Ik heb weer even bij gelezen en schrik enorm van het bericht van Nuage. Wat erg meid! Heel veel sterkte:x:x @ Antie Hier ook savonds flink opgezet, lijk dan echt wel 4 maanden zwanger ofzo. En de volgende ochtend ben ik weer plat haha Morgen ben ik ook 10 weken en dinsdag heb ik de termijn echo. Ben nu al zenuwachtig en hoop dat alles goed is. Want ik heb nog maar 1 echo gehad met 8 weken en die was heel kort en onduidelijk (uitwendige echo) maar wel een hartje zien kloppen.
Wij hebben de echo's in het ziekenhuis gehad. Medische indicatie, dus we hoeven ze niet te betalen. Maar ben bang dat ik snel door mijn eigen risico ben met al die echo's en onderzoeken Vandaag voor het eerst weer werken na de vlokkentest, vind het toch een soort spannend omdat ik zwaar werk doe. Maar gelukkig zijn ze heel meelevend op mijn werk. Ben nu ook 4 dagen alleen, vriendlief is vanochtend weggegaan voor wintersport. Vind dat alleen zijn nooit zo leuk.. Ik heb in de avond ook al een echte zwangere buik, wel vervelend als niemand het nog mag weten haha. Nou meiden, fijne dag allemaal!!!
Hier begint het buikje ook al aardig te groeien! Nog even en dan kunnen we onze buikjes showen haha! Het word nu inderdaad ook lastiger met verbergen! Babyangel gefeliciteerd met de 10 weken zwangerschap! Ze zeggen toch dat het vanaf 9 weken haast niet meer misgaat? Of dat de kans dan in iedergeval heel erg gekrompen is....?
hier willen de broeken nog dicht maar dat zal niet zo lang meer duren eind van de middag dan gaat toch echt de knoop los en als ik niet meer weg hoef dan gaat een joggingbroek aan maandag alweer 11 weken en woensdag weer een echo
bha voel me vandaag niet lekker buikpijn en krampen ben erg moe weer slecht geslapen vannacht nu maar ff op de bank languit
Nuage wat ontzettend rot voor je! Heel veel sterkte de komende tijd.. Hier een rotweek gehad.. pff misselijk hoofdpijn steken in buik en rug en abnormaal mpe! Jullie daar ook last van? Kan niet wachten tot ik me wat beter voel en kan gaan genieten! Tot nu toe nog niet veel de kans gekregen. Ook misschien wel beetje last van stress door t werk (nouja geen werk) Ga volgende week naar mn exbazin om samen met haar een goede sollicitatie brief te schrijven. Ik ben daar zoo slecht in!! Morgen Gelukkig weer een echo! Als die goed is gaan we smiddags voor een andere (5deurs) auto kijken. En dan ga ik ook de geslachtsbepaling plannen! Hebben jullie al veel gekocht?
Mama153 wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik heb eigenlijk nergens last van behalve moeheid dus ik heb heel veel mazzel. Vorige zwangerschap wel veel hoofdpijn gehad. Ik heb nog niets gekocht. Wacht nog even tot de 12 weken echo als die goed is gaan we voor een andere kinderwagen kijken.
Ik heb de laatste dagen ook erg veel last van mijn buik en rug (vooral onderrug richting stuitje), niet normaal die pijn. Ben erg moe en lig er 's avonds dus al vroeg in. Rond uur of 21:30. Vandaag rustig aan, maar ben weer kapot, heb helemaal niet veel gedaan. Heb net dus maar weer een uurtje geslapen. Heerlijk, alleen word ik wakker met een zere buik. Misselijkheid gaat redelijk, moet op tijd blijven eten. Weekenden gaan het beste, doordeweeks is het toch niet relaxt en reageer ik toch sneller met misselijkheid. Heb ook het idee hoe verder de week vordert hoe moeër en misselijker ik ben. As maandag de 11 weken echo, ben zo benieuwd! Wil ook zo graag iedereen het vertellen, maar VL wil misschien wachten tot combinatieecho... Wat betreft kleding, spijkerbroek zit echt niet lekker. Dus meerekende broeken of broeken met elastiek willen nog wel. Helaas heb ik vrij veel strakke truitjes hierop en dat kan niet, want een darmenbuik heb ik zeker. Wil het graag nog even verborgen houden. Dus wie weet binnenkort toch maar op zoek naar wat wijdere bovenkleding en een eerste zwangerschapsbroek...
Herkenbaar, Mika, de lichamelijke klachten! Er verandert toch heel wat in onze lichamen... En dat allemaal vanwege zo'n frummeltje van nog maar een paar cm . Het is allemaal voor het goede doel maar niet altijd even leuk. Ik hou me vast aan het feit dat het bij m'n vorige zwangerschap na zo'n 12-13 weken snel beter ging (in ieder geval met de misselijkheid en de moeheid).
