@falenangel jij ook succes vandaag @babyangel wat een buik heb je al mooi hoor mn broeken gaan nu al wel strakker zitten vooral savonds een erg dikke buik heb van mn zelf al een buik vanwege mn vorige zwangerschap dat is nooit meer mooi geworden mag van mij ook wel 15 januari worden ben zo benieuwd en dan eindelijk de familie vertellen als er nu visite komt dan trek ik wel iets aan wat wijd zit je weet maar nooit 2de kerstdag was het szus ook al opgevallen,maar dat kwam door te veel eten hahahahahah
Wow!! Hoe mooi! Kan ik me voorstellen dat dit het mooiste is dat je ooit hebt gehoord. Komt omdat je ook vurig hoopt dat je dit geluid mag horen! Top, geniet er lekker van!
Patruusje; wat een mooie echo en super dat je het hartje gehoord hebt! Verschilt dat soms per VK of Gyn of je het hartje wel of niet kan horen bij zoveel weken? Ik mag over 2 weken voor een echo maar er stond in de brief dat het hartje dan nog niet te horen is. Lijkt me wel heel bijzonder om mee te maken! Babyangel; Mooie buik heb je al! Lolaatje1; Hier ook een slechte slaper! Ik hou het er maar op dat ik met heel veel dingen bezig ben in mn hoofd nu Miekiej88; Hier soms ook wel een angstig gevoel of het allemaal wel goed gaat, maar over het algemeen ben ik nog vrij rustig, als het mis zou gaan kan ik daar toch niks aan doen. Het is gewoon wachten tot de echo en als die goed is het dan zo langzamerhand aan mensen vertellen. Meeste vriendinnetjes weten het al, maar daar kan ik dan ook terecht voor steun mocht het misgaan en dat vind ik dan wel een prettig idee. Probeer te relaxen, zie dat je de 7e een echo hebt, dat is al bijna! Hopelijk is de echo goed en geeft je dat straks wat meer rust. Hier een lekker rustig dagje, werd vandaag nog gebeld door MvM. Meer meiden die hier al aan meedoen? Ik wilde eigenlijk eerst wachten tot de echo, maar aan de andere kant denk ik dan; als de test goed is kan ik net zo goed gelijk beginnen. Zit alleen wel met bemoeizuchtige buren die altijd thuis zijn en alles opmerken... Ohja, kan iemand mijn leeftijd en echoafspraak op de lijst zetten? Ik weet niet hoe dat werkt Trustie, 26 jaar, 1e kindje 1e echo 20-1
Volgens mij kun je met een echo apparaat het hartje al wel horen en met een doppler nog niet. Maar veel gyns en vk's wachten ook met de echo tot na de 10-12 weken voordat je het hartje mag horen. Ons is verteld dat ze denken dat die straling schadelijk is en daarom wachten ze ermee. Maar niet iedere gyn/vk denkt daar hetzelfde over. Ik denk dat dat het verschil is.
31ste bij vk geweest.. inwendige echo gehad... hartje klopte als een tierelier en ze kwam uit op 6 w 4 d
Hi Trustie, ik doe ook mee aan MvM. Ik zou eind deze maand starten met de IUI, nu gelukkig niet nodig. Maar vind dat ik best mijn steentje bij kan dragen
Dames ik verga van de pijn in mijn rug.. echt elke beweging doet pijn.. had er al last van maar sinds vandaag is het echt erger geworden.. iemand tips om het te verminderen..?
Wauw Patruusje!! Mooi hoor!!! Hier lekker de kerstboom en andere kerstspullen opgeruimd... En daarna lekker schoongemaakt!! Heerlijk!!
Patruusje dat is een super echo! Heerlijk om te zien! VDV bij mij werkt Okugest toch niet. Dacht eerst dat het wat hielp, maar nee. Trustie ik doe mee voor MvM, eerste week ging super, was ook niet zo misselijk en vrij. Nu veel meer misselijk en aan het werk dus schiet het er een beetje bij in. Alle plasjes helpen, dus.. Heb vandaag mijn leidinggevende op de hoogte gesteld van zwangerschap, maar goed ook, want moet vandaag zo letten op ademhaling anders moet ik overgeven. Dit kan ik al niet zo gemakkelijk, laat staan op mijn werk. Ben ook duizelig, al mijn spieren in rug, nek en heupen doen zeer! Ik ben me afgemeld en ben naar huis gegaan. Lig nu in bed met twee kussens in mijn rug/nek en een warmtemat voor mijn rug. Emmer naast bed voor het geval. Heb best trek, maar durf ook niet te veel te eten, want na het eten krijg ik last van oprispingen die weer leiden tot kans op overgeven! Jemig wat een uitzoekerij!
Hier ook mvm zelfde verhaal eerste week volle flessen nu beduidend minder .. Misselijkheid is zo rot spugen nog rotter.
@ Patruusje: wat een mooie echo, zeg!! Ik snap dat je helemaal verliefd bent . Wij mogen a.s. donderdag voor een echo naar het ziekenhuis. Spannend... @ all: wij zijn een weekje weg geweest tijdens oud & nieuw dus vandaar dat ik hier even niet gepost heb... Ga zo alles even bij lezen. Wat bijzonder hè, om 2014 zwanger in te gaan. Als ik reken vanaf het moment dat we voor een tweede zwangerschap gingen, zijn er drie jaarwisselingen voorbij gegaan dat we (nog steeds) niet zwanger waren. Nu eindelijk wel en wat voelt dat bijzonder! We hebben het nog steeds voor ons kunnen houden en kijken uit naar de eerste echo a.s. donderdag. Hopelijk levert dat iets moois op! Jullie allemaal een heel gelukkig en voorspoedig 2014 toegewenst mét een kleine frummel in augustus .
@jiska jij ook zwanger via iui zie ik bijzonder gevoel he? Dat het toch nog mag lukken via iui ik ben zelf na 9 iui zwanger had er niet meer op durven hopen Oh en lage rugpijn heb ik gisteren heel erg gehad straalde helemaal uit naar mijn heupen