Nieuwe dames van harte gefeliciteerd! Hier erg onzeker en verdrietig. Weet dat ik blij mag zijn maar lukt me helemaal niet. We zitten al lange tijd in mmm en nu na paar jaar eindelijk resultaat. Het is nog zo onwerkelijk. Maar ik ben zo bang dat het mis gaat. Kans op miskraam na cryo terugplaatsing is meer als dubbel zoveel kans vergeleken met een natuurlijke zwangerschap. Gisteren heb ik Cb getest en gaf 1-2 weken aan naar mijn inziens had dit 16dgn na terugplaatsing minstens 2-3 moeten zijn. Daarnaast voel ik helemaal niks van zwangerschapskwaaltjes. Ik maak mezelf helemaal gek.
Hebben jullie ook van die rare, realistische dromen? Ik heb tot nu toe al 3 keer over een zoontje gedroomd, maar de laatste was bizar. Ik droomde dat ik erachter kwam dat ik al 24 uur zijn luier niet had verschoond en toen wilde ik 'm in bad doen. Maar ik kon zijn hoofdje niet goed boven water houden. Dus toen durfde ik 'm niet meer in bad te doen. Ook had ik te weinig kleertjes in huis zodat ik 'm niet volledig kon aankleden. Ik las al ergens dat het normaal is dat je dit soort dromen hebt. Komt denk ik voort uit de angst of ik het straks als moeder wel allemaal goed zal doen.
@miekiej, ik kan me die onzekerheid goed voorstellen, helemaal als je meer kans op een mk hebt. Helaas hebben we er weinig invloed op, of het goed gaat, maar dat maakt de onzekerheid niet minder. Tot de eerste echo weten we nog niets
Vind het ook erg spannend, ik om half 10 kijk er naar uit gelukkig zijn de feestdagen gezellig en gaat de tijd vlug. Groetjes
Rderby Ik hem niet veel darm krampen moet alleen veel naar het toilet voor de grote boodschap sorry, normaal om de paar dagen en nu gisteren wel 3x en vandaag ookal geweest. Niet zon lekker onderwerp maar hebben meer dames dit?
Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie aansluiten en natuurlijk gefeliciteerd! @miekie, begrijpelijk dat het zo dubbel voelt. Na zo'n lange periode eindelijk goed nieuws en dan krijg je deze onzekerheid, Bah. Hopelijk krijg je wel wat eerder een echo ipv 8 weken? Ik duim voor je meid! Er zijn er veel die 6 Jan de echo krijgen, spannend! Ik ook maar helaas wel pas om half 5,, de hele dag in spanning. Gelukkig wel werken dus ook afleiding. @wish, hier geen last van veel grote boodschappen haha. Darmen Zijn gelukkig nog rustig.
Wish hier ook dagen dat ik vaker moet haha. Miekie wat naar dat je zo in onzekerheid zit. Om symptomen moet je je niet druk maken die komen vanzelf . Ik heb 28-12 echo geplant staan dus ben benieuwd!! Ben dan bijna 7 weken. Bij m'n zoontje hadden we met 6+5 een prachtige echo
Oja die echo is niet via vk hoor. Gewoon bij pret echo bureau maar vind t wel prettig om te weten of alles op de juiste plek zit .
Hoi Dames, Ook ik sluit me graag aan. En hoe verrassend, ook ik heb 6 januari mijn eerste echo 18 augustus 27 jaar eerste kindje 6 januari eerste echo Ik voel me goed, her en der eens misselijk en pijnlijke borsten. Het voelt allemaal nog wel heel onwerkelijk hoor. Denk dat 6 januari het besef pas komt als alles goed is.
Welkom JBB Word al gezellig druk hier. Bedankt voor de lieve reacties. Onzekerheid zal voorlopig niet weggenomen worden maar moet maar even geduld hebben. Wel fijn dat ik hier niet alleen in sta. 7 januari staat mijn echo gepland.
Zo zo wat is er veel geschreven! hoop dat ik het kan bijhouden. Alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom bij de club! JBB dezelfde uitgerekende datum, natuurlijk kan dit nog wijzigen, maar voor nu wel leuk samen! Kon het vandaag niet laten om nog een keer te testen. Dit ook omdat ik graag een knaltest wil en hoop dat dit me wat zekerder maakt ivm de eerdere miskraam. En ja gelukkig is daar de knaltest, zie mijn fotoalbum. Merk dat ik nog niet in euforie stemming ben. Hopelijk gaat dat na 6w4d en de echo wel gebeuren Heb na mijn test direct MvM gebeld. Wij zijn met behulp van die medicijnen en lab hulp zwanger geworden en dit kan ik nu mooi terug doen. Binnen een week wordt ik terug gebeld. Ben benieuwd. Zijn er meer dames die mee gaan doen met MvM? Mijn kwaaltjes zijn op dit moment: Weeïg en wat ziekerig gevoel (ben sinds het weekend verkouden, hoofdpijn en hoesten dus..), hele gevoelige, zere en soms jeukende borsten, duizelig (kan me niet snel omdraaien dan beweegt de wereld om me heen) en moe. 's avonds heb ik last van trekkend gevoel onderin buik richting schaambeen, lijkt soms als menstruatiekrampjes (maakt me dan ook weer wat onzeker, maar volgens mij hoort het er gewoon bij). Ik was in de dagen voor mijn testdatum soms ook misselijk voor en na eten of had snel trek. Het misselijke gevoel lijkt wat weg te trekken, maar regelmatig wat in maag vind ik wel prettig. Ga nu even eten, heb bere trek!
