Yeahhh, net de termijnecho gehad en mijn berekening klopt precies! Hij bewoog zelfs al met zijn armpjes en beentjes
Babyangel wat mooi, leukkk..! Mijn afspraak is goed gegaan, alles was goed met ons poppetje Alleen geen foto mee omdat ze net vandaag een nieuwe echo apparaat hadden en ze wisten niet zo goed hoe ze er mee moesten omgaan Mijn nieuwe afspraak is op 7 februari dan gaan ze kijken naar mijn cysten heb er 2.. of het weer endometriose is wist hij niet vandaar weer een controle.. we gaan dan ook bespreken hoe het verder gaat, waarschijnlijk blijf Ik bij de gyn..
Wow ook weer zo een mooie duidelijke foto babyAngel, gefeliciteerd... fijn he als alles op schema loopt! Jij ook gefeliciteerd babylo met de goede echo, hopen dat het allemaal mee valt met de cysten! Ik ben overigens op zoek naar tips, mijn (.)(.) doen 's ochtends ontzettend pijn als ik wakker word, dragen jullie iets specifieks waardoor alles beter op de plek word gehouden? Zat al te denken om een sport bh aan te trekken ofzo, maar is dat wel goed?
BabyAngel mooie foto! Maar wat heb jij al vroeg de termijnecho dan? Mijn afspraken: 04-02 echo 21-02 echo + afspraak gyn
@tassie, fijn dat je je weer wat beter voelt! Kun je nog meer genieten! @babylo, fijn dat alles goed gaat, jammer van de cysten. Heb er geen ervaring mee maar hopelijk komt dat allemaal goed?! Sterkte ermee iig! @babyangel, wat een mooie foto! Bijzonder!
Zat net even te rekenen maar als ik de laatste termijn aanhoud van in het ziekenhuis dan ben ik uit augustus gevallen en kom ik op 2 september uit Maar goed de kans is onwijs groot dat ik die 40 weken never nooit ga halen dus ik denk dat het toch augustus zal worden. Krijg net bevestiging van de extra echo: 23 jan echo
Is niet vroeg hoor! Tussen de 9-12 wk wordt er een termijnecho gemaakt. Ik ben er haast al 9 6-2 heb ik de combinatietest.
Mooie echo babyangel! Morgen mag ik eindelijk ook voor een echo! Gelukkig al om 8.40 dus hoef niet de hele dag te wachten.
@patruusje.. Ik slaap indd met een sportbeha.. Oh anders word ik echt snachts wakker als ik er verkeerd op lig! Dames gefeli met de mooie echo's, hopelijk os het ons maandag ook gegund. En kunnen we hopelijk ook het hartje voor het eerst horen!
Wat een prachtige echo's!! Hier volgende week (23-1) de vervolgafspraak bij de VK -> géén echo... Pas 10-02 termijnecho en combinatietest Jullie hebben dus ook nog (afwisselend) last van vermoeidheid... Verder heb ik eigenlijk nergens last van, dus het is niet klagen hoor!!
Hey meiden!! Sorry voor de afwezigheid, maar heb gisteren tot laat gewerkt en vandaag weer vroeg. Ben dus een beetje afgedraaid! Volgende week ben ik (als de vlokkentest lukt) de hele week vrij, dus dan heb ik alle tijd om weer actief mee te schrijven. ik ga zo koken, eten, douchen en plat! Kan geen boe of bah meer zeggen Fijne avond allemaal!!
Wat een mooie echo's weer! @fallenangel heel veel sterkte hoop dat t snel goed komt met alkes. Ik ga mezelf er toe zetten om te koken vanavond.
Gefeliciteerd !! Voor de goede echo's van vandaag dames. Bij ons doen ze de termijnecho tussen de 12-14 weken. Ik heb hem met 13,2wk. Was de enige optie dat ml en de kids mee konden. 22-2 derde echo termijn echo.
