken,daar zit ik nu al overeen dus dat voelt goed!:D.
    Nu nog een goede echo,wij allemaal!!!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier ook 2 mk's waarvan eentje met 10 weken pas na een goede echo. Dus bij mij precies zo! Alleen door het gekke verhaal deze keer met dat bloeden ben ik voor morgen ook enorm nerveus! Hoe laat mag jij?

12. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes, meiden! Heel spannend, maar het komt vast goed!

En 'misselijke meiden', jullie ook succes! Ik hoop voor jullie dat het snel een beetje zakt. Ik heb nog steeds weinig last, vind het maar een slecht teken.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Is geen slecht teken hoor! Ik ben ook niet misselijk. En bij mn vorige zw. ben ik helemaal niet misselijk geweest. En heb een hele gezonde dochter gekregen. :)

14. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Succes morgen! Ik ben ook al nerveus, hoop op goed nieuws. Mijn miskraam was bij 6w4d en dat heb ik nu zonder bloedverlies al gehaald dus dat is positief. Heb ook aardig wat vervelende kwaaltjes, dus... Ik heb de echo in de ochtend. Slaap lekker (voor zover dat gaat lukken met de zenuwen;))

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Babyangel, Nuage en Mika heeel veel succes morgen!!! Jullie gaan ons morgen vast jaloers maken met een paar prachtige echo's!! Ohh hier stijgt de spanning ook pff en dan moet ik nog ruim een week.

@Icecream, misselijkheid hier ook geen last van hoor en dan ben ik zelfs al week verdee. Ergens vind ik dat ook wel eng hoor. Een zwangerschap met weinig kwaaltjes klinkt ideaal maar graag wil ik tekenen en bevestiging van deze zwangerschap.

Heb het weekend gewerkt en dan eind vd dienst wel moe. Morgen moet ik werken tot 23.30uur zie ik ook wel wat tegenop. Word lange dag..

16. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Mijn werk maakt t me iets makkelijker... als ik moet werken ben ik meestal maar 2 uurtjes weg, heb vraag voor vandaag afgeslagen. Dat zou een lange dag worden en ik heb al moeite genoeg om in een zittende positie te komen.
    De lunch met wat familie was lastig, we waren maar liefst n uur te laat! Natuurlijk wel al van te voren laten weten dat we lang niet op tijd konden komen. Zl weigerde te slapen ook al was ie heel moe en ik werd weer flink duizelig en misselijk. Gelukkig was het wel gezellig toen we kwamen! Heb 1 giga pannekoek op :D. Met gember haha

Heb even gesproken met n kennis die ook bv gaf en zw was, die kon me nog wat tips geven. Ben 2 kg afgevallen en best zwakjes.. ze gaf me tip om eiwitpoeder tekopen en door m'n drinken te doen. En ik moet veel nootjes, gedroogd fruit en vette vis eten. Warm eten is indd het moeilijkst maar blijf m'n best doen :) wil graag bv doorzetten.

Ik las wat hier over een gratis zw agenda, vond 5 meteen op google hihi! Ook ingeschreven, dan kan ik t gauw ophalen en alles bijhouden! :)

Over iets meer dan 2 weken de echo! ZIN IN! Het maakt t zo veel echter! Kan niet wachten :)

17. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Dames die morgen een echo hebben heel veel plezier..! Pff ik moet nog een week geduld hebben.. :)

Dames had gehoord dat gele vla helpt tegen de misselijkheid, bij mijn vriendin hielp het ook.. Misschien even uitproberen..

18. Miek86

Miek86 Actief lid

18 dec 2013
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes dames met de eerste echo's morgen!

19. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op naar veel mooie echo's dames!!!
    Ik duim voor allemaal goede berichten geniet ervan

Hoe is jullie stoelgang...
    Gekke vraag misschien maar ik kan maar moeilijk pffff
    Ik heb ook weinig kwaaltjes trouwens

Weltruste allemaal

20. VDV

VDV Niet meer actief

Veel plezier meiden morgen met de echo's, hoop op mooie berichten!!
    Ben stik jaloers op jullie!! :)

Deel Deze Pagina