16 tot 31 Augustus mama's 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door BabyAngel, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb me aangemeld voor zo'n pakket maar meer ook niet. Dat doe ik wel na 12 weken. Kraamzorg moet je geloof ik met een week of 16 regelen, kinderopvang zijn geen wachttijden meer voor dus dat hoef je eigenlijk niet te regelen en de verzekering heb ik pas ingelicht nadat mijn dochter al geboren was :)

2. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Welkom!
    Volgens mij hebben we op dezelfde pagina gekeken met dingen die je moet doen ;) Maar heb nog niks gedaan, vind nog erg vroeg. Zelfde had ik bij die gratis pakketten, ga ze zeker wel bestellen maar wacht er nog even mee.

Ik merk echt dat nog leef van echo naar echo en nog niet echt verder vooruit durf te kijken... :$

3. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Huh, waarom staat me bericht er nu nog keer?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    welkom nieuwe zwangeren!!:D

Ik heb m'n kraamzorg al geregeld,mijn vk zei dat ik dat optijd moest regelen ivm vakantieperiode.
    Bij m'n zoon (24dec uitgeteld) hebben ze me toen geweigerd omdat het te druk was die periode..dus nu optijd;)

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Geweigerd?! En toen?
    Ik durf het echt nog niet. Moeders voor moeders komt volgende week dat is al heel wat voor me haha

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Echt, BabyAngel, geweigerd? Wat gek zeg... In ieder geval zijn ze populair blijkbaar ;).

Tassie74, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk dat je hier nu eindelijk mag mee gaan schrijven. Dat gevoel herken ik wel ;).

Hier ook nog geen spullen besteld of gekocht. Dat durf ik toch echt pas na 12 weken, en misschien nog later. Bij kraamzorg heb ik al iemand op het oog die ik ken via familie. Hele goeie is dat. Je kunt haar als voorkeur dan reserveren via de organisatie waar zij werkt. Haar moet ik eerst maar eens gaan benaderen als ik 12 weken zwanger ben.

Geslacht, echt helemaal geen idee. Ik ga me er ook gewoon niet aan wagen. 50 % - 50 % kans dus alles kan nog. We willen het wel graag weten met de 20 wk echo! Wat ik nu ook anders ga doen is het kamertje inrichten voor jongen/meisje. Bij m'n dochter wisten we het wel maar omdat de omgeving het niet wist een naturel kamertje. Ten eerste lang zo leuk niet en twee jaar later wilde ik natuurlijk dolgraag een heerlijke meidenkamer gaan inrichten dus konden we weer opnieuw gaan klussen. Nu dus maar gelijk goed en dan ook een behangetje/inrichting die langer mee kan (niet super babyachtig).

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥

13 augustus:
    ♥Lilmad (29jaar), 1ste kindje

17 augustus:
    ♥RDerby (28jaar), 1ste kindje
    ♥shiraleur (24 jr), 2e kindje

18 augustus:
    ♥JBB (27jaar), 1ste kindje
    ♥Liga (25jaar), 2de kindje
    ♥Mika (35jaar), 1ste kindje

19 augustus:
    ♥BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje.
    ♥3eBaby (30jaar), 4de kindje
    ♥Patruusje (31jaar), 1ste kindje
    Joyce2009 (27 jaar), 1ste kindje

20 augustus:
    Bubi (21 jaar),2e kindje

21 augustus:
    Rose83 (30jaar), 2de kindje

22 augustus:
    Karine (33jaar), 3de kindje
    ♥VDV (30jaar), 3ste kindje
    ♥Lovely123 (26jaar), 1ste kindje
    Antie (24 jaar), 1e kindje
    ♥mama153 (23 jaar), eerste kindje
    ♥Tassie74 (39 jaar), eerste kindje

23 augustus:
    ♥BabyAngel (27jaar), 3de kindje
    ♥Babylo (25jaar), 1ste kindje
    Humava (28jaar), 2de kindje
    Linnepina (27jaar), 1ste kindje
    Nellie (28jaar), 2de kindje
    Lolaatje1 (27 jaar) 2de kindje
    Smiley80 (33 jaar) 2de kindje

24 augustus:
    ♥Jiska (31jaar), 2de kindje

25 augustus
    ♥Nuage (31 jaar), 2e kindje
    Elize1984 (29jaar), 2de kindje

26 augustus:
    Smurf2 (28jaar), 2de kindje
    MamaNiess (27 jaar), 2de kindje

27 augustus:
    ♥FallenAngel (31 jaar), 2e kindje

28 augustus:
    Esje78 (?jaar), 3de kindje
    Jjaylinn, (26 jaar), 1e kindje
    Damali (28 jaar), 3de kindje
    Miek86 (27 jaar), 1e kindje
    Eef28 (28 jaar), eerste kindje

