16 tot 31 januari buikjes 2014 (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Parelbloesem, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Vervelend dat jullie zoveel last hebben van maagzuur.
    Hier merk ik daar gelukkig bijna niets van. Ik kan wel minder eten in mijn maag passen dan eerst, maar als ik per ongeluk teveel eet krijg ik alleen een wat krampig gevoel in mijn bovenbuik, geen erge pijnen of zuur dat omhoog komt.

Ook kan ik nog even gekruid enzo eten als voorheen zonder problemen. Het enige wat echt verkeerd lijkt te vallen nu is macaroni of spaghetti met saus uit een pakje of potje, vreemd genoeg. Ik weet niet wat daar dan in zit, maar dan heb ik wel echt veel last van mijn maag.

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Komt door de substantie die zorg voor de tomaten saus, als ik zelf tomaten saus maak heb ik er ook last van, activeert blijkbaar zuren!!
    Ik heb er verder na genoeg geen last meer van gelukkig.

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @fiona wat vervelend van je werk, gelukkig dat je ergens anders aan de slag kan maar leuk is het natuurlijk niet, ze zijn lekker bezig in de zorg

@ parel jeeej nog 10 weken te gaan dansje hihi, zal zo ook ff een foto maken van mijn buikie

4. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    gefeliciteerd meiden! 30 weken klinkt ook erg mooi! :D

vervelend he al die maagzuur klachten....

Fiona erg vervelend van je werk meis! hoop dat je het ergens anders ook naar je zin zult krijgen!

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jaa er is sprake van dat dat kan gebeuren he... het is nog niet zeker.. ik hoop nog steeds dat ik gewoon kan blijven op deze school, maar goed... kans is dus dat ik wel weg moet... maar duim duim duim hopelijk komt het dan goed!

en hier alweer 31 weken :) ook fijn hihi

6. Parelbloesem

Besjes, waar blijft die foto :p

Fiona, jeetje 31 weekjes al weer, vind 30 al veel klinken ;)

Mijn 30 weken bolletje

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    nou hopen dat je lekker kunt blijven fiona :D

Ziet er goed uit parel mijn foto staat in m'n album

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel je kan idd goed zien dat de onderkant wat ronder word bij je in vergelijking met de laatste foto die je er op had gezet

9. Parelbloesem

Ja he valt nu wel heel erg op als je ze naast elkaar ziet (had hem ook in mijn album staan)

Mooi buikje heb je :)

10. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier ook erg veel last van maagzuur, rennies zijn niet aan te slepen. Heb nu ook gaviscon maar geloof dat dat nog minder werkt..

Vandaag bij vlos geweest en jawel hoor ik heb zwangerschaps diabetes. Ben der zo klaar mee die klote roze wolk heb ik nog steeds niet gevonden. Echt de eerst volgende die nu nog zegt geniet ervan krijgt een klap! 27ste moet ik naar de diëtist en 29 groeiecho. Ik
    Nog hopen dat ze 2 weken eerder mocht komen met suiker maar nee hoor niet als ze gewoon normaal groeit...

Als troost maar een nieuwe iPhone voor mezelf gehaald

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @abi wat balen joh, hopelijk dat je suiker wel beter word als je bij de dietist bent geweest....een nieuwe iphone is dan wel weer leuk, ga daar maar van genieten :p

12. Parelbloesem

Abi, bah niet leuk :(

13. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jeetje abi! Dat is een behoorlijke domper meis. Ik vind dat je die iphone dan ook dubbel en dwars verdient hebt!

Wow wat een mooie bolle(n)tjes :)

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    parel, mooi buikje hoor!!

abi, wat ontzettend balen!! hopen dat je dmv een dieet alles onder controle kunt houden! Heb je er zelf ook veel last van (vocht, dat soort dingen) of is het meer de diagnose waar je van baalt? Want ook dat kan ik me heel erg voorstellen! Succes meid!

15. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    @fiona, tuurlijk baal ik van het nieuws maar het verklaart denk ik wel waarom ik me vaak rot voel op de dag...

Ik ga er gewoon vanuit dat een dieet gaat werken en hopen dat ik
    Er na de bevalling weer vanaf ben.

16. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Abi! Hoef je alleen een dieet? Dus niet elke dag spuiten oid?

17. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Pff Abi wat vervelend dat je zw suiker hebt! Ik hoop dat je opknapt van het dieet, hoewel je nu liever wilt eten waar je trek in hebt :(. Sterkte meid, en geniet van je nieuwe telefoon ;).

Alethe, dat is pech zeg, gelukkig mag je terug komen haha!

Parel mooi buikje! Komt dat waggelen niet door je bekken? Ik heb het gevoel of ik daar een trap heb gehad en loop ook niet heel soepeltjes meer :D

Vervelend dat er veel last hebben van maagzuur. Rennie werkt bij mij ook best goed en smiddags bij de lunch iets met melk drinken en geen soep eten of gerechten met sauzen/ scherpe kruiden.

18. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed beschreven idd Pip, zo voelt t echt ja, ik heb dat ook. Pff alsof t helemaal vast zit daar.

19. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Sterkte met je baan Fiona.
    En jij met het dieet, Abi. Hopelijk is dat genoeg.

Mooie buik Parelbloesem :).

@waggelen: is bij mij nu sinds een week ook een beetje. Nog niet zo erg, ik probeer of ik nog wat normaler kan lopen, maar het moet wel comfortabel blijven.

Gefeliciteerd nog iedereen die op (of al voorbij) de 30 weken zit :D.

20. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik ben bij de bekkenfysio en dat helpt mij wel voor de pijn in mijn bekken heupen. Verder heb ik een ondersteunende buikband van de prenatal die ik om doe als ik stukken/stukjes moet lopen. Dat is erg fijn! Regelmatig (als het kan) 10 min. liggen helpt ook (tip fysio).

Abi wat balen! Hopelijk krijg je het met het dieet onder controle.

Hier ook de 30 weken voorbij! Nu voelt het voor mij echt als aftellen!

Deel Deze Pagina