@babyangel, ja ik kom uit Noord Limburg. Hebben we het een paar weken geleden over gehad hier Link naar echo's op opleiding: Zwanger? En wil je een bijdrage leveren aan de opleiding Echoscopie?
Hier heb je onze kleine wondertje..! Mooi stevig kloppend hartje gezien..! Zoo mooii ben gewoon verliefd..! Ben wel een paar dagen terug gezet 6 wkn 5 dgn maar ze zei dat het nog te klein is om nauwkeurig te meten. . Volgende week mag ik nog een keer komen..! Gewoon omdat ik nog onzeker ben.. En die week daarop nog een echo dan in het ziekenhuis.. (had nu een echo bij het fertiliteis kliniek)..
@blossombaby &babylo gefeliciteerd!!! Hier ook een geweldige ervaring gehad hartje horen kloppen!! En zag er allemaal perfect uit! Happy!!!! 8w5d 13/08/2014
Wow lilmad en babylo wat een mooie echo's, wat een mooi geluid he Lilmad dat kloppende hartje! Ik heb zojuist m'n manager geinformeerd over m'n zwangerschap, zit nu nog met klotsende oksels... Nu kan ik binnenkort naar PZ om salaris berekeningen te laten maken. Wanneer gaan jullie het vertellen op jullie werk?
Ik kan het niet lang meer verborgen houden ben ik bang. Buik groeit al flink, dus geen idee hoe ik dat nog 6 weken moet camoufleren . Denk dat ik het na de eerste echo ga vertellen, mits deze helemaal goed is natuurlijk. @JBB: succes zometeen!
Ik heb gelukkig geen baas Vorige keer had ik de fout gemaakt het een collega te vertellen. Dus toen ik met 12 weken naar mijn baas ging wist hij het mooi al. En de rest van het bedrijf ook trouwens. Heel gek dat ik een maand later ontslagen werd. Kan er nog boos om worden!
Ik wacht zeker tot 13 weken. Ik weet dat mijn contract niet verlengt word, maar val wel mooi van einde contract in verlof. Dus ik heb ook geen haast. Zit in onderwijs en als alles goed gaat mis ik hooguit de laatste week.