Net terug van een goede echo. De kleine is goed gegroeid. De 1ste meting kwam ze op 9 weken, 2e meeting kwam ze op 8 weken en 5 dagen. Dus komt mooi overeen met de echo van vorige week en mijn termijn. De baby bewoog al echt grappig. De echo die ze geprint heeft is echt heel onduidelijk. Niet zo duidelijk alsldie van vorige week. Met de volgende echo gaan ze definitief de datum vaststellen maar zal wel kloppen met de uitgerekende datum van nu.
Gefeliciteerd Damali! Ja ik ben ook blij als ik het eindelijk kan vertellen, ik moet nu steeds kleine leugentjes vertellen en daar hou ik niet zo van... Maar eerst een goede echo!
@damali: Nou zeker, al is het je 6e kindje. Het blijft iets wonderbaarlijks! @Patruusje: Ik vind het ook vervelend dat nog niemand het weet. Ik kom ook bijna nergens op het moment. Mijn buikje begint al te groeien en normaal gesproken lust ik wel een wijntje en cigaretje. Dus als we op een feestje zijn is 1+1 2 en daar heb ik nog geen zin in. Ben al 13 weken als we het bekend gaan maken!! Nog 3 weken volhouden...
Damali gefeliciteerd. . Het is inderdaad erg bijzonder om je kleintje te zien.. ik blijf de rest van de dag dan ook erg happy en dromerig
Gefeliciteerd BabyAngel met de eerste verjaardag van je dochtertje en dat ze kan lopen, jeuij!!! Lijkt me kei leuk @Damali, gefeliciteerd met wederom een goede echo van deze kleine druktemaker! Geniet ervan!
Dankjewel dames!! Vanmorgen ook weer een echo gehad en beebje bewoog goed en we konden zelfs al de aanleg van de hersentjes en ruggengraat zien super mooi!! Volgens mijn vk moet ik nu echt gaan genieten en de onzekerheid achter me laten...het is goed!! Straks plaats ik een foto,heb hem niet bij de hand!
Ga je het vandaag vertellen tegen iedereen?!! Wel een leuk moment op de verjaardag van je dochtertje??!! Trek je haar zo'n shirtje aan, ze staat sowieso in het middelpunt van de belangstelling vandaag
Gefeliciteerd Babyangel! Lijkt me super om te zien... Oooooooooow ik kan niet wachten tot morgen!!!!!
Spannend! Ik kan ook niet wachten het te vertellen. Ik vind het helemaal niet fijn om continu overal een smoesje voor te verzinnen.
Gefeliciteerd met de goede echo's dames! Wij hebben het nu wel aan redelijk wat mensen verteld. Het is geen geheim meer. Maar ik zet het pas op facebook na mn volgende echo. Ik krijg ook al een beetje een buikje dus kom er bijna niet meer onderuit.
De flessen van MvM staan hier gewoon voor m'n voordeur dus de buren zullen het wel doorhebben maar maakt me niks uit. Morgen vertel ik het een vriendin na de echo, als die goed is uiteraard. En pas na 12 weken zet ik het op Facebook.
Hoi dames, ik breek heel even in. *wijst op handtekening* zeer waarschijnlijk ga ik slechts een maand achter lopen op jullie. Volgende week vrijdag een vroege echo om te spieken.