30 augustus:
    Laura123 (25jaar),1e kindje
    Daan23 (27 jaar), 1e kindje
    Trustie (26 jaar), 1ste kindje

31 augustus
    Icecreams (28 jaar), 1e kindje
    Floortjah (27 jaar),eerste kindje
    ♥SDonya (22 jaar), tweede kindje

♥= kloppend hartje
    Jongen
    Meisje
    Verassing

♥ afspraken ♥

8-1: VDV eerste echo
    9-1: Humava intake vk
    10-1: Nellie eerste echo
    10-1: Karine eerste echo
    10-1: Daan23 eerste echo
    13-1: Babylo tweede echo
    13-1: Lolaatje1 afspraak gynaecoloog + echo
    13-1: Joyce2009 eerste echo
    13-1: Mika03 tweede echo
    14-1: Nuage tweede echo
    15-1: Loveley123 eerste echo
    15-1: Antie intake vk
    15-1: Damali intake vk
    15-1:MamaNiess eerste echo en intake vk
    15-1:Smiley80 intake VK en eerste echo
    16-1: BabyAngel termijnecho
    16-1: Mama153 vk
    16-1: Esje78 eerste echo
    16-1: Miek86 intake VK en eerste echo
    17-1: Liga tweede echo
    17-1: Humava eerste echo
    20-1 Truusje eerste echo
    21-1: Antie eerste echo
    21-1: Lilmad intake verloskundige en tweede echo
    22-1: Damali eerste echo
    22-1: BabyAngel vk + echo
    23-1: Eef28 intake vk + eerste echo
    23-1: FallenAngel Intake vk en tweede echo
    23-1: patruusje tweede echo + overdracht vk
    23-1: Karine vk
    23-1: Smurf2 intake vk + eerste echo
    24-1: Icecreams intake vk
    27-1: SDonya tweede echo
    29-1: Smiley80 2e afspaak VK
    30-1: JBB intake en tweede echo
    31-1: Icecreams eerste echo
    03-2: BlossomBaby termijnecho
    03-3: Nuage, geslachtsbepaling
    03-3: BlossomBaby geslachtsbepaling
    04-3: Lovely123 geslachtsbepaling

Vlindertjes:
    εϊз Wish01 (5.3)
    εϊз MamaJudith (6.5)
    εϊз Pianootje (6.0)
    εϊз Kleinduimpje (6.2)
    εϊз Miekiej88 (5,0)
    εϊз Melindy (5.2)

Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ze weigerde mij uiteraard persoonlijk niet maar ze zaten toen echt helaas vol die periode.

Wij gaan wel weer voor een vroege geslachtsbepaling.
    Vriendin van mij is een dikke week na mij uitgeteld en we geven al afgesproken dat we samen naar de echo gaan en naar de 9maandem beurs.
    De week erna gaan we ook al toevallig samen een weekend weg! Haha
    GEZELLIG!!:D

9. Humava

Humava Niet meer actief

Tassie74 welkom! En gefeliciteerd!!
    @babyangel oh das balen als ze vol zitten! Ik ga denk ik bellen voor de kraamzorg na de echo.
    Het zwangerschapslijstje begint er mooi uit te zien met al die hartjes ervoor!:)

Gister trouwnens bij de vk goed nieuws gehad, ik hoef niet na 36 weken zwangerschap door naar de gyn. Ik mag gewoon onder leiding van de vk bevallen moet alleen wel in het ziekenhuis bevallen. Maar dat wilde ik toch al. Ben wel blij dat ik gewoon bij de vk mag blijven.
    Ik heb net bij kruidvat zo'n box besteld ik zat gister mn voordeelkaart ze wijzigen omdat ik nu zwanger ben en daar kon je ook gelijk zo'n box bestellen dacht doe het gelijk maar even.

10. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Veel gekletst hier!

Nieuwe dames; Welkom!

Jiska; Mooie echo! Vervelend dat je een cyste hebt, gelukkig heeft dat geen invloed op je zwangerschap!

Las wat over gratis pakketten aanvragen. Ik heb zelf nog niks aangevraagd, doe dit pas na de 12 weken. Heb al wel uitgezocht waar en hoe je een gratis pakket kan ophalen.

Wat betreft kraamzorg, dat vraag ik ook aan na de 12 weken. Wel een goede tip om dit snel te regelen ivm vakantieperiode. Daar had ik nog helemaal niet over na gedacht!

