JAAAAAAA zo blij voor jullie!! *kippenvel* Ik had inderdaad ook weinig hoop voor je maar dit is FANTASTISCH!!! En nu eindelijk genieten meid!!
Whaaaa Nuage wat gaaf!! Ik had ook al niet zon goede hoop na je berichtjes, maar wat super zeg!! Gefeliciteerd!!
Oohh meiden, ik mag morgen. Wat spannend zeg!! Ben al wel verder dan mn miskraam in april 2013. Na een mooie echo met kloppend hartje toch nog miskraam. Hoop zo dat goed is morgen. Whaaa...vet zenuwachtig!
Ik ben om 19:15 uur aan de beurt, zit al de hele dag in spanning! Vanavond laat ik het jullie weten, foto komt denk ik morgen want we rijden eerst meteen door naar onze ouders als het goed nieuws is
Dames die goed nieuws hebben gekregen, uiteraard van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van deze opluchting en het zwanger zijn! @kleinduimpje, heftig allemaal. Wel goed dat nu alles achter de rug is zodat je straks weer voorzichtig vooruit kunt gaan kijken. @miekiej, Damn, wat een teleurstelling . Ik werd misselijk toen ik je berichtje las. Lijkt me echt verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte meid!
Wat super Nuage! Whoehoe!! Ben je teruggezet qua termijn of zelfs dat niet? Ja ik weet wat je gezegd hebt Enne... deze baas heeft er niets mee te maken, ik schiet er niks mee op als het een dag langer zou zijn. Wel met een dag eerder beginnen, maar dat kan niet want startdatum is destijds doorgegeven aan het uwv... RDerby, veel succes vanavond!
Dat snap ik niet Fallen Angel hoe dat dan zit? Je moet toch gewoon in de afgelopen 36 weken minimaal 26 weken werken om nieuw WW recht opgebouwd te hebben? Termijn is gezet op 6,5 week maar ze gaf aan dat het maar een schatting is als het nog zo vroeg is.
Miekiej, wat een vreselijk bericht, zeg . Zit hier met kippenvel op m'n armen... Zo lang al verlangen naar een kindje, eindelijk zwanger en dan nu dit. Ik vind het zo erg voor je! Dit is van iedereen de grootste nachtmerrie maar zéker voor meiden in de MMM die zoals jij zo'n lange weg hebben moeten gaan. Voor ons geldt helaas niet dat men ons kan toewensen om 'zo snel mogelijk spontaan weer zwanger te zijn' . Heel veel sterkte toegewenst bij het verwerken! Hebben jullie nog cryo's over die teruggeplaatst zouden kunnen worden?
@ Nuage: wat een super echo joh! Kan me voorstellen dat jullie opgelucht en blij waren. De verhalen klonken niet al te best maar dan zie je maar weer dat dit niets hoeft te betekenen. Heerlijk gaan genieten, meid! @ BabyAngel: jij ook al zo'n mooi echo! Super! Ik wil ook . Ik moet nog tot donderdagmiddag wachten voor de eerste echo. Eerst komt MvM morgen, wat later dan gewild maar dat komt omdat we een week op vakantie zijn geweest. Verder gaat het hier prima. Volop symptomen: enorme boobs , misselijk gevoel de hele dag, soms wat stemmingswisselingen, darmen flink van slag, oftewel: volop hormonen . Maar ja, dit geeft natuurlijk geen garantie op een goede echo. Ik vind het erg spannend!
Miekiej; Wat ontzettend balen zeg! Schrok een beetje van je berichtje... Heel veel sterkte de komende tijd en hoop voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn. Kleinduimpje; Fijn dat alles zich zelf hersteld heeft. Ook voor jou hoop ik dat je snel weer zwanger mag worden. Nuage; Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het echt een enorme opluchting is om dan een kloppend hartje te zien BabyAngel; Mooie echo! MamaNiess; Sterkte met de beroerdheid! Lijkt me echt heel vervelend... FallenAngel; Vervelend van je ww! Krom zijn de regels soms he? Ik heb er zelf ook last van... Zo mag ik bijv. geen nul urencontract aannemen.. Vrijwel elke sollicitatie die ik heb eindigt met 'sorry we kunnen je geen vaste uren garanderen' Tja dan schiet het niet op he Had nog een vraagje aan jullie; Zoals ik het heb uitgerekend ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Maar mijn laatste menstruatie is eigenlijk best raar gelopen. Vanaf wanneer telt je menstruatie als menstruatie? Tellen jullie vanaf het eerste bruinverlies? Of gewoon vanaf de eerste druppel bloed die je tegenkomt? Ik heb nu maar een beetje het gemiddelde genomen. En is dit iets wat je ook aan je verloskundige dan moet zeggen? Of kunnen ze op een echo sowieso meteen zien hoe ver je bent?
@Miekiej wat verdrietig nieuws. Ontzettend k****! Ik hoop dat je snel verder kan gaan. Sterkte komende tijd. Dikke knuffel van mij! @Nuage SUPER nieuws!!! Totaal onverwachts eigenlijk, natuurlijk wel gehoopt, maar dit echt super! Lekker genieten! Op naar volgende week! @Kleinduimpje opzich fijn dat er nu alleen nog maar wat bloed zit. Hierna weer volop aan de gang. Weet het klinkt veel te gemakkelijk en is niet zo want je hebt er zo naar toe geleefd. Heel veel sterkte en ook voor jou een dikke knuffel! @overige dames, super gefeliciteerd met de goede echo's!! @Trustie, in het ziekenhuis is de eerste dag van menstruatie de dag waarop je volop vers bloed hebt. Nu heb ik een vrij korte menstruatie en is het voor mij de dag waarop ik al een beetje vers bloed heb. Is dit voor 18 uur dan is dat je eerste dag, is dit na 18 uur dan is de daarop volgende dag je eerste dag. Hoop dat je het een beetje begrijpt. Hier gaat het sinds het weekend met de misselijk beter. Kan aardig eten, moet wel op tijd en dus regelmatig eten. Vitamine B6 en cola werkt bij mij dus goed. Heb zaterdag ook gewoon weer lekker brood en iets uit de frituurpan gehad! Heerlijk, helaas was het zondag minder geslaagd, toen smaakte me het niet. Ik dacht huppekee effe lekker snacken . Mijn borsten zijn groot en doen zeer. Heb last van een darmenbuik, maar merk ook dat iets van een hogere plank pakken gevoelig en soms pijnlijk is. Heb meestrechende kleren aan en een wat ruim t-shirt of trui erover heen. Ben moe moe en nog eens moe. Ook mijn rug werkt niet mee. Fysio denkt dat mijn lichaam lekker reageert op zwangerschap en hier nog de weg in moet vinden, maar ik denk hoe lang gaat dit duren? We zullen het mee gaan maken.