Mika 03: Oh leuk zeg, we lopen gelijk op! Hebben jullie het al aan anderen vertelt? Wij alleen aan mijn zwager en schoonzus... Ik moest het even kwijt
Leuk, alweer nieuwe meiden, gefeliciteerd! Wij hebben het nog niet verteld aan iemand. Nog ff geschikt moment voor vinden.Na mn miskraam in april dit jaar na een goede echo met kloppend hartje merk ik dat ik gewoon rustig aan wil doen. Vandaag ben ik jarig dus onopvallend alcoholvrije wijn inschenken... Ik ga verder feest vieren, fijne avond!
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd..! Mika wat leuk dat je mee gaat doen met mvm, ik wil me ook gaan aanmelden maar wacht toch liever af of mijn zwangerschap goed is. Denk dat ik me na mijn eerste echo dan ga aanmelden.. omdat ik nu 2 miskramen achter mijn rug heb wil ik het even rustig aankijken.. vdv gefeliciteerd met met je verjaardag..! dames sorry als dingen mis heb moeite om het bij te houden ik lees het en als ik wil reageren ben ik al vergeten wat ik heb gelezen.. geheugen van een vis zeg maar ik word echt gek van mijn moeheid, kan wel de hele dag slapen zo voelt het in ieder geval.. de vorige zwangerschap had ik hier tot 8 wkn last van, hoop dat net nu sneller over is.. ik ben ook erg duizelig maarja hoort er allemaal bij..
Ik ben zojuist ook terug gebeld door MvM en ze komen morgen avond langs. Misschien stomme vraag. maar ik moet ochtend urine bewaren, alleen waar bewaar ik dit de hele dag? Verder gaat alles goed, opgezette buik wordt al minder! Borsten blijven wel erg gevoelig! Is best lastig om alles hier bij te houden idd, maar nieuwe toevoegingen hier: gefeliciteerd!
♥ zwangerschapslijst ♥ 15:Lilmad: 29Jaar en 1ste kindje 16: 17:RDerby: 28jaar en 1ste kindje. 17:MamaJudith: 25jaar en 2de kindje. 18: JBB: 27jaar en 1ste kindje. 18: Liga: 25jaar en 2de kindje 18:Mika: 35jaar en 1ste kindje. 19:Blossombaby: 24jaar en 1ste kindje. 19:3ebaby: 30jaar en 4de kindje 20: 21:Rose83: 30jaar en 2de kindje 22:Karine: 33jaar en 3de kindje. 22:Miekiej88: 25jaar en 1ste kindje 23:BabyAngel: 27jaar en 3de kindje 23:Babylo: 25 jaar en 1ste kindje 23:VDV: 30jaar en 3de kindje. 23:Linnepina: 27jaar en eerste kindje 23:Nellie: 28jaar en 2de kindje 24:Wish01: 25jaar en 1ste kindje 25: 26: 27: 28: 28: 29: 30: 31: ♥ afspraken, controle & echo's ♥ Mika: 30-12 eerste echo Babylo: 6-1 eerste echo Lilmad: 6-1 eerste echo Rosa83: 6-1 eerste echo Wish01: 6-1 eerste echo. BlossomBaby: 6-1 eerste echo JBB: 6-1 eerste echo. Miekiej88: 1-7 eerste echo. RDerby: 1-7 eerste echo Nellie: 10-1 eerste echo --------------------------------------------------------------
Jullie schrijven teveel om alles te onthouden en op te reageren hoor!! Maar wat leuk dat er weer een boel meiden bij zijn gekomen!! Gefeliciteerd!! Ik heb vandaag de VK gebeld en het volgende week dinsdag (24-12) mijn intake gesprek. Dan gaan we ook de 1e echo plannen.... Ik heb niet echt last van kwaaltjes, een beetje weeïg, maar niet noemenswaardig. En moe was ik al Hahaha...
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje MamaJudith (25jaar), 2de kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karina (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje 24 augustus: Wish01 (25jaar), 1ste kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 24-12: Karina intake vk 30-12: Mika eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: Wish01 eerste echo. 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 1-7: Miekiej88 eerste echo. 1-7: RDerby eerste echo 10-1: Nellie eerste echo