Wij hebben nog niks gekocht. Bij Jaxy hadden we al een kinderwagen, dus die staat netjes bij mijn schoonvader op zolder. Verder hadden we toen ook nog niks gekocht, we zouden een heleboel krijgen van onze familie. hopelijk mag ik over 2 weken wel naar hartelust gaan shoppen! Vanavond gezellig bij een vriendin wezen eten. Hebben samen met haar zoontje zelf pizza gemaakt. Deze was errug lekker, maar is niet zo best gevallen. Pfff darmkramp en maagzuur Zo lekker douchen en naar bed, morgen weer een dagje werken!
Pfffff dames! Vandaag nog een klein feestje gehad van dochterlief. Veel bezoek met kinderen en mijn oren tuuten gewoon!! Kinderen verzorgt,alles zo ver opgeruimd,ml naar voetbal en ik heerlijk op de bank!!! "RUST!!"
ik had al een bedje en bad met standaard gekocht voor weinig de commode kan ik van mn szus over nemen en kinderwagen krijgen we van mn schoonouders vrijdag heb ik een wikkeldeken gekregen van mn szus en tantezegger voor in de maxi cosi erg handig nu hoef ik niet apart een voetenzak te kopen op de 9mnde beurs wil ik kijken voor leuke dingetjes en vrijdag op naar de etos die heeft een hele mooie aanbieding van pampers new born 5 euro per pak dus ik ben er vroeg bij
Hoi dames, Nuage; wat ontzettend balen!! Heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. mama153; Lees dat jij ook opzoek bent naar werk. Ik ben hier zelf ook al een poosje mee bezig. Best frustrerend vind ik soms, er is weinig werk te vinden en werkgevers hebben zo veel keus! Ik moet van de week voor een sollicitatie bij een restaurant, hoop echt dat ik een keer word aangenomen. Wat betreft spullen hebben wij nog niet veel aangeschaft. We hebben al wel aardig wat dingen die we krijgen van vrienden en familie. o.a. een kinderwagen, ledikantje, eetstoel, lakens en een maxi-cosi. Wel dit weekend een lief schommelwiegje via mp gekocht Ik heb trouwens 6 februari de termijnecho
Wij hebben ook al bedje kinderwagen maxi cosi en wat speeltjes en kleding. Idd een hoop gekregen. Wat voor matrasje hebben jullie voor het bedje? Vind het erg moeilijk! @trustie: ja echt vervelend. Ik heb wel een 0 uren contract bij een kinderopvang maar dat is echt te weinig om van rond te komen! Hoop snel op vast werk! Jaa ik zag ook de etos folder! Als morgen de echo goed is ook maar alvast wat halen! Komt wel veel bij kijken hoor.. ook binnenkort voor een andere auto kijken we hebben nu 3 deurs en vinden we niet praktisch. Jullie ook al aan het nadenken over voeding? Borst of fles?
Wij zijn ook al een beetje aan het rondkijken voor spullen, maar nog niets gekocht voor de kleine. Ik heb wel gisteren een angelsound besteld. Die komt over een week ongeveer binnen, dus ben erg benieuwd of ik dan het hartje al kan horen @ mama153 ik wil graag voor borstvoeding gaan, jij?
Dag dames.. wij hadden ookal wat dingetjes aangeschaft. . Kinderwagen maxicosi.. via mp een schommelstoel, heb ookal veel rompertjes van verschillende maten aangeschaft was 1 euro per stuk kon het niet laten liggen 3pakjes voor als hij/zij net geboren is.. speeltjes voor in de box was ook in de aanbieding bij kruidvat/trekpleister.. en pampers waren toen in de aanbieding bij de trekpleister.. al.met al.aardig wat spullen bijelkaar.. Kwa voeding wil ik graag borstvoeding geven als dit lukt..
Ik wil ook weer bv gaan geven. Bij dl ging het alleen niet zo heel best dus heb ik uiteindelijk maar 7 weken bv gegeven. Ik hoop dat het bij deze beter gaat. Wij laten de kleine denk de eerste tijd in een wiegje slapen. We verwachten nl dat dl nog in het ledikant slaapt als de 2e komt en we vinden het zonde om 2 ledikanten te kopen. Waarschijnlijk kan dl als ons 2e kindje rond de 6 maanden is wel in een groot bed slapen. Ik ga als de 12 weken echo goed is een angelsound bestellen, lijkt me onwijs gaaf!
Ik heb vandaag de eerste zwangerschapskleding gekocht! Bij miss etam ben ik geslaagd voor een paar broeken en 1 shirt. Bij C&A nog 1 blouse en een trui. Als we morgen een goede echo hebben gehad dan ga ik het op mijn werk en 's avonds de rest van de familie vertellen. Spannend!