Pffff... Ben een half uur bezig geweest maar heb de lijst wat overzichtelijk proberen te maken. Mensen die op de lijst willen en afspraken op de lijst willen hebben graag in kleur typen dan vind ik het beter.
Lijst ziet er super uit! Zeker overzichtelijker. Slim idee om bij volgende afspraken dit in kleur te melde zodat het overzichtelijker wordt voor jou! Helemaal top meid!!
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje MamaJudith (25jaar), 2de kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karina (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje 24 augustus: Wish01 (25jaar), 1ste kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 24-12: Karina intake vk 30-12: Mika eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: Wish01 eerste echo. 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 10-1: Nellie eerste echo
@ BabyAngel: je hebt mijn naam verkeerd Het moet zijn Karine En wat een mooie lijst heb je ervan gemaakt!!
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 15 augustus: Lilmad (29jaar), 1ste kindje 17 augustus: RDerby (28jaar), 1ste kindje MamaJudith (25jaar), 2de kindje 18 augustus: JBB (27jaar), 1ste kindje Liga (25jaar), 2de kindje Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. 3eBaby (30jaar), 4de kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: Karine (33jaar), 3de kindje Miekiej88 (25jaar), 1ste kindje 23 augustus: BabyAngel (27jaar), 3de kindje Babylo (25jaar), 1ste kindje VDV (30jaar), 3ste kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje Nellie (28jaar), 2de kindje 24 augustus: Wish01 (25jaar), 1ste kindje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 24-12: Karine intake vk 30-12: Mika eerste echo 6-1: Babylo eerste echo 6-1: Lilmad eerste echo 6-1: Rosa83 eerste echo 6-1: Wish01 eerste echo. 6-1: BlossBaby eerste echo 6-1: JBB eerste echo. 7-1: Miekiej88 eerste echo. 7-1: RDerby eerste echo 8-1: VDV eerste echo 10-1: Nellie eerste echo
Morgen ga ik bellen voor de eerste echo,dan heb ik vrij. Deze week een lange werkweek en dan twee weekje rustig aan doen en genieten van de feestdagen.
Netjes gedaan BabyAngel!! Hoe gaat het verder met iedereen? Last van kwaaltjes? Of helemaal niet zoals ik...
Zou je mij nog op 22 augustus 2014 willen zetten voor nu. Voorlopig tot dat ik de echo heb gehad. Eigenlijk niet zoveel kwaaltjes nog. Wat steekjes en prikjes in m'n liezen, af en toe steken in m'n borsten en weeïg gevoel maar goed ik let er ook op natuurlijk...
Ik heb niet heel veel kwaaltjes heb wat harde plekken in me borst vooral rechts en ze zijn door de dag heen wat gevoelig.. De stoelgang maar dat lijkt nu weer wat minder.. En wat ik wel echt niet heb is eetlust.. Net maar 2 crackers met kaas en een kop thee maar na 1 cracker gestopt de thee kwam al mee omhoog terwijl ik niet echt misselijk ben.. Hebben meer dames dit?
Ik ben de hele dag misselijk, heb het gevoel dat ik moet overgeven maar het komt er maar niet uit. Verder lichte buikkrampjes. Ik kan niet wachten tot mijn eerste echo..10 januari...duurt nog zo laannnnngggg. hihi. groetjes, Nellie
Mooie lijst: 1e echo 28-12 Mvm 19-12 Ben zo warrig! Hebben jullie dat ook?? En vanochtend was ik zo misselijk! Heb gauw de zak chips gepakt helpt meestal haha. Zometeen naar de verloskundige had eigenlijk gisteren de afspraak maar ik had de tijd verkeerd opgeschreven pffff haha M'n buik begint echt uit te zetten trouwens !
Ik heb eigenlijk bijna geen last van kwaaltjes! Heel blij mee (hoewel het natuurlijk nog kan komen) wat milde symptomen zoals iets pijnlijke borsten, iets sterker ruiken, af en toe wat krampjes. En wat liga zegt! Heel warrig en als ik iets heb gelezen vergeet ik het meteen weer! Of ik denk oja dat moet ik nog even opzoeken, en dan 3 tellen later, wat moest ik nou ook alweer opzoeken? wat hebben er veel de eerste echo op 6 januari zeg!! Echt een geluksdag denk ik hoop dat we allemaal mooie fototjes hebben om te laten zien tegen die tijd!
Erg wisselend hier qua kwaaltjes dus. Is ook nog vroeg he. Bij de meesten begint het volgens mij bij 6 weken. Mijn eetlust is wel minder eet ook niet erg veel en geuren lijken sterker maar vraag me af of ik het me niet inbeeld of dat het misschien door de spanning/zenuwen komt. Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik slaap slecht de laatste nachten daardoor ook erg moe. Ben bang dat ik te veel pieker
Dat snap ik maar ik moet op 22 staan voorlopig, nu staat er 23... Heb ik in begin niet goed doorgegeven denk ik..mn handtekening is nl ook obv 22e...
Hier ook geen last van kwaaltjes alleen af en toe branderige tepels. Bij mijn andere kinderen had ik ook geen kwaaltjes dus ik hoop dat dat nu ook zo blijft! Spannend!!! Morgen ga ik m'n cb met indicator doen,ben zo benieuwd wat er komt te staan. Ik vermoed 2-3 weken.