Hey meiden! Sorry voor de afwezigheid hahaha ben heeeeel erg moe geweest en veel druktes gehad in mijn sociale leven. Ga proberen het weer een beetje op te pakken. Inmiddels hebben wij de eerste echo gehad en die was goed. Ik ben nu 9w3d en ben op 16 augustus uitgerekend. Vanmiddag heb ik de intake bij de vk en aanstaande maandag moeten we weer naar het erasmus voor een vlokkentest en dan 3 lange weken wachten op de uitslag. Hopelijk is dit beebje wel gezond. Maar ook die onzekerheid is soms erg slopend en vermoeiend. hoe is het verder met iedereen? Hebben de meeste al een echo gehad?
http://fotoalbum-eu.s3.amazonaws.com/images1/201401/246724/799547/00000001.jpg dit is onze eerste echo foto!
mooie foto Elize! Gefeliciteerd! Ik zie in je handtekening dat je een pittige tijd gehad hebt, pfff lijkt me heel zwaar! Nu inderdaad hopen dat alles goed is! Succes de komende tijd!
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 13 augustus: ♥Lilmad (29jaar), 1ste kindje 16 augustus: ♥Elize1984 (29jaar), 2de kindje 17 augustus: ♥RDerby (28jaar), 1ste kindje ♥shiraleur (24 jr), 2e kindje 18 augustus: ♥JBB (27jaar), 1ste kindje ♥Liga (25jaar), 2de kindje ♥Mika (35jaar), 1ste kindje 19 augustus: ♥BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. ♥3eBaby (30jaar), 4de kindje ♥Patruusje (31jaar), 1ste kindje MdB1908 (27 jaar), eerste kindje Joyce2009 (27 jaar), 1ste kindje ♥Lolaatje1 (27 jaar) 2de kindje 20 augustus: ♥Bubi (21 jaar),2e kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: ♥Karine (33jaar), 3de kindje ♥VDV (30jaar), 3ste kindje ♥Lovely123 (26jaar), 1ste kindje Antie (24 jaar), 1e kindje ♥mama153 (23 jaar), eerste kindje ♥Tassie74 (39 jaar), eerste kindje 23 augustus: ♥BabyAngel (27jaar), 3de kindje ♥Babylo (25jaar), 1ste kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje ♥Nellie (28jaar), 2de kindje Smiley80 (33 jaar) 2de kindje 24 augustus: ♥Jiska (31jaar), 2de kindje 25 augustus ♥Nuage (31 jaar), 2e kindje 26 augustus: Smurf2 (28jaar), 2de kindje MamaNiess (27 jaar), 2de kindje 27 augustus: ♥FallenAngel (31 jaar), 2e kindje 28 augustus: Esje78 (?jaar), 3de kindje Jjaylinn, (26 jaar), 1e kindje Damali (28 jaar), 3de kindje Miek86 (27 jaar), 1e kindje Eef28 (28 jaar), eerste kindje 29 augustus: ♥Daan23 (27 jaar), 1e kindje 30 augustus: Laura123 (25jaar),1e kindje Trustie (26 jaar), 1ste kindje 31 augustus Icecreams (28 jaar), 1e kindje ♥Floortjah (27 jaar),eerste kindje ♥SDonya (22 jaar), tweede kindje ♥= kloppend hartje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 14-1: Nuage tweede echo 15-1: Loveley123 eerste echo 15-1: Antie intake vk 15-1: Damali intake vk + eerste echo 15-1: MamaNiess intake vk + eerste echo 15-1: Smiley80 intake VK + eerste echo 16-1: BabyAngel termijnecho 16-1: Mama153 vk 16-1: MdB1908 intake vk + echo? 16-1: Esje78 eerste echo 16-1: Miek86 intake VK + eerste echo 16-1: Babylo echo ziekenhuis 17-1: Liga tweede echo 17-1: Humava eerste echo 20-1 Truusje eerste echo 20-1: JBB intake + tweede echo 20-1: Daan23 intake vk + tweede echo 20-1: Elize1984 vlokkentest 21-1: Antie eerste echo 21-1: Lilmad intake verloskundige + tweede echo 22-1: Damali tweede echo 22-1: BabyAngel vk + echo 23-1: Eef28 intake vk + eerste echo 23-1: FallenAngel Intake vk + tweede echo 23-1: patruusje tweede echo + overdracht vk 23-1: Karine vk + tweede echo 23-1: Smurf2 intake vk + eerste echo 24-1: Icecreams intake vk 27-1: SDonya tweede echo 27-1: RDerby tweede echo 29-1: Smiley80 2e afspaak VK 31-1: Icecreams eerste echo 03-2: Lolaatje1 termijnecho 03-2: BlossomBaby termijnecho 07-2: Nellie combinatietest 25-2: Nellie termijnecho 03-3: Nuage, geslachtsbepaling 03-3: BlossomBaby geslachtsbepaling 04-3: Lovely123 geslachtsbepaling Vlindertjes: εϊз Wish01 (5.3) εϊз MamaJudith (6.5) εϊз Pianootje (6.0) εϊз Kleinduimpje (6.2) εϊз Miekiej88 (5,0) εϊз Melindy (5.2) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!
