16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

@miekiej ah meid wat vreselijk k*t voor je zeg!:( Sterkte
    @iedereen met een goede echo jeuj!!!! Super voor jullie.

@wanneer echo ik heb ook een echo met 8 weken en dan weer 1 met 10 a 12 weken.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nouja,vind persoonlijk dat je best wel veel en geregeld bloed bent verloren en aangezien ik ervaring heb met een mk weet ik dat dit vaak geen goed teken is...vaker mis dan goed.

Maar jij bleef positief en dat vind/vond ik knap!!
    Ben super blij voor je!

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Valt wel mee, ik ben 4 dagen echt bloed verloren. Veel bloed dat wel hoor. Daarna niet meer, alleen heel licht bruinverlies.

Ik bleef positief omdat het niet ging zoals bij mijn mk's. Heb er ook 2 gehad. Dat rode bloedverlies had ik voordat ik positief testte, dus daarvan had ik al zoiets van dat het sowieso geen mk was. Anders was het ook niet zo helderrood geweest en had ik wel buikpijn gehad. Het enige waar ik nu wel bang voor was is een missed abortion. En die angst hou ik ook nog wel even hoor. Maar ik schrok gewoon een beetje van hoeveel meiden eigenlijk hun twijfels hadden, had me juist vastgehouden aan de positiviteit hier ;)

4. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Je zegt hier boven dat je bijna zeker wist dat het niet goed was?
    Ik denk dat iedereen gewoon met je mee heeft geleefd omdat je steeds bloedverlies hebt gehad.

5. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    In ieder geval gefeliciteerd met je mooie echo!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja precies!
    Zelf was je er ook niet helemaal zeker van en zei meerdere malen dat je zo bang was voor een foute echo en dat je onzeker erover was;)

Mijn mk begon ook met helder bloedverlies en daarna bruine afscheiding in 4dg, dit ging overigens allemaal ZONDER krampen dus de ééne miskraam is de andere niet;)

7. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Lieve Miekiej, heel veel sterkte!! hele dikke knuffel!

8. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja vandaag ja haha toen was ik in dikke paniek. Zelfbescherming ;) Ik weet dat de ene mk de andere niet is, maar het ene lichaam is het andere ook niet. Maar goed dit gaat geloof ik heel anders dan ik het bedoelde. Ik ben blij, laat verder maar.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nouja,ik geloof dat je meerdere malen hebt kunnen lezen dat wij ook hartstikke blij voor je zijn:D...is gewoon rot die onzekerheid.
    Maar jou berichtje kwam bij mij ook niet fijn over;)

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Daar zijn we zwanger voor toch ;) Ik bedoelde het echt niet zo. Ik schrok er gewoon echt van dat zovelen toch negatief waren erover. Dat vind ik niet erg ofzo, maar ik schrok er gewoon van. Niet meer, niet minder. Had het me niet zo gerealiseerd. Misschien heb ik het zelf ook verkeerd weergegeven dan. Misschien kwam het erger over dan het was/is want de mensen in mijn omgeving waren wel heel positief, inclusief de gyn :D

11. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Nuage, gefeliciteerd!! ik vind mooi en menseigen om nu het postieve te zien, terwijl voor de echo men juist heel twijfelt en onzeker is en dus die zelfbescherming er is idd in de uitspraken :)

Overige meiden met se mooie echo's ook gefeliciteerd natuurlijk!!!
    Er moet er nog 1 terug komen toch?

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En ik blijf ook positief,gaat helemaal goed komen met jullie ukkie;)
    Volgende week nog een mooiere echo:D

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Laten we het hopen! Ik heb mezelf nu echt toestemming gegeven om te gaan genieten. Met het risico dat je stuk gaat als het alsnog mis gaat, dat dan weer wel. Maar ik wil ook gewoon een keertje dat eerste kwartaal vrolijk doorkomen :D En onze pech moet toch wel een keertje op zijn vind ik gewoon!

Zit gewoon schaamteloos te surfen op zoek naar babykamers en kinderwagens :D

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Doe ik hier ook hoor,nouja..dat probeer ik.
    Heb ook 2 mk's gehad en zei vandaag nog tegen m'n vk dat ik toch wel voorzichtig blijf.
    Ik ben super blij maar durf nog niet ver vooruit te kijken.
    Als ik dat wel doe dan merk ik dat ik me al snel op m'n vingers tik zo van "niet op de zaken vooruit lopen!!"

Maar wat je zegt,straks heb je gewoon "12wk" niet kunnen genieten door onzekerheid...dat is niet de bedoeling dusssss we GENIETEN!;)

15. VDV

VDV Niet meer actief

Ik ga lekker slapen nu, morgen mn echo... wat spannend zeg!
    Welterusten!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nog iets, ik heb de HELE dag lekkere trek;)
    Is dat jullie bekend?

Dit heb ik bij beide zwangerschappen niet gehad en nu heb ik veel zin in zoetigheid...net een appel op en nu aan de waffels met chocolade.:D

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Yeahhh, go gril!!
    Geniet ervan en succes!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Slaap lekker VDV! Hoe laat moet je morgen?

Ik probeer ook mijn gevoel te volgen en dat was vanaf het begin goed. Alleen in de uren voorafgaande aan een echo word ik altijd compleet gek en labiel hihi maar goed dat is niet anders vrees ik.

Ik heb gewoon zo'n ZIN in deze zwangerschap :D

19. Humava

Humava Niet meer actief

Oh ja had ik bij mn vorige zwangerschap ook en nu weer. Het is vreselijk! Kan de hele dag wel chocola of koekjes of andere zoete dingen eten. Maar ik probeer wel een beetje op te letten dat ik niet teveel snaai anders ben ik straks al met 12 weken 20 kilo aangekomen.;)

20. VDV

VDV Niet meer actief

Om 10 uur, mooie tijd!

Deel Deze Pagina