@ Hyacintje, klinkt idd als groeien van je BM. Bandenpijn? Of voelt het heel anders dan normaal? Wel ff in de gaten houden hoor!
Thanks meiden. Dat maar snel 4 uur verder is. Zo maar eens even aan de slag met de kamer van ons kleintje of ja de kasten.
@ Monkey, nee het is niet echt anders alleen het blijft nu langer hangen zeg maar. De kleine is wel lekker actief dus hij heeft nergens last van. Ik heb trouwens echt moeite om me te concentreren op het werk vandaag!
Hallo allemaal! Als jullie het goed vinden zou ik ook graag weer mee willen praten. In het begin heb ik wel mee gepraat maar door alle drukte is het er een tijd niet van gekomen. Ik wil graag de opening van deel 2 aangrijpen om hier verandering in te brengen. Aan de ene kant natuurlijk ook wel goed want ik voel mij echt nog top en daardoor doe ik ook (bijna) alles nog. Paardrijden inmiddels helaas niet meer, maar dat komt door een blessure bij mijn paard. Werken, waar ik de hele dag loop en sta gaat ook zonder problemen.
O ja ik heb sinds enkele dagen ook weer last van lage zeurderige onderbuikpijn en bandenpijn. Ik ging er maar vanuit dat het kindje weer goed aan het groeien is.
Pffff meiden nooit geweten dat je zo scheel kan zien van trots! Hahahah heb echt een glimlach op mijn gezicht die er volgens mij met schuurpapier vanaf gehaald moet worden! We hebben net een 3d echo gehad en dat was echt zooooo ontzettend mooi! Ben gewoon sprakeloos!
Deel 2 al. Maar hoeveel pagina's je ziet hangt toch vooral af van hoeveel posts per pagina je laat zien? Ik zat nog lang niet aan 500 . Heel leuk Anique . Onze 3D echo is volgende week. (Ik hoop dat dat wel gaat met die voorliggende placenta). Hier gaat alles best goed behalve ontzettende rugpijn de laatste tijd (ik heb al sinds mijn 18de last van mijn rug). De rest van de verhuizing begint eindelijk wat op te schieten. Hopelijk krijg ik vandaag nog wat dozen uitgepakt. Veel sterkte iedereen met de moeilijkheden. Ik prober mee te lezen maar we hebben het nog steeds erg druk en ik lig veel op de bank ivm rug (alleen internet op de PC hier). Voor de lijst: op 13 November hebben wij een 3D echo op 18 November heb ik weer controle.
@parel we doen idd veel hetzelfde haha, ik heb echt geen idee wat het gaat worden...Ook geen gevoel ofzo de ene keer denk ik een jongetje andere keer weer een meisje..geeen idee gewoon haha.. Hoe was je echo? @aniqeu super mooie echo zeg
Ik heb trouwens weer een buikfoto in mn profiel gezet, buik lijkt daar eigenlijk best klein maar in het 'echt' is ie echt heel groot al haha. Groter dan bij mn vorige zwangerschappen!
Anique, ik snap dat je trots bent en dat mag je ook zeker zijn. Wat een mooie foto.. Geniet ervan.. Monkey: Mooie buik..
Monkey mooie buik. Mijn echo was goed. Kindje doet het goed is zelfs eerder te klein dan te groot. Alleen mijn baarmoeder is erg groot en heb relatief veel vruchtwater maar kan geen kwaad. Toch door bijv ligging van de bm moet ik rekening houden met eerder bevallen. Kindje heeft wel papa's benen van die giga lange dingen haha.
Gelukkig Parelbloesem! Ik hoor altijd dat veel vruchtwater een goed teken is! Prachtige buik hoor monkey!
@monkey en jozefien, mooie buikies hoor @parel fijn dat alles goed is met de uk, jij al een vermoeden wat het gaat worden ?
Monkey en jozefoen mooie buiken! Parel ik wist niet dat grote bm en veel vruchtwater tot een vroegtijdige bevalling kon zorgen! Goed dat je het aangeeft kan ik daar donderdag naar vragen! Wordt er allemaal steeds spannender van, vandaag hoorde ik een vriendin zeggen succes met de laatste loodjes.. Ik had echt zoiets van nu al? Hahaha