Voor mij is niet gependeld, de chinese kalender zegt een jongen... Bijna iedereen die ik ken en die het weten denken een meisje en de gendertest was ook roze dus dat zegt ook een meisje... Helaas nog 7 weken wachten tot de geslachtsbepaling
Wil iemand van mij lijst halen? 5.2wk De 7de echo gehad en er was niets meer van een zwangerschap te zien. Ik wens alle meiden een hele goede zwangerschap toe! Met veel moois en weinig kwaaltjes. Dat het allemaal mooie gezonde kindjes gaan worden. *zwaait* Mel.
Lieve Mel, Ik had je al van de lijst gehaald en je helaas toegevoegd bij de vlinder mama's. Ik wens jou ook het aller beste en vooral snel een goede en fijne zwangerschap! *knuffel*
Ben net op kraambezoek geweest bij de overbuurvrouw. 2 bakken koffie op maar nu stoot het me ontzettend op waardoor ik me belabberd voel moet gewoon kokhalzen. Pfff Wilde nog zoveel doek vandaag
babyangel heb je wel goed gegeten vandaag? ik zou nu lekker even rustig aan doen. Ik heb de laatste week zo een last van duizeligheid, ben van de week echt onderuit gegaan. Ik heb morgen mijn eerste echo en kan al een paar dagen niet slapen van de spanning, ik hoop dat ik net als jullie een mooie echo krijg.
Sterkte Mel!! @ BabyAngel: Ik lust geen koffie meer, moet er niet aan denken... Had ik bij mijn andere twee kinderen ook... Hier volgens de Chinese geslachtskalender een meisje en volgens pendels ook... Ik ben zeer benieuwd!!
Nou hier is m'n zwangerschapsdiabetes waarschijnlijk nu alweer terug. Baal er zo hard van!! En maak me toch lichtjes zorgen die bloedvlek op de echo. Maar ja we zien het dinsdag wel weer. Ik weet niet precies welke maand ijswater ben geraakt dus geen idee of het nou jongen of meisje is op de Chinese kalender
welkom sdonya gefeliciteerd met jullie zwangerschap volgens alle pendels die ik heb gehad werd het steeds een jongen volgens de chineese kalender word het een meisje vl heeft het gevoel dat het ook een meisje word
Ik kan echt niet nog 2 weken wachten tot de eerste echo. Dus een pretecho bureau gebeld (waar ik met de andere 2 ook ben geweest) en a.s. woensdag een echo gepland. Is voor ML ook fijn want is s' avonds kan hij mooi zeker mee. Heb er zin in!!!!!!!!
Bedankt Kon de lijst niet zo snel vinden hier, dus vandaar ik het ff vroeg. En het komt wel goed hier. Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn lichaam en de verloskundige zei dat ik bij een volgende zwangerschap bij 5 à 6 week al een echo kon krijgen om te zien of het goed zat. Waar ik (toch wel stiekum) blij om ben.
Ik hoop dat je heel snel weer een mooie positieve test in handen hebt Melindy! Twijfel er eigenlijk niet over! Knuffel xx
Hee hallo allemaal! Graag wil ik me bij jullie aansluiten. Ik benEef, 28 jaar en 28-08-2014 is tot nu toe mijn uitgerekende datum. Op 23 januari moet ik voor het eerst naar de verloskundige. Spannend allemaal!! Ik weet sinds 3 januari dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje! Heel onwerkelijk nog allemaal! Ik heb geen klachten verder, het enige is dat ik een zeurderige pijn in mijn onderbuik heb. Een beetje menstruatiepijn achtig. Maar wat ik begrepen heb, hoort dit er bij!!
@melindy sterkte meid en hoop heel erg dat je snel weer een nieuwe positive test in handen mag hebben en mooi dat je bij de volgende zwangerschap eerder heen mag voor een echo dat geeft toch ook weer een fijn gevoel
Welkom eef en Sdonya en gefeliciteerd natuurlijk!! @melindy sterkte. @ geslacht ik heb 5 pendels gehad waarvan 4 een jongen pendelden maar dat was voordat ik in verwachting was. Die pendels hadden de maand van positieve test fout. De enige pendelaarster die een meisje had gependeld had ook de maand van mn positieve test goed. En de chinese kalender zegt ook meisje dus ik ben erg benieuwd.
Jeetje ik lees overal dat mensen geen zin hebben in eten, en al helemaal niet in warm eten... Ik zit me nu al te verheugen op het avondeten, het is verdorie net 3 uur! Ik heb goed ontbeten en geluncht, net nog een banaan gegeten... Maar heb nog steeds honger/trek! Hoop toch echt geen teletubbie te worden :x