Hier drama met slapen. Al een paar dagen stipt om half 6 wakker! Ik zat een half uur geleden al op mn werk... Voordeel is wel dat ik dan ook vroeg klaar ben. Maar ik baal er wel van, 's middags kak ik helemaal in. Ik heb een kantoorbaan en zitten is erg zwaar. Ik heb bekkeninstabiliteit, voor de zwangerschap al. Dacht dat het mijn stuitje was, maar niet dus. Dinsdag moet ik voor het eerst naar bekkenfysio. Ben wel bang dat ik straks verder in de zwangerschap nog veel meer pijn heb! Zijn er hier dames die ervaring hebben met bekkenfysio? Ik weet echt totaal niet wat ik moet verwachten.
Geen ervaring maar hoor het wel graag van je. Ik verrek van de pijn ondertussen en als de echo goed is ga ik direct een afspraak maken.
@Patruusje en FallenAngel heeel veel succes vandaag!! Ben benieuwd naar jullie mooie echo foto's strakjes. @Hier gaat niet zo best de spanning en angst neemt af en toe echt de overhand en weet ik me dan geen raad mee. Vannacht heb ik weer verschrikkelijk geslapen. Heb sinds gistermiddag hele tijd zeurende buikpijn(menstruatie achtige pijn) hier maak ik me dan zo'n zorgen over. Als ik eenmaal in slaap val droom ik over bloed verlies. Echt niet fijn. Ben soms ook bang dat deze spanning gevolgen heeft op het kindje en zelfs een miskraam op me afroep. Zijn hier meer meiden die zo worden meegesleept door de angst?
Ik heb bij mn vorige zwangerschap bij dr fysio gelopen voor mn bekken. Was niet een speciale bekkenfysio want die was op vakantie en daarna zat ze vol. Maar ik kreeg allemaal oefeningen die ik thuis kon doen en ze masseerde me elke keer dat ik er heen ging.
Ja, ik herken het! Ik durf amper over de baby te praten, omdat ik bang ben dat het nu al niet meer leeft. En ik droomde vannacht hetzelfde als jij (en ook heel slecht geslapen). Het gaat wel iets beter dan dit weekend, toen dacht ik echt dat het 90% zeker een miskraam zou worden. Ik heb dinsdag met een vriendin gepraat die me geruststelde. Ze zei: die onzekerheid hoort er allemaal bij, heel normaal, iedereen heeft dat en je zult er je hele zwangerschap last van hebben. Aan de ene kant niet bemoedigend, maar het hielp wel om me te realiseren: met zorgen maken schiet ik helemaal niks op. Als het misgaat ben ik hoe dan ook verdrietig. Dan kan ik beter deze weken nog genieten van het idee en goed voor mezelf zorgen.
Miekiej, voel je krampen of is het meer een zeurend naar gevoel? Dat laatste is waarschijnlijk het groeien van de baarmoeder. Voel ik ook sinds een paar dagen. Na alle nare verhalen hier kan ik me voorstellen dat je schrik hebt, maar daar maak je alleen jezelf gek mee zo te horen. Probeer het los te laten! De angst veroorzaakt geen miskraam hoor. Lolaatje, wat balen zeg dat je al zo'n pijn hebt aan je bekken... Super dat je nu al naar de Fysio gaat. Dat en rustig aan doen is vlg mij het enige dat je kunt doen... Heb zelf nooit speciale bekkenfysio gehad, maar vriendinnen van me hebben in een speciale bekken oefengroep gezeten. Weet niet of die er ook is bij jou? Melindy, hoe is het met jou? Weet je al meer? @echo, aftellen, nog 5 uur! Reactie/foto kan even op zich laten wachten, want na de echo halen we dl op bij mijn ouders, die ons uitgenodigd hebben om te blijven eten. Dus niet schrikken als t lang duurt voor ik reageer! Patruusje, jij ook veel succes vandaag! Hoe laat mag jij?
@Icecreams en FallenAngel, bedankt voor jullie lieve woorden. Verstandelijk weet ik het wel maar helaas spreekt mij gevoel regelmatig tegen en moet ik mezelf echt tot de orde roepen. Het is inderdaad zeurend gevoel (baarmoeder) niet echt krampen. Fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen en dat andere dit herkennen. In mij eigen omgeving praat ik niet over dit soort gevoelens. Nog even geduld dus FallenAngel voordat het middag is, Succes!
Miekiej ik snap je gevoel ook, ik maakte me ook enorm zorgen... Vooral gisteren, maar... Vanmorgen om 9:15 uur was ik aan de beurt voor m'n echo, we hebben een garnaaltje van precies 7 wkn 3 dgn met een sterke hartslag die we hebben gehoord... Het was zoooooooo bijzonder Hieronder mijn foto's... 23-1 2e echo en waarschijnlijk overdracht van de gyn naar de VK
Meiden ik voel me zooo gelukkig... Dat hartje was het mooiste geluid dat ik ooit heb gehoord, zooo bijzonder! Ik wens jullie allemaal ook snel mooie en goede echo's