Hey allemaal! Ik wil me ook melden om zo nu en dan is mee te kletsen. Ik heb geen idee hoe ver ik nu ben ivm een zeer onregelmatige cyclus. Maar ik gok tussen de 6 en 7 weken. Over 1 week hebben we de eerste echo in het erasmus, dus best wel spannend!! Ik ben 29, zwanger van ons tweede kindje, 6-1 onze eerste echo en dan weet ik ook de uitgerekende datum
Ik heb het inschrijfformulier bij de vk vandaag ingevuld op hun site. Nu maar hopen dat ik niet tot de 10 weken hoef te wachten. Ik was net ook weer niet slim. dacht "ach ik heb nog 2 testen liggen, kan die net zo goed ook doen" denk dan krijg ik 2 super mooie testen. Maar ik was al een paar keer naar de wc geweest en had net 2 grote mokken koffie op, wat denk je... geen knaller ! nou ja, doe maar net of ik ze niet gedaan heb en hou me maar vast aan alle andere testen Ik ga dus niet meer testen!! ik ga nu gewoon uit van de eerste echo en ik ga er gewoon vanuit dat die goed is. (beetje mezelf positief praten) Ik heb trouwens ook niet veel klachten maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook niet. Ja mijn borsten zijn wat gevoeliger en ik ben wat humeurig. En als ik niet optijd eet wordt ik een beetje misselijk. voor de meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier en suc6. hopelijk straks een paar mooie echo foto's om te bewonderen hier
Elize welkom en gefeliciteerd. .! Gezellig dat je mee komt kletsen. .! Kleinduimpje te vaak testen is niet goed raak je alleen maar in de war (al zeg ik dit) en helemaal als je veel hebt gedronken. . alles is vast goed met jullie wondertje, hij /zij is lekker aan het groeien..! Lekker genieten. .! Ik ben ook erg benieuwd naar die mooie echo foto's. . Vind ik altijd leuk om te zien zo bijzonder. .. heel veel plezier dames. .!
Hoi dames, We hebben een knipperlicht gezien! Hierbij de eerste foto (wel aardig uitvergroot en niet echt goede kwaliteit) van vandaag!! Bij het opmeten was het even spannend, ze begon met 6w4d, maar gelukkig was de laatste meting 6w6d, nou dat komt het meeste overeen met mijn termijn 7weken. Voelt ook beter dan 6w4d, maar ja het is ook nog zo vroeg. Over twee weken terugkomen voor een volgende echo. Mika 13 januari tweede echo P.s. Zie dat de Ipad de foto gedraaid heeft.
Yeahhhh heel blij voor jullie!!! Dit lijkt me zo bijzonder mooi om in het echt te zien. Wauw! Geniet ervan.
@Mika: Wow!! Gefeliciteerd ik kan niet wachten tot 6 januari en ben heel benieuwd naar alle andere echo's.
Dank jullie wel! Probeer tussen de misselijke momenten te genieten. Het is nu wel wat meer werkelijkheid geworden, dus hopelijk lukt het om op de roze wolk te komen (ondanks de zwangerschapskwaaltjes).
@Elize; welkom bij de club, gezellig! @mika: toppie! Gefeliciteerd! Wat een opluchting zal dat zijn! geniet ervan!