16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VDV

VDV Niet meer actief

Ja ben ook van plan om heen te gaan naar de 9maandenbeurs. Al vaker geweest, maar nu ik zwanger ben wel extra leuk natuurlijk!

Vanavond avondje weg, toch maar positiebroek aan gedaan. Bij de andere twee kon ik met 9 weken niet meer aan, nu lukt het nog wel maar ik zit inderdaad s avonds ook met knoop en rits open op de bank. Dat kan natuurlijk niet als we op visite gaan dus maar wijd blousje over mn positiebroek. Zit wel fijn trouwens..

2. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    ben zelf ook al wel vaker geweest ook op de 9maandenbeurs toen ging ik meer kijken voor de kinderopvang of ik daar nog wat leuks voor kon vinden maar nu ik zwanger ben ga ik toch echt kijken voor leuke goedkope dingen had er toen al eens een luiertas gekocht met leuke spullen er in voor 5 euro en hij was nog leuk ook

3. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik ga waarschijnlijk ook naar de 9 maanden beurs, nog nooit geweest maar ben wel heel benieuwd. Maar dat duurt nog een maandje...

4. Floortjah

Floortjah Lid

26 dec 2013
    42
    0
    0
    Hoog in de lucht!
    Alkmaar
    Ik ga ook gezellig met een zwangere vriendin naar de negenmaandenbeurs. Hopen dat mijn zwangerschap ook intact blijft, anders toch een beetje een domper. Vandaag geen bloed meer gehad, dus nu alleen gisterochtend en eergisterochtend. Heel raar, maar ik vermoed dat het misschien door het buikslapen komt. Bijgeloof omdat ik vanacht op m'n rug sliep? Gelukkig nog steeds andere zwangerschapssymptomen. Voordeel van een echo pas maandag is dat de kans op een hartje wel groter is dan wanneer ik vandaag een echo had, nu precies 6.0 weken. Fingerscrossed!!

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nuage inderdaad hou de moed erin! Bij m'n zoontje super veel bloedverlies buikpijn stolsels alles gehad en hij is kerngezond. Nu ook weer flink veel bloedverlies gehad maar toch en kloppend hartje:). Alles kan !:)

6. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Zo daar ben ik weer!
    Vandaag echo gehad en we hebben voor het eerst ons baby'tje mogen zien, geweldig om te weer en heel erg gerust gesteld dat het hartje mooi klopte :D
    Ben 3 dagen vooruit gezet en ben nu 8 weken..... eindelijk genieten

7. mama153

mama153 Lid

29 dec 2013
    87
    1
    8
    Haarlemmermeer
    ohhh ik had vandaag zo een fijne dag. vanmiddag typte ik nog dat het misselijk zijn zo vervelend was. heb wat vla op en voelde me daarna beter en ook voor het eerst een keer niet zo moe! zelfs gewoon avond gegeten en net een paar dropjes op!!
    Ik ga ook naar de 9 maandenbeurs ben heel benieuwd.. vorig jaar inderdaad ook voor me werk overheen gelopen maar niets gekocht. nu is het echt om voor jezelf te gaan kijken veel specialer.
    wij hebben net al een ledikantje gekocht. wel een beetje vroeg misschien maar we waren naar een speciaal bedje opzoek omdat we niet erg veel ruimte hebben op het kamertje i.v.m. een schuin dak.

@nuage houd hoop hoor!!
    @ 3ebaby wat fijn he omdat te zien.. en 8 weken, super hee! nu inderdaad lekker genieten.
    willen jullie het geslacht weten?

8. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Gefeliciteerd !!!!!

9. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    We twijfelen nog een beetje :)
    Maar denk wel dat we het willen weten!

10. Humava

Humava Niet meer actief

@3ebaby fijn dat de echo goed was!
    @floortjah ik slaap altijd op mn buik. Kan echt geen kwaad.
    @mama153 fijn dat je je wat beter voelt.
    @9maandenbeurs ik weet nog niet of ik daar heen ga. Heb gehoord dat het altijd zo ongelooflijk druk is. En de huishoudbeurs vond ik ook vreselijk dus misschien is het niks voor mij.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik vind de 9 maanden beurs altijd wel meevallen. Je moet alleen eerst een stukje langs de huishoudbeurs dat is wel druk. Maar ik ga denk ik wel.

Als het goed zit tenminste pppff het is nog steeds met afvegen een heel klein beetje bloed. Of nou ja, het is niet rood, meer beetje roestig. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.

12. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik denk niet dat ik baar de 9maande beurs ga.
    Ook nog nooit geweest want ik hou niet van drukte.