Humava; Super dat je gewoon bij je VK kan blijven. Maar ik dacht dat als je in het ziekenhuis ging bevallen dat je dan sowieso bij een gyn terecht kwam. Is dat per ziekenhuis of VK verschillend? Ik zou dat zelf eigenlijk ook wel willen, wel ziekenhuis maar dan mn eigen VK.

De lijst wordt trouwens steeds mooier met al die rode hartjes erbij :) Hopelijk kan er na de 20ste ook een mooi rood hartje bij mijn naam.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes bij de eerste echo dames!! (Nellie,Karine,Daan23)

Hier vandaag weer een lange dag werken in een ander filiaal..ik haat het!!
    Gisteren heeft een andere collega hier uitgeholpen en heft dus hier verteld dat ik zwanger ben:mad: Ik ben zoooo boos.
    Moet ik haar erop aanspreken?
    Het is ook nog een vrouw van 45 die weet van m'n miskramen en dan doet ze zoiets.
    Daarbij denk ik niet dat ze het op een enthousiaste manier verteld heeft maar meer op een negatieve manier...trut!

Om 18:00 eindelijk weekend!!:D

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als je in het ziekenhuis wilt bevallen zonder medische indicatie wordt het altijd door je verloskundige gedaan. Ik zou wel even kijken waar je dan terecht komt want hier vond ik de kamer voor de vk in het ziekenhuis echt aftands om in te bevallen. Heb een rondleiding en info avond in het ziekenhuis gedaan toen.

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Dat meen je niet... wat aso zeg, je gaat toch niet een ander d'r nieuws delen. En zeker niet al zo vroeg! Wat een trut... Ik zou er zeker wat van zeggen!

14. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    BabyAngel; Dat is brutaal zeg! Daar zou ik haar zeker op aanspreken. Of iig vragen waarom ze dat verteld heeft.

Nuage; Oke, dat wist ik dus niet. Fijn dat ik dat nu weet, dan kan ik eens aan mijn VK vragen hoe dat hier gaat. Rondleiding bij ziekenhuis en geboortecentrum wil ik sowieso gaan doen, toch even kijken hoe het eruit ziet en uitleg krijgen hoe het in zn werk gaat.

15. Humava

Humava Niet meer actief

Idd je mag gewoon onder begeleiding van vk in het zh bevallen. Ik heb alleen sowieso een medische indicatie omdat ik na mn vorige bevalling ruim 2 liter bloed verloren ben. Daarom hadden ze in de eerste instantie gezegd dat ik bij de gyn moest bevallen. Maar na later overleg toch anders beslist. Waar ik beval ( MCA Alkmaar) zijn de verloskamers best mooi. Zeker als je een nachtje moet blijven is het echt een heel grote kamer met uitklapbedje voor je partner.
    @babyangel zo dat is bijdehand! Ik zou er zeker wat van zeggen! Dat is niet aan haar om te vertellen.

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb ook medische indicatie helaas om meerdere redenen :(

17. Antie

Antie Lid

22 dec 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!!

Babyangel: echt een trut. Hoe kan ze zoiets doen. Terwijl je haar dus vertrouwd. Omdat ze weet van je miskramen! Echt wat van zeggen!! Belachelijk!!

Ik vind het zo ontzettend leuk om te lezen hoe het bij jullie allemaal gaat!!

Wie doet er nu allemaal mee met mvm?
    Hoe zijn jullie ervaringen?
    Ik heb echt met 4 dagen alle bussen vol. Zijn er meer dames die dat hebben??

En.. Joepiedepoepie!!! Vandaag 8 weken!! Zo leuk! En ook zooo spannend allemaal! Kan niet wachten tot het 12 weken is, en we het gaan vertellen!! Zo benieuwd na de reactie van de familie!! Aan mijn kant is het het eerste kleinkind! Dus broer en zusje en partners worden voor het eerst oom en tante! Leuk leuk!!

Ik slaap sinds 2 nachten snachts met een sportbeha aan... Jeetje wat doen m'n boobs zeer...

Dames...
    Alvast een fijn weekend!!

18. Humava

Humava Niet meer actief

@antie heb je 8 bussen vol in 4 dagen of 4 bussen vol in 4 dagen? Ik heb ze nooit alle 8 vol binnen een week. Maar ik neem ze niet mee naar mn werk ofzo hoor dus ik mis wel 3 dagen.

19. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mvm bussen ik heb er BIJNA 2 vol in 2 dagen...
    Hier ook medische indicatie en dus ziekenhuisbevalling
    Zometeen krijgen we onze eerste echo zoo spannend!!!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jaaaaaaa!!!!! Zwanger van één mooi kindje met sterk kloppend hartje!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina