Hier ook zo'n rugpijn. Net 1,5 in een kerkbankje gezeten op een begrafenis en dat is geen aanrader. Heb nu echt onwijze pijn in m'n heupen erbij gekregen.
Heb 1keer op een dag 8stuks genomen 2per keer. Dacht even dat het hielp maar niet voldoende. Misschien te snel opgegeven en niet consequent geslikt, maar als je misselijk bent is het innemen van pillen ook al lastig. Nu neem ik vit B6 en misselijk ben ik nog steeds. Wil dit even goed doorzetten en mogelijk Okugest erbij nemen in de hoop dat het wat verdraagzamer wordt. Sorry hoor maar moet weer even van me af klagen. Hebben jullie ook van die emo momenten omdat je je zo slecht voel? Heb volgens mij wel elke dag gehuild omdat ik gewoon niet weet hoe en wat met de misselijkheid? Eerste keer moeder worden gaat niet zonder slag of stoten dat wist ik al, omdat zwanger worden voor ons niet vanzelf sprekend was, maar dit... Sorry dames heb het nog steeds niet een plekje kunnen geven en weet nog niet hoe ik er precies mee om moet gaan. Hopelijk wordt het nog beter. Went het?
Hoi Daan, Inderdaad, wij ook zwanger via IUI nr. 6! Had er toen ook helemaal niet meer op gerekend. Had de moed al verloren . Jullie na al die pogingen gelukkig dus ook nog zwanger geraakt! Wij waren anders door gegaan met IVF maar dat is natuurlijk een stuk heftiger. Blij dat het jou en mij bespaard is gebleven!
Hoi Mika, Praat het hier maar lekker van je af hoor, meid! Ik herken het wel en beetje... Wij ook eindelijk zwanger na ruim drie jaar dus in het begin is heel onwerkelijk en dat is het nu eigenlijk nog steeds. Verder doen die hormonen ook wel veel met je, hè... Ik merk dat ik soms een beetje in een cocon leef ofzo... Ben wat stiller dan normaal. Net of ik het allemaal nog moet gaan bevatten. En dan is het bij ons al ons tweede kindje! Daarnaast de vragen die af en toe door m'n hoofd spelen: kán ik het nog wel, zorgen voor zo'n klein ukkie, hoe zal de bevalling gaan, zal onze baby gezond zijn enz. enz. Ik denk dat meer mensen die gevoelens hier herkennen!
Hoi meiden, Ik ben joyce 23 jaar. Mag ik me hier nog aanmelden. Dinsdag in het ziekenhuis geweest en het hartje zien kloppen. Was zooo een mooi gezicht. Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger. Dus 30 aug uitgerekend. Over 4 weken weer een nieuwe echo. Zijn jullie ook zo moe? En hoe zit het met jullie eetlust? Ik krijg geen hap door me keel. mama153 23 jaar nu 7 weken zwanger. 30 aug uitgerekend. Volgende afspraak bij verloskundige 16 januari
Welkom! Alleen ben je geen 7weken zwanger als je 30 augustus bent uitgerekend maar 5.6 weken zwanger. Tenzij je uitgerekende datum niet klopt maar dan ben je 22 augustus uitgeteld.
Welkom mama153, klets gezellig met ons mee. Je uitgerekende datum komt inderdaad niet overeen met de weken, viel mij ook al op. @FallenAngel waar blijft je mooie echo foto je houd ons wel in spanning
Jeeejjj mooi hartje gezien! Ben wel een week teruggezet, naar 6w2d. Dat lijkt dan idd ook te kloppen met mijn testen die niet knalden: ja duh dan was ik dus "vóór NOD" aan het testen. En de mvm test met 4w1d. Geen wonder dat die niet knalde. Verder nog mooi nieuws: omdat het zo goed gaat met mijn reuma mag ik over naar de vk!! Jippie! Helaas kon ik daar vandaag niet bellen voor een afspraak, dus dat staat voor maandag op de planning!
