Gefeliciteerd dames met een mooie echo!! Ik ben morgen aan de beurt, alleen pas om 19:15 uur. Dat wordt een lange dag Ik heb het net mijn leidinggevende ingelicht. Een hele leuke reactie gekregen Ik moet goed naar m'n lichaam luisteren en het is echt niet erg als ik een keer een uurtje later kom als ik me sochtends beroerd voel zei ze. Heel fijn! Ik heb de laatste dagen sochtends last van flauwtes, ik vermoed een lage bloeddruk/laag ijzer. Morgen maar even met de vk overleggen. Zijn jullie ook snel duizelig?
Er zit een vruchtje, moeilijk te vinden want alles lag ver naar achteren. En mogelijk beginnende hartactie, maar het kon ook zo lijken omdat het zo klein was! Dus nog geen uitsluitsel, maar er zit wat!!! Naar verwachting pas 5.5 weken. Nu de 10e 's avonds nog een keer kijken. Bedankt voor jullie steun meiden!!!
Mooie echo's meiden! Al is het voor jou nog wel even heel spannend Floortjah... Wel fijn dat je eind van de week alweer terug mag. Hier definitief in de stress. Als ik geen werk vind, zit ik over 11 weken zonder inkomen en geen recht op bijstand...
Thnq dames..! @lilmad en floor gefeliciteerd..! dames die morgen een echo hebben heel veel plezier...!
Spannend Floortjah, kan nog alle kanten op. Het vruchtje zit er in ieder geval nog wel dat is een goed teken. Fijn dat je zo snel weer op controle mag komen. Zal voor je duimen.
Mooie echo's, meiden! Hopelijk volgen er snel meer! @Floortjah: weer een stapje verder. Het blijft nog even spannend, maar dit is geen verkeerd bericht, denk ik!
Fijn Floortje,hopelijk de 10de een mooi kloppend hartje!! Morgen om 10:30 heb ik m'n 2de echo! Het blijft toch iedere keer weer spannend ondanks dat ik al een kloppend hartje heb gezien Denken jullie eraan om de nieuwe datums weer met kleur te melden Vanavond pas ik de lijst weer aan.
Dames met mooie echo's gefeliciteerd! @floortjah wel een beetje goed nieuws voor je maar het blijft dus nog wel even spannend. Fijn dat je de 10e alweer terug mag komen.
Fijn om te lezen dat de anderen ook goede echo's hebben gehad! Echt een fijn gevoel he! Bovenaan zit het vruchtzakje en daaronder de embryo, die nog helemaal geen menselijke vorm heeft haha maar vind hem/haar alsnog super lief <3
Gefeliciteerd! Iedereen goed nieuws dus eigenlijk? Pppfff bij mij gaan de zenuwen door het dak ondertussen..