Oh dames ben constant aan het checken. Leef echt met jullie mee! Succes beiden strakjes zien we nog 2 van die prachtige echo's net als Mika
@ Elize: Welkom!! Fijn dat het gelukt is ondanks je onregelmatige cyclus! @ Mika: Wauw!!! Mooie echo... BabyAngel & Nuage: Ik ben benieuwd naar jullie echo!
BabyAngel gefeliciteerd met jullie mooie echo! Heerlijk gevoel hè! Wanneer mag jij terugkomen voor een nieuwe echo?
Zwangerschap is wel te zien maar past bij 5 weken en niet bij 6. Dus onzeker. Of ik ben minder ver of het is niet goed. Pas 14-1 weer echo... Gefeliciteerd Babyangel
He bah Nuage... ik snap je onzekerheid heel goed. Hopen dat je idd een beetje achter lijkt te lopen. Dat ik mn eerste echo had zei de echoscopiste ook dat ik voor de 5 wkn zat terwijl mn telling 5 wkn 2 dgn zei... Vorige week liep ik precies op schema, dus het kan volgens mij ook erg schommelen in deze tijd.
@Babyangel gefeliciteerd! Super mooie echo! @nuage ahw wat vervelend meid. Ik hoop dat je gewoon iets achter loopt. Balen dat ke nu zo lang in oonzekerheid moet zitten. Ik zal voor je duimen op een goede volgende echo.
Nuage: Naar voor je!! Hopelijk 14 januari een prachtige echo! Vandaag geshopt voor de toekomstige opa's en oma's (van beide kanten het eerste kleinkind) alles in huis, nu nog de echofoto. Spannend, kan niet wachten tot 6 januari!