Ja dat was een hele pittige tijd! Je denkt altijd dat het jou niet overkomt, maar als het dan toch zo is klapt de grond onder je voeten vandaan. Gelukkig heb ik het kunnen verwerken en heeft ze voor altijd een prachtig plekje in onze harten! En als dit beebje gezond is heeft hij (denk dat het een jongetje is) de allerliefste bescherm engel die je je maar kan wensen
Elize dat is heftig een vlokkentest! Was er geen mogelijkheid om die nieuwe test te doen waarbij ze alleen bloed prikken? Ben even de naam kwijt.
Helaas gaat dat niet. Wij moeten echt een dna onderzoek hebben en die NIPT test is een chromosoom onderzoek. Ben eigenlijk tegen die vlokkentesten, maar wij hebben geen keuze. Als het niet goed blijkt te zijn, overleef ik het emotioneel gezien niet om weer een complete bevalling te moeten ondergaan. Nu zijn we er op tijd bij en zou ik evt gecurreteerd kunnen worden. Ook niet leuk, maar minder belastend dan een bevalling. Met Jaxy* heb ik ruim 7 uur in de weeën gelegen en eigenlijk voor niks.
Elize hoop dat alles in orde is met jullie wonder..blijf positief denken Wel erg zwaar om in onzekerheid te wachten snap je heel goed. . Nuage succes met je echo heel veel plezier wanneer mag je. .?
Wat een mooie echo Elize1984 Mijn combinatie test is verplaatst naar 4 februari @Nuage, ik heb nog geen idee welke kinderwagen het wordt. Heb jij al een keuze gemaakt?
elize mooi echo en ik hoop dat alles goed is en goed gaat deze zwangerschap yeaaah nog 1 dag en dan mogen we naar de vk vind het best wel spannend of alles goed is met de kleine
Echo was weer goed, hebben zelfs het hartje even gehoord! En het goede nieuws is dat de gyn ook niet denkt dat ik nu al zwangerschapsdiabetes heb! Ik blijf het wel in de gaten houden en blijf me aan m'n dieet houden want ik denk dat ik het wel krijg. Maar vooralsnog geen zorgen. Het hematoom zit er wel nog steeds. Er is niks te zeggen over de afloop. Kan goed gaan kan slecht gaan. Ik was op zich heel blij totdat ik thuis kwam en er een brief van het UWV lag waardoor ik ontplofte. Dus ik voel me eigenlijk puur slecht nu. Echt zonde van de dag. M'n dochtertje wil ook niet gaan slapen kijkt het, dus lekker stressen hier rotbrief en een kind van 1 dat steeds op haar hardst erdoorheen huilt. Pppfff
Ohja qua kinderwagen wil ik heel graag de Bugaboo Donkey maar het UWV kan dat nog weleens gaan verzieken voor me. Is afwachten.
Nuage,laat je dag niet verpesten..je echo is weer goed!! Yeahhhh Wat een goed nieuws dat je voor nu geen diabetes hebt..top? Weet je nu wel al hoever je bent,aangezien je vorige keer terug bent gezet? En ik ben benieuwd naar een foto
De foto van vorige week bij de echopraktijk was beter. In het ziekenhuis zoomen ze niet in om een of andere reden. Mijn termijn blijft een mysterie. Nu was het weer 6w6d terwijl vorige week ook 6,5 week. Maar ze hebben nauwelijks hun best gedaan om te meten, want ze vinden dat je de termijn nu nog niet kunt meten. Beetje vreemd.
Uhhh, ze hebben er toch wel een beetje verstand van neem ik aan!? Mijn vk heeft het een slecht apparaat maar kon mij precies zeggen of mijn uitgerekende termijn klopte met het beeld op de echo! En een kindje van 6,6 weken en van 8wk is toch echt een verschil hoor! Wat slecht dit! Heb je gezegd dat dit niet kon aangezien je de dag van je positie test weet. Want dan is het onmogelijk om nu pas 6,5 wk ge zijn. Je het toch niet pas 2wk geleden positief getest Echt vreemd dit!