Ja eerst kijken ze of alleen een dieet werkt en zo niet moeten we verder kijken. @waggelen kreeg net ook even wat commentaar op mijn manier van lopen van Vl. Ondertussen zitten we bijna allemaal in de laatste 10 weken. Hopelijk gaan deze 10 ook lekker snel voorbij
Waggelen, van mijn bekken heb ik verder geen last, maar waggelen doe ik al wel Heb rechts een zwakkere knie en daardoor is lopen niet mijn grootste hobby sinds paar weken. Normaal heb ik er bijna geen last meer van maar nu!! Maar komt goed, alleen uit kijken dat ik me niet verstap, want had paar weken terug ook mijn enkel hier door omgezwikt, oeps. Haha manlief voelt ons ukkie steeds beter. Zo grappig. Toen net was het meermaal trappelen naar zijn hand en heel mijn buik ging op en neer, kindje ging steeds meer trappelen toen zijn/haar papa zat te lachen.
Hier voelt manlief de kleine ook almeer zie het ook vaak aan de buitenkant echt grappig. en idd @abi hopelijk gaan de laatste weken lekker snel, zal wel met al die feestdagen die er aan komen
Ja dat waggelen was mijzelf niet opgevallen, maar n vriendin van mij die vond dat ik anders liep haha. Mooi is dat he, dat je hem ziet bewegen. Mijn buik gaat soms alle kanten op Hihi. Zondag m'n babyshower, zo leuk! Hebben jullie ook last van n soort beurs spierpijn gevoel bij je schaambeen en liezen? Best pijnlijk!
Ik heb gisteren als totale verrassing m'n babyshower gehad! Het was echt zo ontzettend leuk en had echt geen idee! Ben goed verwend. Ik ga nu lekker Midweekje weg met vriendlief. Even genieten nog samen. Oh en dat beurse gevoel ken ik niet!
Was je nog emo hyacintje door je babyshower? Ik was afgelopen donderdag verrast door mijn babyshower, moest er van huilen! Aar wat leuk was dat! Fijne vakantie De rest hard groeiende buikjes wat ik gezien en gelezen heb! Leuk leuk leuk, al gaat die buik wel vaker in de weg zitten Zwangerschapsiabetes voor Abi, had je je roze wolk gegund! Verder heeftt bijna iedereen ook last van de maag, ik doe mee met jullie. Niet leuk om daar van wakker te liggen! Moest veel terug lezen, heb niet eens alles terug gelezen :S Kom op dames, samen de laatste loodjes in, we kunnen eindelijk gaan aftellen, en over zo'n 2 maandjes onze wondertjes vast houden!
Jeetje moest toch even paar bladzijdes terug lezen. De laatste 10 weken voor een aantal wat gaat het toch snel. Maar kan niet wachten om alle verhalen en laatste loodjes te lezen. Kan ik me zelf al mooi inlezen met jullie ervaringen hihi. Maar zal ook wel pittig zijn als laatste. Maar geduld is een schone zaak. Maagzuur verschild echt per dag en aan wat ik gegeten heb. Idd spaghettisaus zorgt voor veel maagzuur. Abi Dat is je niet gegund! Hopelijk komt het snel onder controle. Oe leuk baby showers! Heb hier 2 vriendinnen die zijn iets aan het ondernemen. Ze hebben het over een cadeau tussen de 150 en 250 kilo er gaat eten in en komt poep uit. Dus heb elk gekke dier al genoemd. Maar ze houden hun mond dicht. Erg moeilijk voor mij want kan totaal niet tegen verrassingen. Wil altijd weten wat ik krijg.
Controle gehad, alles was weer in orde. Medisch met de baby en mijn gezondheid mbt de baby bedoel ik, ik heb nog steeds veel last van mijn bekken en rug. Mijn navel is nu toch eindelijk echt bijna weg. Ik mis hem wel . Het voelt en ziet er voor mij toch wel freaky uit zo. De baby is over zijn eenkennige periode heen: hij beweegt nu ook tegen de hand van mijn partner aan. Ook ligt hij nu bijna altijd netjes met het hoofdje naar beneden, dus ik denk dat dat wel goed zal gaan met de bevalling.
