Hahha nee meid je hebt vast niemand weggejaagd. .! Ik was vandaag niet lekker heb gister een super slechte nacht gehad bijna niet geslapen.. was erg benauwd hoofdpijn niet lekker.. vanmiddag even op mijn neefje gepast en toen geslapen.. nu ben ik wel weer een beetje opgeknapt gelukkig. . Spannend van je echo en alweer 10 weken dat voelt wel lekker of niet.. Kan je vanaf 14 weken al een geslachtsbepaling doen ok dacht dat het vanaf 16 weken was..
Hier ook vandaag druk druk druk. Morgen zal ik ook niet veel online zijn want onze dochter wordt 1 jaar Zo gek,1jaar Geleden op dit tijdstip was ik onderweg naar het ziekenhuis om ingeleid te worden doormidden van een balonkatheter. 19:00 was ik op de kamer...*zucht* en nu een jaar verder alweer zwanger van ons 3de kindje...
Wat geweldig knap van je meisje en bijzonder gevoel zo een jaar later en weer zwanger!! Ik heb enorme last van mij. Darmen vandaag pffff Gisteren verstopt en vandaag krampen en kwam alles ineens los😖 Eerste weken voelde ik me top krijg nu steeds neer kwaaltjes
Sorry dames, ben weinig aanwezig... Ben erg druk doordeweeks waardoor ik weinig aan reageren toekom! Ik lees wel mee! Babyangel, alvast gefeliciteerd! Blijft altijd bijzonder zo'n eerste verjaardag!!
@ Patruusje gefeliciteerd met de 10 weken. Helemaal omdat het bij jou ook zo lang heeft geduurd voor een 1e kindje kan ik me dat gevoel helemaal voorstellen. @Babyangel Alvast gefeliciteerd met je dochtertje en wat bijzonder dat je een jaar later alweer zwanger bent. Lijkt mij ook erg leuk, weinig leeftijdsverschil, mocht het ons ook gegund zijn Ikzelf voel me best oké, nog steeds sneller vermoeid en kan soms een beetje chaggo uit de hoek komen (arme vriend ). Kan me soms nog wel misselijk voelen bij bepaalde geuren maar niet meer overgegeven gelukkig. Gisteren wezen shoppen en gelijk een paar nieuwe bh's gekocht, want ben van een kleine B cup al gegroeid naar een C..
@babyangel alvast gefeliciteerd met je dochtertje! En het is zo leuk hè als ze gaan lopen. Onze kleine loopt nu zo'n 1,5 maand en het is echt zo'n leuk gezicht!
Babyangel, alvast gefeliciteerd met je dochter! Hier juist blij dat er langer tussen zit. Mijn dochter was een huilbaby en heeft vanaf kleins af aan een enorm sterke eigen wil. Niks mis mee, maar als ouders wel zwaar... Voor deze uk ben ik dan ook op alles voorbereid haha. We hebben al veel voor onze kiezen gehad, dus ik denk dat een tweede altijd makkelijker zal zijn. Mits ukkie gezond is natuurlijk. Donderdag tweede echo, vind t wel spannend of alles het nog doet. Zal er een stuk geruster op zijn als ik beebje voel bewegen. Als t net zo vroeg is als bij dl hoef ik nog maar een paar weken te wachten 😃 Ben ook heel benieuwd hoe het is bij de vk, vorige keer niet mee mogen maken. Vanuit mijn nacontroles in de kraamweek weet ik wel dat het allemaal leuke dames zijn 👍
Qua ww kon ik trouwens wel eens mazzel gaan hebben. Volgens een deskundige die ik onlangs sprak, maak ik goede kans om toch volledige ww te krijgen als ik bezwaar aanteken tegen de beschikking. Dus kan niet wachten tot die binnen is haha. 11 weken of 13 maanden, dat is nogal een verschil. Zeker nu ik zwanger ben. Qua solliciteren loopt er vanalles, voor mijn gevoel "is er iets gaande" of zo. Dus ik duim dat mijn gevoel gelijk heeft en ik binnenkort weer lekker aan de slag mag ergens. Diverse leuke solli's lopen, donderdag een gesprek, dus wie weet!
Alvast gefeliciteerd babyangel, en natuurlijk ook een felicitatie voor de eerste stappen van je kleine meid Ben je niet bang dat de boel nog verder gaat groeien lovely? Dat is dan toch ook zonde! Maar tja wat moet dat moet Ik heb m'n eerste zwangerschapstops van de H&M binnen gekregen, durf ze alleen nog niet uit te pakken... Dat komt donderdag wel! Dan ga ik ook nieuwe broeken bestellen, want alles zit zwaar ***** Fallenangel ik zie nu pas dat we beide echo's op dezelfde dag hebben, hoe laat mag jij donderdag? En ik ga voor je duimen dat je binnenkort goed nieuws krijgt op het werkgebied
Ik ook al donderdag FallenAngel dat zou super zijn! Als mijn onofficiële bezwaar wordt afgewezen mag je mij er graaf meer over vertellen maar ik heb nog hoop dat het misschien goed komt. Mijn buik is opeens helemaal bol, echt een zwangerschapsbuik ineens. Wat zal ik blij zijn als donderdag alles goed is! Ik mag pas om 18:00 dus moet even geduld hebben. Hoe laten mogen de andere dames die dag? Gefeliciteerd BabyAngel!
Gefeliciteerd, BabyAngel! Wat leuk dat je dochter loopt! Ik zie ook weer veel mooie echo's langskomen, gefeliciteerd! Hier gaat het matig. Ben erg moe, heb nergens energie voor en dat terwijl het heel druk is op het werk. Sinds deze week ben ik ook misselijk. Tot nu toe gelukkig alles binnen kunnen houden!
@babyangel: gefeliciteerd met de eerste stapjes! Is best bijzonder denk ik. Hier gaat alles goed. Heb geen last meer van mijn buik en ook geen bloed of vochtverlies, dus dat zit hopelijk wel goed! Ik durf nog geen positiekleding te kopen, dat ga ik over 3 weken wel doen als de uitslag goed blijkt. Heb gelukkig nog het 1 en ander liggen van de vorige zwangerschap, want mijn eigen broeken pas ik echt niet meer! Spannend allemaal voor degene die eerdaags de 2e echo hebben! ik heb dinsdag 28 januari de termijnecho
Nog 24 uur wachten en dan mag ik weer kijken hoe het met ons beebje gaat Daarna ga ik wat lekkers halen voor bij de koffie op het werk en dan ga ik mijn team inlichten