Gisteren een goede dag gehad niet misselijk en eindelijk weer wat warm eten kunnen eten. Meteen heel mijn huis gepoetst voor het geval dat ik vandaag weer misselijk zou zijn. Maar tot nu voel ik me goed.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat is er allemaal te doen op de 9maanden beurs??
    Ben er nog nooit geweest;)
    Is het de moeite waard?

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Het is echt een beurs dus alle grote merken hebben stands. Daar kun je producten bekijken en ook vaak via beursaanbieding kopen. Wel interessant vond ik, van kinderwagens tot Olvarit. Ik heb daar toen het Nuna campingbedje voor het eerst gezien en later gekocht :)

Oh je kunt zelfs pretecho's laten maken. En er is een hele mooie grote borstvoedingruimte, verschoningsruimte, etc.

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Goede morgen,

Ik ga elk jaar met mijn moeder naar huishoudbeurs en roep al 3 jaar 'hopelijk mag ik volgend jaar naar de 9 maandenbeurs' heb het nooit eerder bezocht vond het te confronterend nu als dinsdag alles goed is mag ik dan ook eindelijk. Heel veel zin in.

Verder was ik gisteren ziek. Was kotsmisselijk en heb overgegeven bah wat voelde ik me beroerd. Twijfelde of het vanwege zwangerschap was maar denk het niet want mijn broer en vader hadden buikgriep. Verder gaat het nu gelukkig beter heb net boterhammetje en kop thee op.
    Vanmiddag was bedoeling om te gaan shoppen. Even kijken hoe het gaat wil wel graag gaan.

Morgen mogen er veel dames voor 1e echo... Spannend hoe gaat het met de zenuwen?

Iedereen verder een hele prettige zondag toegewenst.

16. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

ik heb tot nu toe nog niet zoveel bijgedragen aan dit topic, maar nu de echo's eraan komen ben ik toch wel erg benieuwd hoe het bij iedereen zal gaan :)

@miekiej88, ik ben ontzettend zenuwachtig voor de echo morgen! Gelukkig mag ik al vroeg (08:30) dus hoef niet al te lang meer in spanning te zitten. Maar de zenuwen slopen me! Zo benieuwd of alles goed zal zijn.

Ik zal morgen proberen een fototje te plaatsen als ik er een mee krijg :D

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hier dinsdag het uur van de waarheid. Ben wel blij dat ik die extra echo geboekt heb. Hopelijk komt er duidelijkheid uit. Of het is goed of het is niet goed. Maar die onzekerheid maakt me een beetje gek. Ik hoop natuurlijk heel erg dat het gewoon allemaal goed is.

Het bruinverlies van gisteravond en de gevoelige baarmoeder is weer weg. Dus dat is goed nieuws denk ik..

18. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Dag dames..
    De 9 maandenbeurs lijkt mij wel leuk.. denk wel dat ik er naar toe wil als alles goee gaat natuurlijk..

Voor de echo morgen ben ik wl erg gespannen, was vannacht om 4 uur wakker en kon daarna ook niet meer slapen.. ik vind echt eng en heel erg spannend..
    Mijn borsten lijken ook sinds gister minder gevoelig. .
    Pffff ik maak me zelf gek.. gelukkig heb ik de echo niet zo laat.. 11 uur...

Alle dames met een echo veel succes morgen..!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe zit dat met echo's op de 9maandenbeurs,ik heb al eens gehoord dat die gratis zijn;)
    Of moet je die ook volle poel betalen?

Ik ga me nog eens bedenken,sinds een paar dagen weet ik dat een vriendin van me ook zwanger is dus is wel leuk om dat allemaal samen te doen:D

20. Antie

Antie Lid

22 dec 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies!
    Zo leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik heb nog maar weinig gereageerd.
    Vinden jullie ook dat de tijd nu snel gaat? Zo na kerst en oud en nieuw?
    Zag daar zo tegen op.. Iedereen weet dat ik graag een biertje drink. En er eigenlijk nooit 1 oversla...
    Maar we hebben het overleefd! En wat was het leuk!

Vanmorgen heb ik weer een test gedaan. (Was gister bij de action, 2 voor €1,49 kon ik natuurlijk niet laten liggen)
    De test knalde bijna uit elkaar! Haha. VL heeft m uitgevoerd. Nu begint het toch wel echt te worden he?!

15 januari heb ik de intake bij de vk, spannend!! Kan bijna niet wachten!!

Hoe gaat het met jullie stoelgang? Bij mij... Hoe zal ik het omschrijven... Beroerd.. Lijk soms wel een geit (sorry voor de details)

De dames die morgen een echo hebben; veel plezier! Geniet ervan!

Liefs

Deel Deze Pagina