Wat leuk al die babyshowers!!! denk dat het hier niet gaat gebeuren, anders kunnen ze het wel heel goed geheim houden en mogen ze nu wel opschieten haha hyacintje en joes nog mooie kadotjes gehad?
Hier ook nog niks gehoord van een evt babyshower, maar bij mijn vriendinnen deden we dat ook veel dichter op de uitgerekende datum, dus wie weet! Vanmorgen controle gehad en een spuit anti d gekregen, omdat ik een negatieve, en de baby een positieve rhesusfactor heeft. Verder vannacht geen oog dicht gedaan. Hormonen?
Jozefien, nu pas een spuit gehad?! Ik heb hem vorige week al moeten halen, moest in de 30ste week voor 30 weken. Besjes, je weet het maar nooit. Mijn beste vriendin kan der mond niet houden en omdat ik de vorige datum al wist, maar die net na mijn echo was hebben ze hem maar gewoon doorgegeven aan mij nu.
Nou ja ben vandaag 30,4 en had geen antistoffen aangemaakt. Het zal vast niet op een dag aan komen. Maak me daar in elk geval geen zorgen over. Kindje deed het goed, bloeddruk en gewicht prima. Spuit viel mee. Ik ben weer blij!
Haha is ook niet erg, verbaas me alleen, want word normaal erg op gehamerd door zowel VK als GYN dat het in de week voor de 30 weken moet, dus had je hem vorige week moeten hebben net als ik. Ik maak ook geen antistoffen aan overigens Maar als je kindje het goed doet is dat het belangrijkste. Ik vond de spuit ook niet pijnlijk en vele klagen over daarna pijn in de spier, maar had ik ook totaal niet. Was dus geen aanval op jou hihi, maar meer van huh dat ze het pas zo laat bij je doen
Ik slaap steeds slechter, meestal als het echt slecht gaat zijn het de rusteloze benen. Daar heb ik vooral last van als ik wat meer heb gedaan op een dag, zoals wandelen e.d. Maar ik kan vaak later op de dag wel een uurtje bijslapen, of iets langer blijven liggen.
Hier flink geveld door de griep, vrijdag nog naar de huisarts geweest voor de zekerheid. Hij zegt dat ik gewoon uit moet zieken. Had gehoopt dat het nu wat beter zou gaan, maar ipv beter voel ik me belabberder. Dus mijn werk maar gebeld dat ik t/m woensdag in ieder geval niet kom. Woensdag maar weer verder zien. Hopelijk voel ik me in de komende dagen weer wat beter, veel overgeven en hoesten waardoor ik een mega harde buik krijg. Niet fijn dus! @babyshower, gebeurt hier denk ik niet of ze houden het wel heel goed geheim. @dier 200 kilo, een mini varkentje????
Wat lief al die verrassingen van babyshowers enzo. Ik kwam erachter dat m'n beste vriendin het aan het regelen was met mijn vriend. De meeste van mijn vriendinnen/ schoonzussen hebben ook geen babyshower gehad en die wilde ze wel uitnodigen, dat vind ik dan een beetje dubbel, dus liever geen babyshower maar nu een etentje met mijn verlof . De fotoshoot was erg leuk, zal als ik de foto's heb een foto in mijn album zetten.
hier ook geen babyshower, toevallig bij één vriendin gehad, maar dat was geregeld door haar familie die een eind hier vandaan woont en iets leuks voor haar wilde doen omdat ze haar niet zo vaak zien... maar verder eigenlijk bij niemand geweest... vandaag heel veel complimenten gehad over mijn mooie buik... wel erg leuk maagzuur gelukkig geen last meer van gehad dus hopelijk blijft dat ook zo...