16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Op de huishoudbeurs is niks gratis :D

2. VDV

VDV Niet meer actief

Ik ben nog nooit via de huishoudbeurs naar 9maandenbeurs geweest. Dit is wel grenzend maar niet overlappend...

Wat spannend zoveel echo's morgen. Hoop veel mooie foto's te zien morgen. Woensdag mag ik!!

3. Humava

Humava Niet meer actief

@antie haha een geit moest ff lachen. Maar bij mij is het ook beroerd. Heel vervelend.
    @echo dames die een echo hebben morgen veel plezier dat jullie maar allemaal met een mooie foto thuis mogen komen.

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hmmm... Vandaag ineens minder last van m'n (.)(.) wel wat steken in m'n buik. Pffff wat kan een mens daar nerveus van worden :(

Alle meiden die morgen de echo hebben, hopelijk hebben jullie allemaal mooie plaatjes te laten zien!

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoi meiden:D

Mag ik gezellig meepraten?:cool:

6. JBB

JBB Actief lid

26 okt 2012
    200
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Zomerre. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. Miek86

Miek86 Actief lid

18 dec 2013
    113
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ook opeens minder last van alles en mijn borsten zijn ook minder gevoelig...! Akelig hè, maar zal wel op en af gaan die symptomen hoop ik...!

Succes dames morgen!

8. Icecreams

Icecreams Actief lid

21 okt 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, volgens mij is dat normaal. Maar het geeft wel een onzeker gevoel als de symptomen steeds wisselen.
    Ik was me net aan het insmeren met bodylotion en kreeg me toch een kramp in m'n oksel/borst! Werd gewoon even misselijk van de pijn. Gelukkig is het nu weer weg. Kan dit ook met zwangerschap te maken hebben? Over kuitkrampen lees ik iig wel veel.

Welkom, Zomerrr!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben voor het eerst van m'n leven misselijk tijdens een zwangerschap sinds een paar uur. Niet leuk, maar ik ben er wel blij mee in dit geval!

Zou dit een jongen worden dan? ;)

10. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben even benieuwd of jullie dit herkennen?
    Ik heb soms bij een snelle draai beweging of wanneer ik met benen over elkaar zit en naar voren buk om bijvoorbeeld iets op te rapen een kramp in mijn lies...
    Echt in de lies zelf
    Herkenbaar voor iemand?

11. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha nuage, ik heb juist gehoord dat je bij een meisje misselijk zou zijn en dit wordt ook bevestigd door de zwangerschappen om mij heen :p voorspellingen adhv misselijkheid zullen dus wel weer onzin zijn als jij juist hebt gehoord dat het dan een jongetje betekend!

@daan23, niet bij opstaan oid maar ik heb wel soms steken in mijn liezen.. ik heb dan het idee dat het komt door de baarmoeder die groeit en de omliggende weefsels beetje aanspant ofzo ;) zou me er geen zorgen over maken!

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou m'n eerste kindje is een zoon, en ben daar zo ongelooflijk misselijk geweest die zwangerschap, (2x ziekenhuis met zware uitdroging door het alsmaar overgeven) dus hier niks bekend over een meisje hoor! ;)

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Denk dat het allemaal onzin in,vriendin van mini's tot 16wk misselijk geweest en had uitslag in haar gezicht als een puber..het is echt een jongen.
    Ik daarin tegen heb beiden zwangerschappen nergens last van gehad,zelfs geen pijnlijke borsten maar groeien deden ze wel.
    Ik heb een zoon en een dochter.

Deze keer ben ik wel erg misselijk en kan ik bepaalde geuren ook echt niet verdragen,wordt al misselijk als ik eraan denk.
    Ook zijn mijn borsten nu wel gevoeliger en had ik tot 5wk last van puistjes,zijn nu gelukkig weg:D

Zijn jullie ook iedere keer zo blij als die weken in de banner veranderen:D HEERLIJK!!

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Maar misschien is het per persoon anders :) ik heb al een meisje en was toen helemaal niet misselijk! Dus misschien betekent het bij mij jongen :D

Die steken zijn bandenpijn dat kan zeker ook in je lies helaas.

15. Humava

Humava Niet meer actief

Ik was bij mn vorige zwangerschap ook helemaal niet misselijk en dat is een meisje geworden. Dus je weet het nooit.

@babyangel ja mooi gezicht hè als er weer een weekje bij is gekomen.:)

16. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Ik heb ook bij vlagen steken op allerlei vage plekken en wordt 's nachts wakker doordat 1 hand slaapt. Geen idee hoe ik dat nu weer voor elkaar krijg...:(

@babyangel ja elke keer als er een andere week staat ben ik echt super blij en ga ik er steeds zekerder van worden! :D

@Mvm gaat hier goed, maar kan me voorstellen dat het voor diegene die zo misselijk zijn echt een opgave is!
    @9maanden beurs lijkt me niks voor mij, denk dat ik dan in paniek raak wat we allemaal nog moeten aanschaffen en wat er allemaal mogelijk is... ;)

@dames die morgen of van de week ook hun echo hebben succes!
    Hier redelijk zenuwachtig!

17. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook elke keer bannerkijken :)) heerlijk gevoel
    Bij ons heeft het 4,5 jaar geduurd dus ik geniet er echt van
    Ik ben trouwens volgens mij gezegend met een blaasontsteking dus morgen even een plasje inleveren....

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Vervelend dat je waarschijnlijk blaasontsteking hebt! :(

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Die slapende ledematen horen er helaas ook bij. Vorige zwangerschap vielen m'n benen gewoon in slaap als ik op m'n rug lag. Nu in bed ook m'n handen er armen alweer. Dat had ik echt niet gemist van de zwangerschap, maar ja :)

20. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Morgen allemaal succes met de echo!

Heavy Daan, dat het bij jullie zolang geduurd heeft! Dan duim ik voor jou nog eens dubbel dat dit beebje blijft plakken! Zal wel spannend zijn met je echo. Fingers crossed!!!

Morgen vk bellen, hoop dat ik snel mag komen, maar verwacht dat het volgende week of de week erna wordt bij 8/9 weken geteld volgens gyn... Bedenk me net dat ik mijn banner nog n week terug moet zetten...

Deel Deze Pagina