Bedankt voor alle lieve reacties. Het is inderdaad wat je zegt Jiska. Hier hebben we jaren op moeten wachten. Ivf is zoooo zwaar ik zie daar enorm tegenop weer het traject in te gaan. Als ik zou weten dat het ooit zou lukken zou ik er echt alles voor over hebben. Maar helaas die onzekerheid blijft.. Hoe ver moet ik gaan? Hoeveel tegenslagen moet ik nog verwerken? Op het moment ben ik op. Mezelf kenende vecht ik wel weer door. Maar merk wel dat de persoon die ik ben/was steeds stukje bij beetje kwijt raak. Wat kan een kinderwens je leven beheersen.
Mika; Bedankt voor je uitleg! Ik twijfel alsnog een beetje of ik nou wel de juiste datum doorgegeven heb als eerste dag van menstruatie. Maar ach, zo heel belangrijk is dat ook niet. Fijn dat het bij jou met de misselijkheid beter gaat! Hier eigenlijk weinig misselijkheid. Merk ' sochtends wel dat ik eerst moet eten voordat ik andere dingen ga doen. Maar naast gevoelige borsten en buikkrampen ervaar ik eigenlijk weinig klachten. Meer mensen die dit hebben? Eerlijk gezegd ben ik hier dan best wel onzeker over. Miekiej; Ik kan me voorstellen dat je op bent. Ik weet niet hoe het is om in de mmm te zitten maar het lijkt me niet fijn allemaal. Ik wil je heel veel kracht toewensen, neem de tijd om dit te verwerken en ik hoop dat je jezelf weer een beetje terug vind. Sterkte meis!
Pfffff..ik word heel Verdrietig van je bericht Ik had het je zo gegund,alle meiden trouwens die een mk hebben gehad.
wat een tegenstrijdige berichten bij de ene is een hele mooie echo te zien en bij de ander gaat het mis bha wat zit het soms allemaal raar in elkaar hier gaat het verder wel goed alleen nu komt de misselijkheid ook om de hoek kijken vooral sochtends als ik net uit bed ben maar dan neem ik een bakje vla en dan gaat het wel weer niet dat ik moet overgeven maar misselijk op de buik hoop dan maar da het zo blijft en dat het niet erger word gelukkig kan in nog wel gewoon alles eten voor de meiden die een mooie echo hebben ik ben JALOERS ik wil ook moet nog een weekje wachten en dan is het dan eindelijk zover kunnen we het dan dat weekend aan mijn ouder en schoonouders vertellen mn ouders zijn die week die komt dan ook 50 jaar getrouwd dus extra feestje voor hun
Ik herken je gevoel zo goed, die vervelende en ellendige MMM! Het is soms zo oneerlijk, waarom mag het nu niet bij jou lukken en is een ander al zwanger als men er over nadenkt! Bah! Neem de tijd, praat er met je partner over, krop het niet op, weeg alles af en dan als jullie verder gaan flink de schouders er onder en er weer tegen aan! Jullie kunnen het!! Meid ik wil je echt een hele dikke knuffel geven en ik weet gewoon niet wat ik nog meer kan zeggen. Voel zo met je mee.
Ik heb hetzelfde... S ochtends een beetje misselijk, gevoelige boobs, rommelende darmen, krampjes/steekjes in buik... Ik kan gelukkig wel eten, zonder problemen zelfs, misschien een beetje te veel...
Oh Miekiej ... Het is ook gewoon niet eerlijk! Ik kan me nog herinneren dat ik me zo voelde en we ons uiteindelijk als pleegouders zijn gaan aanmelden. Ik had zwanger worden opgegeven. Het is gewoon zo vreselijk als het niet lukt.. Ik gun het jullie zo erg!!!
Lieve Miek, heel veel sterkte. Zoals je zelf al aangeeft, een mens is sterker dan je denkt. Maar neem ook even tijd om te rouwen en jezelf te vinden. Dikke knuffel.
Hier exact hetzelfde. Zodra ik een beetje misselijkheid voel, spring ik bijna een gat in de lucht, maar dan is het alweer over. Heb ook wel meer last van m'n darmen dan anders, maar dat is het ook. Ben sinds gisteren weer begonnen met werken. Tot vorige week had ik geen last van moeheid, maar vandaag ben ik echt zo moe. Heb het altijd wel na m'n werk, maar vandaag is het wel heel erg. Ga dus zo maar lekker naar bed. Ik dacht trouwens dat een echo rond 10 weken normaal is, maar ik zie hier bijna niemand die ook met 10 weken de echo heeft. Of ligt dat aan mij?
Miekiej, wat een vreselijk nieuws! Ik hoop van harte dat je snel een goede zwangerschap hebt! Nuage, ik durfde maar niet te kijken. Was bang voor slecht nieuws voor je. Maar gelukkig niet, wat goed! Hier vandaag naar de fysio geweest. Ik heb dus (nog) geen bekkeninstabiliteit. Ook mijn schaambeen is niet ontstoken zoals de huisarts zei, want dan zou ik pijn daaraan hebben en dat het ik niet. Het is puur mijn stuitje dat pijn doet tijdens het zitten. Om te ontlasten is de enige oplossing om te gaan liggen en minder te zitten. Leuk met een kantoorbaan! Morgen maar een gesprek aangaan met mijn leidinggevende en ook vertellen over mijn zwangerschap, omdat ik merk dat de pijn erger wordt. Ook vraag ik gelijk een gesprek met de bedrijfsarts aan. Baal hier zo erg van. Ik vind mijn werk en collega's zo leuk dat ik helemaal niet nu al minder wil werken! Van de week dacht ik dat de zwangerschap mis was, zo veel pijn in mijn buik dat ik bang was voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vandaag eindelijk een keer goed naar de wc gekund en de pijn is weg! Verder wel erg veel last van misselijkheid en vermoeidheid.
Ik ook met 10 wkn... Ga ook de combinatietest doen. Normaal heb je de termijn echo tussen 10 en 12 weken dacht ik.
Ik schrik een beetje van hoeveel mensen eigenlijk dachten dat het niet goed zat hier... Ik was zelf best wel positief.
Dat moet ik sowieso krijgen, maar dan nog wordt het belast zodat het niet kan herstellen. Maar het maakt het wel wat dragelijker
Ik ook met 10 weken. Maar kindje moet dan 3cm zijn. Anders moet ik de week erop weer komen. Aangezien ze pas vanaf 3cm een termijnecho officieel kunnen en mogen maken. 20 januari 2e echo en intake
Bij ons met 8 weken echo om te kijken of er hartactie is en dan rond 10/11 weken de termijnecho. Is iets van laatste twee jaar ongeveer. Bij andere kids was nog niet zo.