♥ zwangerschapslijst augustus 2014 ♥ 13 augustus: ♥Lilmad (29jaar), 1ste kindje 16 augustus: ♥Elize1984 (29jaar), 2de kindje 17 augustus: ♥RDerby (28jaar), 1ste kindje ♥shiraleur (24 jr), 2e kindje 18 augustus: ♥JBB (27jaar), 1ste kindje ♥Liga (25jaar), 2de kindje ♥Mika (35jaar), 1ste kindje ♥Smiley80 (33 jaar) 2de kindje 19 augustus: ♥BlossomBaby (24jaar), 1ste kindje. ♥3eBaby (30jaar), 4de kindje ♥Patruusje (31jaar), 1ste kindje ♥Lolaatje1 (27 jaar) 2de kindje MdB1908 (27 jaar), eerste kindje Joyce2009 (27 jaar), 1ste kindje 20 augustus: ♥Bubi (21 jaar),2e kindje 21 augustus: Rose83 (30jaar), 2de kindje 22 augustus: ♥Karine (33jaar), 3de kindje ♥VDV (30jaar), 3ste kindje ♥Lovely123 (26jaar), 1ste kindje ♥mama153 (23 jaar), eerste kindje ♥Tassie74 (39 jaar), eerste kindje Antie (24 jaar), 1e kindje 23 augustus: ♥BabyAngel (27jaar), 3de kindje ♥Babylo (25jaar), 1ste kindje ♥Nellie (28jaar), 2de kindje ♥Damali (28 jaar), 3de kindje Humava (28jaar), 2de kindje Linnepina (27jaar), 1ste kindje 24 augustus: ♥Jiska (31jaar), 2de kindje 25 augustus ♥Nuage (31 jaar), 2e kindje 26 augustus: ♥MamaNiess (27 jaar), 2de kindje Smurf2 (28jaar), 2de kindje 27 augustus: ♥FallenAngel (31 jaar), 2e kindje 28 augustus: ♥Damali (28 jaar), 3de kindje Esje78 (?jaar), 3de kindje Jjaylinn, (26 jaar), 1e kindje Miek86 (27 jaar), 1e kindje Eef28 (28 jaar), eerste kindje 29 augustus: ♥Daan23 (27 jaar), 1e kindje 30 augustus: Laura123 (25jaar),1e kindje Trustie (26 jaar), 1ste kindje 31 augustus ♥Floortjah (27 jaar),eerste kindje ♥SDonya (22 jaar), tweede kindje Icecreams (28 jaar), 1e kindje ♥= kloppend hartje Jongen Meisje Verassing ♥ afspraken ♥ 17-1: Liga tweede echo 17-1: Humava eerste echo 17-1: Mika03 intake Vk 20-1 Truusje eerste echo 20-1: JBB intake + tweede echo 20-1: Daan23 intake vk + tweede echo 20-1: Elize1984 vlokkentest 20-1: Antie eerste echo 21-1: Lilmad intake verloskundige + tweede echo 22-1: Damali tweede echo 22-1: BabyAngel vk + echo 23-1: Eef28 intake vk + eerste echo 23-1: FallenAngel Intake vk + tweede echo 23-1: patruusje tweede echo + overdracht vk 23-1: Karine vk 23-1: Nuage extra echo 23-1: Smurf2 intake vk + eerste echo 24-1: Icecreams intake vk 27-1: Tassie74 afspraak gyn 27-1: Mika03 termijnecho 27-1: SDonya tweede echo 27-1: RDerby tweede echo 28-1: Lovely123 tweede echo 29-1: Smiley80 2e afspaak VK 31-1: Icecreams eerste echo 03-2: Lolaatje1 termijnecho 03-2: BlossomBaby termijnecho 04-2: Nellie termijnecho 04-2: Nuage echo 06-2: BabyAngel combinatietest 07-2: Mika03 combinatietest 07-2: Babylo afspraak gyn 07-2: Nellie combinatietest 10-2: Karine termijnecho + combinatietest 11-2: Antie 2e afspraak Vk 21-2: Nuage echo + afspraak gyn 22-2: Damali termijnecho 03-3: Nuage, geslachtsbepaling 03-3: BlossomBaby geslachtsbepaling 04-3: Lovely123 geslachtsbepaling Vlindertjes: εϊз Wish01 (5.3) εϊз MamaJudith (6.5) εϊз Pianootje (6.0) εϊз Kleinduimpje (6.2) εϊз Miekiej88 (5,0) εϊз Melindy (5.2) Wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast!
Hallo meiden! Weer een paar dagen geleden dat ik hier gereageerd heb. Ben telkens zo moe! Ik lees het terug van meerdere meiden hier, zie ik. Zo val ik gerust op de bank al in slaap terwijl ik normaal niet zo'n slaper ben. Wat dat betreft kan ik me niet herinneren daar de vorige zwangerschap ook zo'n last van te hebben gehad maar misschien ben ik dat al vergeten . Ik mis nog een paar kloppende hartjes in de lijst. Zijn dat meiden die hun eerste echo nog moeten krijgen of meiden die hier niet meer reageren? Humava, jij succes morgen! Hier ook de termijnecho tussen 12-14 weken. Eerst volgende week donderdag maar eens de intake bij de verloskundige. Ik zat nog te twijfelen maar ben er nu helemaal uit dat ik die (betaalde) echo laat doen. Wil veel te graag nog eens naar ons beebje kijken! Ik merk dat ik, nu de echo al weer wat langer terug is, ook weer opnieuw onzeker wordt... Er kan natuurlijk nog van alles misgaan tot de 12 weken. Herkennen jullie dat? Liefs!
Jiska thnx! Ben echt zo benieuwd! Gelukkig mag ik al om 8.40 lekker op tijd. En ik ben ook heel moe vannacht van 22.30 tot 8.15 geslapen(onze kleine meid houd ook meestal van uuitslapen) en nog 's middags weer moe. Naja hoort erbij en het is niet het meest vervelende kwaaltje. Als je erg misselijk bent lijkt me veel erger. Miek86 succes!!!
Bekend Jiska,daarom ben ik blij met die vele echo's! Maar heb natuurlijk ook al 2x een mk gehad dus voor mij is dit een extra opluchting!