Fallenangel: super, van harte! En wat fijn saf je naar de VK mag. Maandag ben ik aan de beurt.. zo zenuwachtig. Eerst ochtend werken en eind van de middag echo.
Yeahh wat goed!!!! Oh wat lijkt me het heerlijk zo'n echo te zien. Dat verklaart inderdaad je testen . En wat fijn dat het goed gaat met je reuma. Je gaat een mooie tijd tegemoet, geniet er van!
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje ♥shiraleur (24 jr), 2e kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje ♥Liga (25jaar), 2de kindje ♥Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje ♥Patruusje (31jaar), 1ste kindje Joyce2009 (27 jaar), 1ste kindje 20 augustus: Bubi (21 jaar),2e kindje Melindy, (28 jaar) 2de kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karine (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Lovely123 (26jaar), 1ste kindje Antie (24 jaar), 1e kindje 23 augustus: ♥BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje Lolaatje1 (27 jaar) 2de kindje Smiley80 (33 jaar) 2de kindje 24 augustus: Jiska (31jaar), 2de kindje 25 augustus Nuage (31 jaar), 2e kindje Elize1984 (29jaar), 2de kindje 26 augustus: Smurf2 (28jaar), 2de kindje MamaNiess (27 jaar), 2de kindje 27 augustus: ♥FallenAngel (31 jaar), 2e kindje 28 augustus: Esje78 (?jaar), 3de kindje Jjaylinn, (26 jaar), 1e kindje Damali (28 jaar), 3de kindje Miek86 (27 jaar), 1e kindje 30 augustus: Laura123 (25jaar),1e kindje Daan23 (27 jaar), 1e kindje Trustie (26 jaar), 1ste kindje 31 augustus Icecreams (28 jaar), 1e kindje ♥= kloppend hartje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 6-1: Elize1984 eerste echo 7-1: BabyAngel intake + 2de echo 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 7-1: Nuage extra echo 8-1: VDV eerste echo 9-1: Humava intake vk 10-1: Nellie eerste echo 10-1: Karine eerste echo 10-1: Daan23 eerste echo 13-1: Lolaatje1 afspraak gynaecoloog + echo 13-1: Joyce2009 eerste echo 13-1: Mika03 tweede echo 14-1: Nuage tweede echo 15-1: Loveley123 eerste echo 15-1: Antie intake vk 15-1: Damali intake vk 15-1:MamaNiess eerste echo en intake vk 15-1:Smiley80 intake VK en eerste echo 16-1: Esje78 eerste echo 16-1: Miek86 intake VK en eerste echo 17-1: Liga tweede echo 17-1: Humava eerste echo 20-1 Truusje eerste echo 21-1: Antie eerste echo 22-1: Melindy intake vk + eerste echo 22-1: Damali eerste echo 23-1: patruusje tweede echo + overdracht vk 23-1: Karine vk 23-1: Smurf2 intake vk + eerste echo 24-1: Icecreams intake vk 28-1: Kleinduimpje intake + eerste echo 29-1: Smiley80 2e afspaak VK 31-1: Icecreams eerste echo 03-03: Nuage, geslachtsbepaling Vlindertjes: εϊз Wish01 (5.3wk) εϊз MamaJudith (6.5) εϊз Pianootje (6.0) εϊз Kleinduimpje (6.2) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!
Ja is een inwendige echo. Is niet erg duidelijk want de gyn heeft de foto flink uitvergroot. Maar vl en ik zagen beiden een kloppend hartje nog voordat de gyn het zei. 😄
Baby angel, mijn uitgerekende datum mag naar 27-8. Ik zie Kleinduimpje ook nog in die lijst met uitgerekende datums staan, haal maar even weg... En icecreams staat er twee keer in.
Gefeliciteerd met al dit mooie nieuws! Geweldig om zoiets te zien toch?! En dat verklaard inderdaad dat de testen niet zo knalden... Agh goed=goed