Maar extra honger is ook heel normaal hoor meid eet gewoon lekker iets als je trek hebt maar kies dan iets wat niet erg is. Stukje fruit ofzo en anders gewoon een boterham. Niks mis mee.
Haha, troost je, hier hetzelfde! Waar ik normaal op een werkdag genoeg had aan een kom yoghurt en muesli ontbijt, lunch 3 crackers en 1 tussendoortje, eet ik nu hetzelfde PLUS 3 boterhammen, soep, fruit en veel meer tussendoortjes. Blijf ook trek houden en ik dacht vanmorgen toen ik wakker werd meteen aan het lekkere diner dat ik straks ga koken....Oepsie! Maar ik probeer me wel echt in te houden en het gezond te houden, maar zou idd ook hele dag kunnen eten als wil...! Ach liever dit dan kotsmisselijk, hier heb je tenminste nog enigszins grip op!
Hallo meiden! Ik zag alweer wat mooie echo's voorbij komen. Vanmiddag mocht ik eindelijk! Had best wel een beetje de zenuwen. Ik heb volop symptomen en geen bloedverlies o.i.d. maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen... Maar gelukkig, alles was goed! Een kleine rijstkorrel van ruim 1 cm met kloppend hartje! Termijn klopte keurig. Ze controleerde ook nog even m'n eierstokken en zag toen een cyste zitten op de plek waar waarschijnlijk m'n ei gesprongen is. Daar moet ik over drie weken nog een keer voor terug komen om te kijken of hij weg is. Heeft verder gelukkig geen invloed op de zwangerschap. Extra kans om ons ukkie dan weer even te zien op de echo!
Hier nog een foto van verder af. Hier kun je goed zien hoe klein de baarmoeder normaal gezien (maar ook nu!) is. Ons ukkie is nu ruim 1 cm dus je kunt ook goed uitrekenen hoe groot de baarmoeder nu is. Dikke buik kan dus echt alleen nog komen van de darmen, zei de arts. Maar als alles goed gaat komt het echte buikje vanzelf .
Gefeliciteerd Jiska! Hier zo stom geweest! Er is een fb pagina waar je een 4d echo kunt winnen. Heb ik dus aan meegedaan en die zette ook een berichtje op mn profiel dat ik eraan meegedaan heb. Voor een aantal mensen was dat dus 1+1. Kwam er pas na een half uur achter. Toen gelijk verwijderd. Maar nu dus in ieder geval 2 die het door hebben.
Bedankt lolaatje! Hé, maar wat vervelend zeg, met die acties op Facebook. Inderdaad, alles wat je maar liked of waar je op reageert krijgen je vrienden ook te zien (als je dat niet uit hebt gezet). Ken je degene goed die het nu door hebben? Kun je ze zwijgplicht opleggen ?
dit herken ik wel hoor ik heb ook steeds zin aan eten vl is nu met de voorbereiding bezig van het eten krijg nu al honger
@jiska, mooie echo, gefeliciteerd!! @lolaatje1, Damn wat vervelend! Mvm heeft ook zoiets, als je op hun site een reactie schrijft, wordt dit gekoppeld aan je FB profiel als je niet oplet. Las daar een reactie van iemand die mvm bedankte, nu wist iedereen het al via FB in zo'n vroeg stadium! Zeg gewoon dat je mee deed voor een vriendin ofzo?! En anders idd zwijgplicht!
Dankjewel allemaal! @ hier ook geen etenslust... ben hartstikke misselijk helaas probeer wel steeds kleine beetjes te eten of drinken ik ben trouwens ook heel benieuwd naar het geslacht! mijn gevoel zegt jongen maar ik ben er niet 100 procent zeker van... chinese kalender zegt meisje haha Hoe werkt die gendertest?
@jiska mooie echo! Leuk hoor. Ik moet nog een week wachten.....duurt lang! @lolaatje oeps foutje! Gelukkig had niet iedereen het door! Ik kan ook goed eten hoor! Heerlijk, heb nu ook alweer trek. Vanmiddag bij de vk geweest en daar ook ff op de weegschaal gestaan gelijk. Nu maar afwachten hoeveel ik deze zwangerschap ga aankomen.
Beste allen! Graag sluit ik mij bij jullie aan. Vandaag de eerste echo gehad en er is een kloppend hartje gezien en een mooie grootte bij deze termijn. Ik ben nu 7w6d zwanger en de embryo meet 1.48 cm. Eindelijk na ruim 2,5 jaar na de eerste IVF in DD zwanger! zwanger van 1e kindje, 39 jaar en uitgerekend 22 augustus (ongeveer).
Jiska gefeliciteerd, mooie echo..! lolaatje echt irritant fb op die manier, gister had ik gereageerd op mijn nicht van eetsmakelijk (zij is ook zwanger) schrijft ze een reactie terug we spreken wel een keertje af gaan we samen uiteten dan kunnen onze beebjes genieten van het lekkere eten.. toen had ik ook zoiets van ja lekker hoor.. Volgens de pendel en Chinees kalander krijgen wij een jongentje, de pendel klopte trouwens ook met de positieve test. Ben benieuwd we zullen zien..
welkom tassie74 en gefeliciteerd met de zwangerschap en met de mooi echo die je vandaag hebt gehad altijd spannend zo`n eerste echo maar gelukkig is alles goed
Welkom nieuwkomers! Gezellig! Hele mooie echo gezien, gefeliciteerd! Stomme Facebook ook altijd!! Hier is het bruinverlies weer terug en ietsje meer. Het is nog steeds heel weinig maar toch schrok ik. Ook al had de echoscopiste het al voorspelt, je schrikt toch. Ook een beetje pijn in m'n buik nu. Echt vreselijk dit
Dank je Smiley! Wij zijn echt heel blij. Eindelijk kan ik aan deze kant van ZP meeschrijven! Heeft iemand van jullie al van alles geregeld? Zoals Kraamzorg, contact met de verzekering opgenomen (ik weet niet of dat nodig is), kinderopvang? Ik ga maandag maar aan de slag met wat telefoontjes plegen. Ik moet ook in NL een gynaecoloog zoeken, nou ja eigenlijk een ziekenhuis. Oh ja, dan moet ik ook nog de huisarts bellen voor een verwijzing. Oh ja, en hebben jullie ook al van die gratis zwangerschapsdozen/pakketten aangevraagd? Ik vind het ergens "hebberig" staan, maar aan de andere kant, het bestaat en veel meer mensen maken er gebruik van én ik heb het ook wel een beetje verdiend, een cadeautje
Welkom! Volgens mij hebben we op dezelfde pagina gekeken met dingen die je moet doen Maar heb nog niks gedaan, vind nog erg vroeg. Zelfde had ik bij die gratis pakketten, ga ze zeker wel bestellen maar wacht er nog even mee. Ik merk echt dat ik nog leef van echo naar echo en nog niet echt verder vooruit durf te kijken...
Ik heb ook nog geen pakketten enz besteld. Vind het te vroeg en wil het niet "jinxen". Eerst de echo volgende week woensdag (ik ben dan 8,5 week zwanger). Als die goed is dan moet ik toch langzaam aan gaan beseffen dat ik toch echt zwanger ben. Omdat ik zo weinig kwaaltjes heb en me eigenlijk heel fit voel is dat soms moeilijk te beseffen. Een vermoeden voor het geslacht heb ik wel: ik denk een meisje. Maar dat zegt ook niets want een vriendin van mij dacht ook voor 100% een meisje en die kreeg een jongen, Ik ben ook wel benieuwd naar die gender test?