16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ml heeft net zijn ouders ingelicht over onze zwangerschap,kwam bij hun wel even onverwachts en in eerste instantie was mijn schoonmoeder wat aan het brommen volgens mijn man;) Leuk!
    Maar ze wilde dinsdag wel heel graag mee naar de verloskundige voor de echo....okeeej!;)
    Naja,voor hun is het ook schrikken want zij letten op onze kinderen als wij werken zijn en ze hebben ook een eigen bedrijf aan huis.
    Daarbij denk ik dat ze zich een beetje zorgen maakt om reacties van buiten af?! Denk ik zomaar..
    Hoe dan ook, My happy,man Happy, samen Happy;):D

Vanavond gaan we naar de sushibar...hmmmm
    Gelukkig eet ik sowieso geen vis dus ik ga lekker aan de vegetarische Sushi en lekker groenten eten.
    Mag ik wel gewoon die sushi saus? Is wel erg zout, maar zoooo lekker;)

2. Elin1977

Elin1977 Nieuw lid

4 jan 2014
    2
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ten eerste gefeliciteerd allemaal!

Ik mag mij ook bij jullie voegen :)

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wij gaan ook sushi eten vanavond maar dat eet ik gewoon hoor, alleen de tonijn niet. Niks mis met verse rauwe vis. Je mag die saus ook gewoon natuurlijk.

4. mama153

mama153 Lid

29 dec 2013
    87
    1
    8
    Haarlemmermeer
    ohh wat ben ik jaloers op jullie meiden! heerlijk dat jullie nog zo kunnen eten. zodra ik in de supermarkt loop word ik alweer misselijk van alles wat er ligt. laat staan met het koken. bah s ochtends word ik misselijk van de honger wakker omdat ik s avonds heel weinig eet.
    jullie tips?

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Helaas geen tips behalve die lolly's wat ik hier geplaatst had. Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook niet echt misselijk.

6. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mama153: hier preciws hetzelfde. Maar ik dwing mezelf te eten en naar een aantal happen gaat het redelijk. En regelmatig iets eten. 2uur na lunch een klein chocolaatje helpt al.

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ mama153: wat vervelend dat je zo misselijk bent! Als ik het zo van anderen hoor is er ook weinig aan te doen... hopelijk wordt het na 12 weken snel minder, dan daalt je hCG waarde ook weer.

@ JBB: inderdaad, ik moet me hier ook dwingen om iets te eten. Ben maar een heel klein beetje misselijk maar vooral geen eetlust. Maar we moeten blijven eten, hè :)

@ Floortje: wat een stress, zeg! Logisch ook als ik lees wat er gebeurd is. Op naar de echo voor meer duidelijkheid hopelijk! Sterkte meid...

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ineens veel minder misselijk !!:) echt blij

9. Elin1977

Elin1977 Nieuw lid

4 jan 2014
    2
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Nuage en @ mama153: ik ben, net als jullie, ook uitgerekend op 25 aug. 2014. Gezellig!

Ik heb mij vandaag pas op deze site geregistreerd dus excuus als ik iets vraag wat wellicht al uitgebreid besproken is...maar ik vroeg mij af hoe jullie buik er op dit moment uitziet. Groeit deze al? De mijne is namelijk enorm! Ik ben in verwachting van ons 2e kindje en bij de 1e werd pas rond 22/25 weken een echte 'buik' zichtbaar. Nu heb ik een buik die vergelijkbaar is met 16/20 weken!!! Ik weet dat het darmen etc. zijn maar toch :(. A.s. maandag heb ik de eerste echo dan weet ik zeker of het mijn darmen zijn of een extra verrassing ;).

Ik hoor graag van jullie.

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welkom Elin1977! Dan ben jij zeker slank? Bij mij nog niks te zien maar ja ik heb een dikke buik.

Ik weet niet of ik op 25 aug blijf staan zou kunnen dat ik nog een week achteruit word gezet.

11. Humava

Humava Niet meer actief

@elin1977 welkom! Ik heb ook al een echt 'darmenbuikje'hoor. Voor mij ook mn 2e zwangerschap en heb nu idd veel meer buik als bij de eerste. Spannend voor je maandag echo!

@floortjah wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat het onschuldig is en je maandag gewoon een goede echo hebt!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Welkom Elin1977 en gefeliciteerd!
    Als je in de lijst erbij wil en je afspraken erbij wil hebben staan mag je dat in je volgende post in kleir zetten.
    Zodra ik de lijst aanpas kan ik het makkelijker terug vinden;)

Dus: Elin1977 (?jaar, tweede kindje. Evt afspraak vk

Mijn buik is vooral in de avond zichtbaar,maar dit is wel ons 3de kindje.;)

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb wel wat last van mijn litteken soms van de keizersnede. Dat voel ik wel heel duidelijk nu. Hou m'n hart vast hoe dat gaat zijn tegen het einde. Maar ja we zien wel. Ga maar goed insmeren.

14. VDV

VDV Niet meer actief

Oh meiden, mn maag draait zich om als ik jullie stukjes lees over eten. Jaloers hoor! Hier ook telkens kleine beetjes, warm eten is drama...

Mijn buik is savonds ook behoorlijk, nou ben ik niet zo groot en heb alleen een dikke pens, altijd al. Wordt wel eens aan me gevraagd of ik zwanger ben terwijl dat niet het geval was. Verder spille pootjes en armpjes dus..

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier ook een goede flinke darmenbuik hoor!!
    Ik merk wel dat het sneller gaat dan bij de 1e en 2e...
    Gelukkig kan ik wel nog makkelijk mijn broek aan en zie je het nog niet.
    Maar de 12/13 weken ga ik denk ik niet redden om stil te houden... We zien het wel... Vrijdag echo! Zó spannend!!

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier net een heel klein beetje buikpijn. Voelde het. Naar de wc en weer roze bij afvegen. Ben er gewoon misselijk van.

17. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Blijf hoop houden Nuage!

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook veel bloedverlies en dat is ook allemaal goed afgelopen.

Ik duim voor je!

18. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Hier ook vooral savonds een darmen buikje.
    Ik zit dat ook echt met mijn gulp open op de bank omdat het teveel knelt.
    Heel charmant ;)

Hebben jullie dat ook, dat de symptomen een beetje wisselend zijn?
    De ene dag heel moe, de andere dag erg pijn aan mijn borsten en gisteravond wat last van wat krampen en vandaag weer nergens last van..

19. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    welkom elin1977 gefeliciteerd met je zwangerschap

hier ook een al een echt darmbuik vooral savonds dit is mijn 2de zwangerschap bij de eerste zag je er toen nog niks van bij 7weken

hier nog steeds geen misselijkheid kan nog alles eten wil ik als het een beetje kan ook mooi zo houden

vandaag kaarten besteld voor de huishoudbeurs en natuurlijk ga ik ook op de negenmaanden beurs kijken voor leuke spulletjes

zijn er meer die heen gaan???

20. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Vorig jaar ben ik ook bij de huishoudbeurs geweest en toen bewust de negenmaanden beurs ontweken, omdat ik het te confronterend vond (lang bezig geweest en het zwanger worden lukte maar niet).
    Als alles goed gaat ga ik er nu dus zeker een kijkje nemen:D

Deel Deze Pagina